Skocz do zawartości

hk570i

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O hk570i

Informacje

  • Imię
    Łukasz
  • Miasto
    Rumia

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2000
  • Silnik
    1.8
  • Kod silnika
    ARG
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Inna
  • Paliwo
    PB+LPG
  1. A jak to plastik nie lakierowany to może by spróbować bardzo delikatnie opalarką czy lepiej hot-air? Po drugie tragedii to jeszcze tu nie ma, a gumy czy lakiery w sprayu jak się zarysują to może w ogóle wyglądać tak sobie.\ Tu ktoś modził plus jeszcze dressing: Jak usunąc głębokie rysy na plastiku - strona 4 - Plastiki - Kosmetyka aut | Największe polskie forum o Auto Detailingu KOSMETYKAAUT.PL i tutaj na jasnym, może dlatego efekt nie był jakiś szałowy: Regeneracja plastików opalarka ? - Plastiki - Kosmetyka aut | Największe polskie forum o Auto Detailingu KOSMETYKAAUT.PL Czy regeneracja plastików opalarka to dobry sposób ? Efekt jest zadowalający? Czy później występują jakieś skutki uboczne ? To samo pewnie będę niedługo w B5 robił... niestety poczciwa 80 miała plastiki niemal dosłownie nie do zdarcia, 8 lat codziennego użytkowania, buty z piachem i prawie ani śladu.
  2. Parownik zostaje i będzie na aucie ciśnieniowo dokładnie płukany, jak wspominałem - w 80 B4 po totalnym zajechaniu sprężarki tak samo robiłem i było potem wszystko dobrze.
  3. Mam taką prostą maszynkę do płukania pod ciśnieniem z butlą i właśnie jej poprzednio używałem, ale już widzę, że i tak by to miało jakikolwiek cel to zrzucanie chłodnicy mnie by czekało, więc to nie ma jak dla mnie totalnie sensu... Kupię skraplacz MAHLE i tyle. Dzięki!
  4. Witam Czy przy wymianie zatartej sprężarki jest konieczna wymiana chłodnicy klimatyzacji (skraplacza)? W poprzednim autku Audi 80 B4 miałem klimatyzację z 80 B3 Coupe, którą sam montowałem i po bardzo "udanym" fachowym serwisie w pewnym warsztacie: "klepie, to albo przestanie albo się zatrze", tam wszystko płukałem przy wymianie kompresora (skraplacz szeregowy), a wydaje mi się, że z kolei równoległy był tam parownik, chyba że się mylę. To próbować chłodnicę zapełniać czyścikiem "pod prąd" i wylewać aż będzie czysto, czy absolutnie totalny nonsens i sobie darować? Wszystko będzie płukane środkiem od Laser Sinex tak jak w poprzedniku. Dysza i osuszacz oczywiście nówki, tu nie ma wątpliwości.
  5. Można jeszcze kupić ładne B5, ale skup się na stanie pojazdu i podstawie wyposażenia a nie wersji silnikowej i napędowej, jak to chyba w każdym starszym wozie, na start pakiet porobić do bezstresowej jazdy, a nie będziesz co rusz chodził wkoło i naprawiał, a jeździł i to z satysfakcją, wtedy B5 potrafi zadowolić. PS. Silnikowo minimum do w miarę przemieszczania się, tu tez za wiele nie wymagajmy jeśli cenowo nie ma być zbyt wygórowane, w B5 myślę że 1.8 125 KM, tego jeszcze bardzo przyzwoitego kondycyjnie jest sporo, do 1.6 zejść to tylko z pogodzeniem się z bardzo ograniczoną dynamiką - przejdziesz się to się przekonasz. Chyba, że budżet spory, ale i poziom wyeksploatowania i ilości podmęczonych aut w "tłustszych" wersjach może niepokojąco rosnąć, a będąc szczerym średnio wygląda ładowanie dużych pieniędzy w zakup, bo wartość rynkowa pojazdu może z tym nie korelować.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...