Skocz do zawartości

kondix2000

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    1
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O kondix2000

Informacje

  • Imię
    Konrad
  • Miasto
    Gliwice

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2005
  • Silnik
    2.0 T
  • Kod silnika
    AXX
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB
  1. Cześć, jest to mój drugi post licząc ten pierwszy powitalny. Więc witam się z wszystkimi. I znawców tematu proszę o pomoc. Wygrzebałem z krzaków a4b7 2005 rok 270kkm nalotu 2.0t fsi AXX. Stan silnika: -Głowica do wymiany, po kolizji strony ssącej, śruba koła faz ukręcona, ślizg napinacza zmielony ale łańcuch spinający walki w całości. Niestety wałki w łożach przetarte i ewidentnie widać domową naprawę i porowate napawanie. -Cylindry nie wyglądają na nierównomiernie rozchełstane, honowanie widoczne, rownomierne. - Na temat panewek i stanu pompy nie wiem nic. Założenia i pytania. -Axx podobno ma mocne tłoki więc raczej nic się im nie stało ale martwi mnie to że na 3 cylindrach nafta już nie przelatuje, a na cylindrze 4 cały czas w takim samym czasie jednak ta nafta przecieka. 1 pytanie: jakie pierścienie wrzucić. - Załóżmy że wał przetrwał 2 pytanie: jakie panewki wsadzić i czy tylko korbowodowe czy ktoś już wymieniał główne i nic się nie dzieje. 3 pytanie: jako że kupno głowicy będzie najtrudniejsze potrzebuje ważnej informacji. Czym się różnią głowice o różnych kodach bo znajduję różne aukcje na których zregenerowana jest głowica z Toledo o całkiem innym numerze i napisane jest że pasuje do axx i w tej kwestii mam największy dylemat.
  2. Cześć wszystkim. Wtopiłem kasę w gruza do naprawy, może będzie Lalka, pozdrawiam.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...