Skocz do zawartości

darupl

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    12
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O darupl

Osiągnięcia darupl

0

Reputacja

  1. Witam.... Mam ten sam problem tylko że zauważyłem już te same objawy 0k 40-50 tys temu, nic nie robiłem choc przy zmianie uszczelki pod głowicą mechanik twierdził ze wymienił jakieś zabezpieczenie za zaworze , czy coś w tym stylu, nie wnikałem zbytnio , w tym samym czasie zmieniłem tez olej z 10W/40 na minerał i jakby cos pomogło ale po jakimś czasie znów to samo, oczywiscie tylko na zimnym silniku i po wyłączeniu się ssania . Podsumowując ,przez te 40-50 tys nic sie z silnikiem nie stało..... (uszczelka zmieniona była bez potrzeby)
  2. darupl

    Przekładka silnika

    Zmieniam nieco wątek , gdyż pojawiło sie swiatełko w tunelu . Mianowicie myślę ze przyczyna pojawiania sie ciśnienia w ukł. chłodzenia moze byc nieprawidłowo wpięty parownik w ukł. Gdyż wpięty jest w tą krótka łączke (wężyk ) od przepustnicy .... Byłbym wdzieczny za sugestie w tym temacie ...... Pozdrawiam
  3. darupl

    Przekładka silnika

    Witam Wszystkich. Jestem zmuszony do przekładki silnika 1.6 ADP (prawdopodobnie pęknięta tuleja) i w zwiazku z tym mam zapytanie do Szanownego Forum , czy ktoś może mial stycznosc czy tez sposobnosc z przekładka tego wlasnie motoru z tym że na inny motor 1.6 AFP (montowany w Seacie ). Ewentualna mozliwośc zamiany wynika z tego, że mam możliwośc okazyjnego (cena) kupienia tego wlasnie silnika z seata. Dodam że chodzi mi oczywiscie o goły silnik tzw. słupek. Pozdrawiam
  4. Witam. Problem rozwiazany , rzeczywiscie przy tym typie silnika (ADP ) i ECU potencjały masy sondy i masy auta maja rozne poziomy . Dlatego w przypadku regulacji inst. gazowej II generacji trzeba wybrac w ustawieniach rodzaj sondy 0,8 - 1,6 aby sterownik gazu mogl wlasciwie interpretowac wskazania lambdy. Podziekowania dla meteogda za podpowiedz i naprowadzenie na wlasciwe tory . POzdrawiam
  5. Polecam Auto Naprawa Łukasz Zając , Nowy Kamień , koło Sandomierza , długie terminy oczekiwania wynikające z bogatej rzeszy klientów , którzy wola jednak poczekac a miec pewnosc solidnie zalożonej instalacji
  6. Mam problem z wartoscia napiecia z sondy lambda na gazie (inst.II generacji LandiRenzo) , sterownik od gazu (LES 04). W programie od gazu dla (LES 04), BLUE wskazywane jest napiecie sondy lambda powyzej 1V , tj. ok 1,5V. Na wolnych obrotach spada do 0,8V , przy wyzszych 1.5V przez co cały czas sterownik widzi bogata mieszanke i zjezdza z otwarciem silniczka ( tzw. krokowego) . Diagnozujac prace silnika (napiecie lambdy) za pomoca VAG zarowno na benzynie jak i na lpg wskazania mieszcza sie w przedziale 0,1 - 0,8 V. Co moze byc przyczyna takich odczytow, chodzi mi o wartosci powyzej 1V ?? Podejrzewam że sterownik gazowy zbiera sygnal miedzy przewodem sygnalowym lambdy i masa auta, natomiast ECU miedzy przewodem sygnalowym lambdy i masowym. Wydaje mi się ze masy w obydwu pzrypadkach maja inny potencjal, ale nie wiem czy moge je polączyc, tzn mase z sondy z we ECU (masowym ) i masa auta. Pozdrawiam
  7. U mnie wymiana przewodów pomogła .......
  8. darupl

    [B5 AHH] Pisk pod maska

    Czesc Posiadalem podobny problem (pisk wystepowal przy porannym uruchomieniu w miesiacach jesiennych i zimowych ), okazyjna wymiana paskow i napinacza nic nie wniosły .......Problem tkwil w układazie przekazania mocy a dokladnie w sprzegle , nie wnikalem w szczegoly ale chyba lozysko i docisk ....... Pozdrowka
  9. czesc wszystkim W moim aucie wystapił podobny problem (szarpanie podczas przyspieszania),najgorzej w przedziale obrotow 2000-3000, jadac na benzynie konczylo sie szarpaniem , jadac na LPG ``strzelaniem`` w filter. Udalem sie do warsztatu naprawczego, tam po podpieciu pod komputer okazalo sie ze pojawily sie bledy (wszystkie cztery wtryski otwarte), po ich skasowaniu nie pojawily sie one na nowo , jednak po jezdzie probnej okazalo sie ze przerywanie podczas przyspieszania nadal ma miejsce, choc nie w takim juz nasileniu i skutkach....... Polecono mi zastosowanie preparatau czyszczacego wtryski ( do benzyny )..........
  10. Hej Moja A4 pali średnio 8-9 l benzyny w cyklu mieszanym (przy obrotach do 3500) w przypadku gazu 10l (zwykła instalacja) . natomiast przy wyższym zakresie obrotów, jak również częstych odpaleniach i krótkich przejazdach to prawdziwy smok(12 litrów Pb). Pocieszający jest jedynie fakt że w tych samych warunkach , przy jeździe na gazie pali 10-11 litrów. Obkupione jest to jednak znacznym pogorszeniem dynamiki jazdy (wolniejsze i niepełne osiąganie obrotów silnika). Pozdrawiam.
  11. [sandomierz] Witam i pozdrawiam wszystkich posiadaczy czterech kólek na grilu...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...