Skocz do zawartości

gutzio

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    10
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O gutzio

Osiągnięcia gutzio

0

Reputacja

  1. gutzio

    Polecane instalacje LPG/CNG

    Witam Mam Passata ADR 1.8 20v mam w nim instalke lovato 2 gen chce to przerobic na sekwencje np taka http://moto.allegro.pl/item961476419_stag_4_alaska_valtek_sekwencja_gwarancja_nowy.html lub taka http://moto.allegro.pl/item968256867_stag_4_red_scorpion_mini_valtek_najtaniej.html Napiszcie czy to dobry wybór czy może coś innego, i pytanie do fachowców czy to jest skomplikowane bardzo? bo chciałem to we własnym zakresie przerobić - mechanicznie daje rade elektrycznie alarmy itp tez wiec..?? pozdrawiam i thx za odpowiedzi Adam
  2. Witam Jak w temacie zimno!! Leci ledwie letnie powietrze z nawiewów przy nagrzanym silniku. Węże nagrzewnicy gorące, nagrzewnica wypłukana, sterownie zimnym i ciepłym chodzi sprawdziłem,termostat sprawny, świece żarowe 3szt z ogrzewanie dodatkowego nowe - grzeją, na klimatroniku błąd: "07.4 Czujnik temperatury otoczenia dmuchawy świeżego powietrza, czasem zwarcie" Gdzie ten czujnik jest..?????? pozdrawiam i proszę o pomoc kolegów..
  3. witam kolego mam ten sam problem, wlasnie rozebralem samochod i okazalo sie ze podczas rannego odpalania przy -16 stopniach przeskoczyl pasek lub klin scielo na wale - do tego jeszcze nie doszlem. dam znac dokladnie co sie stalo jutro, musze kupic rozrzad i przy okazji wymienic. pozdrawiam
  4. jeszcze w tym miesiącu założysz temat o powrocie utraty mocy to jest więcej niz pewne zobaczymy narazie staram się jak tylko mam okazje przekręcić go trochę wyżej. Domyślam się ze awaria może wrócić ale wszystko zależy od stylu jazdy oraz tras jakie będę miał, czym więcej miasta tym gorzej . Tak czy tak trza będzie turbine wyczyścić .
  5. Witam Miałem problem z zapieczonymi kierownicami w turbince (albo mam nadal) - sztancy właściwie nie dało się ruszyć palcami. Dziś zrobiłem trasę Zabrze - Nowy Targ - Zabrze i na autostradzie przegoniłem mocniej moja bryczkę. Po przejechaniu około 30 km prędkością około 160 km/h nie musiałem wyłączać zapłonu żeby wróciła moc wystarczyło ze popuściłem pedał gazu i wcisnąłem go spowrotem ... bawiłem się tak do samych bramek przed Krakowem. Na obwodnicy już nie cisnąłem tak bardzo jechałem jakieś 130, ku mojemu zdziwieniu na zakopiance przestało występować przeładowanie, silnik pracuje dzidzia i dobrze przyspiesza nie mam pojęcia o co kaman ale jak narazie mi się podoba. Dziś zamówiłem Vaga będę go miał w wtorek to zobaczymy co w trawie piszczy. Co o tym sadzicie..? pozdrawiam
  6. tak się tylko zastanawiam czy oni przy regeneracji turbiny robią to inaczej niż my bo szczerze to wątpię wiec kwestia dalej pozostaje sporna
  7. a to dlaczego nie ma co się bawić w czyszczenie z tego co czytałem to czyszczenie daje pożądane efekty
  8. ja też tak mam ... ale u mnie kierownice w turbince są zapieczone. Zobaczy czy chodzi u Ciebie sztanca
  9. odcinki różne od 3 do 13 km głownie jazda po mieście Zabrze i Gliwice, trochę się dziwie bo wcześniej miałem Passata starego 1.6td i palił w takich warunkach 7 Dzisiaj wieczorem będę miał vaga więc podepnę i zobaczę co i jak, ale i tak mnie to dziwi .... może te silniki tak maja..
  10. Witam Jestem świeżym posiadaczem A4 i mam pytanie... Wiem ze w moim audi są zapieczone kierownice w turbinie to bank bo sprawdzałem - sztanca prawie się nie rusza i silnik łapie błąd, muszę to zrobić ale teraz jest zimno. Wydaje mi się że mam za wczesny wtrysk paliwa bo dość twardo silnik pracuje, nie mam jeszcze vaga by to potwierdzić. Martwi mnie natomiast co innego zatankowałem 32l i zrobiłem na tym 320km zastanawiam się czy te 2 usterki mogą mieć wpływ na to ze silnik pali 30% więcej?? Autko chodzi dobrze nie kopci, dobrze przyspiesza do ok 3000 obr, nigdzie paliwo się nie wylewa. hmmm proszę Was o jakąś poradę zanim vaga kupie :gwizdanie: pozdrawiam
  11. Witam wszystkich niespełna parę dni temu stałem się posiadaczem a4 wiec milo się coś na temat autka dowiedzieć.. gutzio
×
×
  • Dodaj nową pozycję...