Skocz do zawartości

MarioM1982

Pasjonat
  • Postów

    45
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

1

O MarioM1982

Informacje

  • Imię
    Mariusz
  • Miasto
    Żary

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2007
  • Silnik
    1.2 TFSI
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Nie wiem. Instalacja sekwencyjna BRC siedzi i nie było z nią problemów.Sugerujesz odpięcie lpg?
  2. Sprawdzane też u mnie innymi interfejsami. Moje interfejsy również sprawdzone w innych autach, pracują bez zarzutu.
  3. Testu nie przechodzi. Komunikat to port ok interface nok
  4. Witam Od kilku dni borykam się z problemem, mianowicie nie mogę się połączyć z autem w celu przeprowadzenia diagnostyki. Do połączenia używałem od ok. 8 lat kabla VAG002 http://www.e-service.info.pl/VAG002.html oraz wersji VCDS 10.6.4. Dodatkowo wcześniej kilka razy łączyłem się również za pomocą OBD Eleven. Na chwilę obecną żadnym z tych sprzętów nie jestem w stanie się połączyć Poniżej opis co dotychczas sprawdziłem : - bezpieczniki - sprawdzone złącze obd i pomierzone napięcia tj pin4 -11,5V, pin5 -11,5V, pin6 -9,5V, pin 7 -11V, pin 14 -9,5V. - zdemontowana odłona w miejscu położenia ECU- wszystko suche bezpieczniki ok. - próbowałem się połączyć odłączając wtyczki od radia, zegarów, modułu sterowania wentylatorów. Całą przygoda zaczeła się od momentu gdy zauważyłem nieprawidłowość z pracą wentylatora chłodnicy. Tzn po uruchomieniu silnika nawet zimnego cały czas pracował. Jako że nie mogłem się połączyć odpiąłem klemy akumulatora i pomogło. Oczywiście połączyć się autem dalej nie mogłem. Proszę o jakieś sugestie gdzie dalej szukać, przeglądając fora przychodzi mi jedynie odłączanie wtyczek od pozostałych sterowników i próby łączenia. Z góry dzięki.
  5. Witam Nie cuduj, tylko jak sam dasz radę to sam zamontuj te graty i do tunera ( TIP i wtryski to nie wiem w czym problem, Fmic to juz trochę roboty jest). Najbliżej to Ecu project Wrocław i pół godzinki drogi w tę czy we wte nie robi różnicy, a tam tam otrzymasz to czego potrzebujesz
  6. MarioM1982

    Końcowa decyzja pomocy

    Hej, w mojej po chipie spala ok 10-12l lpg przy mieszanej jeździe. Na trasie powyżej 140 to powyżej 12-do 16 liczę proporcjonalnie do obciążenia Co do kosztów to tak : Chip ok 1300 ( tyle płaciłem 7 lat temu) + po ok 3-4 stówki za korekty w międzyczasie jak zmieniałem trochę gratów. Wg mnie jak masz oryginalne turbo to go nie ruszaj, spokojnie zrobisz te 200km, DP warto założyć i wyłączyć programowo 2-gą sonde ( w cenie chipa jak się dogadasz) Wtryski zależy, jak jeździsz na gazie to lepiej instalację odpowiednio przygotować i najlepiej gdy będzie założona po programie. Dużo daje Fmic, ale to już koszt 600-1500zł w zależności czy sam sobie poradzisz z montażem czy zlecisz robotę. Ja wtryski zmieniałem na większe i mam odczucia że lepiej znosi wysokie obroty i obciążenia w stosunku do serii, ale to może tylko moje odczucia... poczytaj odnośnie modyfikacji 1.8t na forum dużo cennej wiedzy można tam znaleźć. pzdr
  7. Proszę napisz czy auto po Chiptuningu. Miałem podobny przypadek po wymianie oryginalnego turbo na tanie regenerowane. Musiałem zrobić korektę, wg tunera wnętrzności regenerowanego turbo były lżejsze od oryginału=mniejszy moment bezwładności i za mocno wstawało powodując przeładowanie.
  8. Jeśli dobrze Cię zrozumiałem ( jeśli źle to proszę mnie popraw ) to sytuacja występuje tylko na biegu jałowym ??? Jeśli tak to moim zdaniem nie jest to wypadanie zapłonów ani nic związanego z turbo.
  9. Jeżeli wypadają Ci zapłony to powinieneś mieć błędy po podłączeniu komputera, na którym cylindrze itd. (Check nie koniecznie musi migać). Jeśli komputer nic nie pokazuje to już troszkę trudniejsza sprawa, mi np taki efekt dawało przeładowanie turbiny i uszkodzony zawór N75, tak więc musisz trochę więcej rzeczy napisać aby ktoś mógł coś poradzić.
  10. Bartek w moim aucie jest FMIC, więc raczej nie tędy droga. Co do chipa i mocniejszego grzania silnika, to może chociaż tak nie do końca z przekonaniem to piszę. Jestem przekonany że w tym przypadku brak wiedzy mojej jak i mechaników nie pozwala odpowiedzieć szczegółowo na pytanie. W każdym razie znalazłem sposób i uważam że wyczerpuje on problem w zupełności, no chyba że ktoś się uprze i chce dogłębnie poznać przyczynę.
  11. Tak auto po programie. Co do oszukiwania sterownika poprzez odsunięcie czujnika to uważam że jest odwrotnie niż piszesz, ponieważ podaje on przecież prawdziwą informację odnośnie temperatury z coolera a cały myk z odsunięciem polegał na tym żeby nie nagrzewał się od silnika w gorące dni utrudniając jego uruchomienie.
  12. Witam Zajkoo napisz proszę ile kosztowała cię wymiana ECU? Czy była tylko wymiana czy grzebał ktoś w nastawach odnośnie tego nieszczęsnego czujnika? Pytam gdyż odnoszę wrażenie że można się do niego dobrać poprzez odsunięcie go od silnika albo ingerencje w ECU.
  13. A gdzie taką kupić? W intercars kosztuje ok 500 zł na allegro ok 400 zł, używkę za 100 zł kupie. Boje się że nowa to jakieś chińskie ścierwo będzie. No zostało aso w sumie nie zaszkodzi zadzwonić.
  14. Witam. Czy może ktoś napisać w oparciu o pomiary do jakich mocy starcza fabryczny przeplywomierz 0280218063? kiedy warto iść w modyfikacje tego elementu np. Poprzez instalacje przeplywki i reszty gratów z nią związanych np od s3? Założyłem temat ponieważ jestem przed korektą programu i podczas diagnostyki wyszło ze przeplywomierz jest już słaby. Próbowałem czyścić wkład benzyną ekstrakcyjną lecz tylko pogorszyłem sprawę gdyż na jałowym zaczęło szarpać i co dziwne po odpieciu wtyczki szarpie dalej co by wskazywało na co innego (przed czyszczeniem wszystko było ok). Po programie liczę na ok 240km i dlatego zastanawiam się nad większą przepływką.
  15. Potwierdzam ( i polecam) powyższe, ustawi ci na serie i będzie miło pracować, a jak zachcesz więcej to już wiadomo soft.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...