-
Postów
7 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O Monk_00
Informacje
-
Imię
Jan
-
Miasto
NRW
Auto
-
Model
A4 B9
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2017
-
Silnik
2.0 TDI
-
Kod silnika
DETA
-
Napęd
quattro
-
Skrzynia
S-Tronic
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
57 wyświetleń profilu
-
Masz ewidentnie jakiś problem z czytaniem, wezmę pod uwagę że jest weekend.. 👍
-
Monk_00 obserwuje zawartość Zabezpieczenie antykorozyjne w Audi A4 B9 , Szkoda z OC sprawcy w Audi A4 B9 , Uwaga na sprzedawcę i 7 innych
-
Szkoda z OC sprawcy w Audi A4 B9
Monk_00 odpowiedział(a) na Kasia111111 temat w Ubezpieczenia, odszkodowania, kolizje, wypadki
Jak zakończyła się sprawa? Normalnie w aso to wstawiliby by całą cwiartke, nowe drzwi. Plus napęd, mierzenie auta etc, to lekko 60/70 koła myślę. -
Wiesz, dużo ludzi umie naprawić auto samemu i to dość dobrze, bo ma ku temu warunki i zasoby. Ja zazwyczaj robię wszystko sam, jak i zamawianie części. Ostatnio pękła mi sprężyna w bmw i nie miałem pod ręką części, ani możliwości zakupu. Ogarnąłem wszystko w sklepie po "vin" mcpersony ttlko zdjąłem sam i dałem żeby mi wymienili sprężyny z przodu i teraz czeka mnie ponowne rozbieranie, bo części nie takie, a złożyli tak że nie wiem czy się śmiać już czy płakać, już bez szczegółów. Stare dobre auta nie są w sprzedaży, bo dokręcają śruby w eu i jest taki dysbalans. Skoro udało im się którąś setną po przecinku obniżyć przy ttm dojąc nie miłosiernie ludzi, to odbija się to rynkiem sprzedaży. Wystarczy poprzeglądać fora, kanały na yt co przyjeżdża, kto co szuka do naprawy. Ja kupiłem chrupka jak za złom i postawiłem go na nogi, bo wolałem zrobić i mieć pewne solidne auto, pomijam czas, bo ja np lubię. Sprzedałem, pojechało do Rumuni 🤷 po czasie użytkowania i serwisie, uważam że wyszedłem na tym dobrze Znajdzie się klient, trzeba poczekać. Znajomi golfa sprzedają prawie rok, ale to mało zdecydowani są..
-
Rainsporty miałem w e46, dużo deszczu w tamtym okresie, kilometrów i dociążone auto, ogolnie polecam bo w warunkach w/w spełniły się b. dobrze dla mnie. Na suchym jak scinasz, szalejesz to polecą te opony szybko. Mi osobiście nie leżą Hankooki/ Vredestein. Raz że szybko zeszły i nie miałem komfortu jazdy, jeździłem wcześniej na pilotach 4/5 i fakt że schodziły w lato przy predkosciach, ale kleiło jak trzeba. Kumpel w 3.0d znowu zachwala że cicho H i V nie gnie ich i wytrzymują jego wymagania 😂 Nokiany ubijam w e91 mają chyba 5 lat, autostrada, czesto deszcz i dociążone auto, szybka jazda, kupiłbym drugi raz. Dzięki @Lu-Gi i @greg2505 za feedback. Wcześniej miałem Rainsporty więc może wyolbrzymiam ale na prawdę pierwsze kilometry miałem wrażenie że jest gorzej niż na wiele węższych zimówkach... Na razie nie miałem więcej okazji do jazdy po mokrym ale będę to bacznie obserwował. I żeby nie było, na suchym nie mam się do czego przyczepić i na prawdę za te pieniądze to wydaje się być spoko opcja ale uważam, że warto wspomnieć o moich odczuciach bo po to właśnie jest ten wątek aby wyrazić swoją opinię o oponach Z debicami tak jest, znam kilka przypadkow, ze one po prostu są na max 3/4!! lata i robi się z nich kupa gruzu. Ogólnie kupujcie opony do aktualnych warunków, terenu w jakim się poruszacie, tonażu auta. Wyjazd 1/2 do roku na ryby "nad morze" nie bralbym wgle do głowy. A4B9 quattro. Potrzebuje opinii ludzi ktorzy ciągną też czasem przyczepy, ogólnie dużo jeżdżą autostrada/ deszcz, bezdroża. Nie chcę opon typowo kierunkowych. Które znikną mi po 2 latach w oczach, wiem że tu trochę inaczej niż w bmw i potrzebuję kompletu. *Szukam letnich opon, 225/45x17 Postanowiłem że zostaję przy felgach które mam, aczkolwiek kusi mnie również zapodać 18. Zatem jeśli ktoś jest w stanie wypowiedzieć się w odniesieniu przebiegu rocznym 30/50tkm byłbym bardzo wdzięczny.
-
W ogólnym rozrachunku jak masz siano i kupisz dość nowe auto, po wymianach, lub takie pierwsze serwisy, to jeszcze nie ma tragedii. Gorzej jak trzeba motor dźwignąć i wymienić kompletny rozrząd, ale przy tym to profilaktycznie warto więcej "zrobić" Co do jazdy, to jest już bardzo przyjemnie. ☺️
-
Sprawa jest prosta, jak będziesz ugniatał go od świateł do świateł, to ujeździsz manuala, jak i automat. Tu nie ma reguły, wszystko się rozchodzi w jakim stanie masz auto. Zwróć uwagę, że większość ludzi w PL kupuje chrupki i je cisną, a później płaczą że przez "chipa" samochód im się zepsuł. Kumpel ma 3.0tdi zrobił stage 1 przejechechał ok 230tkm i auto jeździ na oryginalnych pozespołach- czytaj turbo sprzegła, dpf etc, tylko wszystko wymieniane wcześniej. Rozrząd zrobił przy około 200tkm jak mi się wydaje, skorzystał z gwarancji od sprzedawcy, nie wiadomo czy auto ma realny przebieg. Aktualnie około 320tkm na liczniku i powoli do zmiany turbiny. Przysłowiowy chip tuning to nie wyrocznia dla auta, a stan, poprzedni właściciel i użytkownik, jak i wykonawca programu. Nie jeździjcie do partaczy, jeden wyłączy, zrobi przelot, wyrzuci adlb, inny zrobi lekkiego softa silnika i skrzyni. To od was zależy co będzie z autem. Osobiście moje bmw e91 w manualu stuka 380tkm po modach. 20tkm wczesniej wymienilem turbo, wyprany dpf- prawd jest juz drugi i wymieniony 1 wtrysk.
-
Dla odwiedzających, w większości dobrych zakładów Stage 1, aktualizacja skrzyni jest w cenie. Każdy kto trochę jeździł automatem wie, że za "szybko" zmienia biegi, a obecna ekologia zabija podzespoły, jak nie umiejętne użytkowanie diesla, plus obecne Adbl. Osobiście przy stage 1, must have przeniesienie limitów zmiany biegów w automacie. Jakiś czas temu grzebałem temat Audi i softa, że jest tam jakaś aktualizacja, bo obecna robi jakieś problemy. Trzeba doczytać co i jak. Znalazłem temat na pewnym kanale YT gdzie naprawiają tylko Audi, każdy zadecyduje sam. Ja zawsze robiłem stage 1 i polecam, jeśli użytkownik wie co z czym się jje, nie jest to groźne dla auta i obsługi.
-
Ogólnie jak szukałem B9 to widziałem mocno zardzewiałe egzemplarze, mowa o rynku zachodnim, sporo aut stoi jeszcze po powodziach, a jest tego nie mało. Odpicowane błyszczące i pachnące, dlatego warto czasem dołożyć trochę grosza i kupić z dobrego źródła. Niestety nawet niemiecki handlarz, aso już od dawna nie jest wiarygodny, zatem chłodna głowa przy zakupie. Jeśli chcesz mieć dobrze ogarnięte auto, to poleci trochę na to grosza aby zrobić to mądrze. Warto myć podwozie w czasie zimy, czy po, suszyć w galerii na pewno pomoże jak ma zaszkodzić. Mam auta innych marek sprzed 2010 roku i szczerze jak widzę "nowe" produkty przecieram oczy, no ale kasa ma się zgadzać. * Nie zauważyłem problemu jaki masz w progach. Ja ściągałem nadkola i sprawdzałem co w progach i jest zacnie.
-
Monk_00 zmienił(a) swoje zdjęcie profilowe
-
Cześć Wszystkim.