krzycho_e
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
21 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O krzycho_e
Osiągnięcia krzycho_e
0
Reputacja
-
Wężyki wymieniałem przed robieniem logów więc dynamiczne są aktualne.
-
Logi statyczne: 000, 001, 002 http://vaglog.rtnet.pl/krzysiekfilak_20315.html 003, 004, 007 http://vaglog.rtnet.pl/krzysiekfilak_20318.html 011, 013, 023 http://vaglog.rtnet.pl/krzysiekfilak_20314.html BS 000 http://vaglog.rtnet.pl/krzysiekfilak_20316.html 003 http://vaglog.rtnet.pl/krzysiekfilak_20319.html 004 http://vaglog.rtnet.pl/krzysiekfilak_20317.html Proszę o analizę... Wężyki pozmieniane więc szczelność jest.
-
filtr wymieniony,katalizatora niema,kolektor ssący czyszczony,podmieniałem przepływkę,n75,egr,n18,bez rużnicy. RATUNKU.
-
Witam, Proszę o analizę logów do audi A4 1,9 TDI AFN 110 koni. Auto zdecydowanie zamula: 011 http://vaglog.rtnet.pl/krzysiekfilak_20108.html http://vaglog.rtnet.pl/krzysiekfilak_20110.html 008 http://vaglog.rtnet.pl/krzysiekfilak_20112.html http://vaglog.rtnet.pl/krzysiekfilak_20113.html 003 http://vaglog.rtnet.pl/krzysiekfilak_20114.html http://vaglog.rtnet.pl/krzysiekfilak_20117.html 004 http://vaglog.rtnet.pl/krzysiekfilak_20109.html http://vaglog.rtnet.pl/krzysiekfilak_20115.html 010 http://vaglog.rtnet.pl/krzysiekfilak_20111.html http://vaglog.rtnet.pl/krzysiekfilak_20116.html
-
Jutro jak znajdę chwilę to spró :rolleyes:buję tak uczynić
-
Pasek na 100% jest dobrze, tak czy owak przekręcając pompę wskazania powinny się zmieniać.
-
lepiej pokaz co pokazuje vag a konkretnie 00BS mam tylko vag 4,9 i CDIf2 objaśnij to może tym mi się uda to sprawdzić
-
Witam! od pewnego czasu zauważyłem że w moim samochodzie nie mogę ustawić kąta wtrysku,jakbym przekręcił pompą kąt zawsze jest prawidłowy(około 1,3 stopnia).Żeby dobrze odpalał musiałem użyć metody prób i błędów,nie jest on też taki dynamiczny jak dawniej, żadnych błędów.POMOCY!!!
-
Tak jak pisze kolega ALBINEK pasek napina się automatycznie,jeżeli nie jest popękany i po włączeniu wszelkich odbiorników elektrycznych nie piszczy daj sobie spokój z wymianą,jeśli już będziesz wymieniał napinacz może wystarczy sama rolka (lewy gwint!!!)jak nie to wyjmiesz alternator i pod nim jest śruba od napinacza.
-
Sprawdź jak kręcisz rozrusznikiem czy z wydechu puszcza dyma jak nie to musisz odpowietrzyć wtryski bo inaczej nie zakszesa
-
Witam na 100% zwykła turbinka bez zmiany geometrii
-
Jeżeli jest dziurawy to w tym miejscu będą drobinki oleju,po zdemontowaniu reflektora powinien wyjść w dół (bez kanału nie bardzo)
-
a u mnie jest jeszcze ciekawiej jak bym nie obrócił pompę zawsze mam kąt jak fabryka nakazuje i autko niema mocy jak kiedyś.Ręce opadają
-
polecam zestawik SKF ze śrubkami szpileczkami itd.
-
nie napisałeś czy płyn ci ubywa :confused4:jeżeli tak i olej jest czysty i z rańca dymi to prawdopodobnie idzie prosto na tłoka i tak:albo idzie przez uszczelkę (lepsza opcja)albo pęknięta głowica (ta gorsza opcja).Jeżeli dużo płynu nazbiera się na tłoku to przy rozruchu można uszkodzić silnik!