Skocz do zawartości

magg23

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    10
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O magg23

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia magg23

0

Reputacja

  1. dzięki jutro się pobawię może coś znajdę.
  2. z żadnym sterownikiem się nie łączy
  3. Przy wymianie kostki w stacyjce w vw transporter t4 97r podłączyłem aku przy zdjętej kierownicy i teraz świeci kontrolka airbag podłączyłem mój kabel z passata i prog... VAG COM 312 jednak nie mogę się połączyć w pasacie nigdy nie miałem problemów. Czy może jest inny sposób na wykasowanie błędów.Czy można gniazdo w samochodzie spr... miernikiem,są trzy kable masa,12v i linia ,masę i plus można a jak spr linie może stary właściciel coś zmienił w gnieździe obd2
  4. Nie wiem co było przyczyną a przebieg 200tys.
  5. Człowiek musi mieć pecha. Nowego silnika nie dało się odpalić po sprawdzeniu się okazało że jest walnięty na pierwszym tłoku (silnik przegrzany i tłok stopiony)sprzedawca na tyle uczciwy że zwrócił koszty oleje płyny itp. plus koszt roboty. Teraz znowu jestem na kupnie silnika może tym razem będzie sprawny. Naprawdę mam już dość tego passata.
  6. Jestem po wymianie silnika. Wszystko ustawiłem (wałek dwie krzywki do góry na pierwszym tłoku +wałek zablokowany ,koło zamachowe na zero, pompa zablokowana)wszystko porozkręcane jednak silnik nie chce zapalić. Nie wiem czy trzeba jeszcze jakieś ustawienia pozmieniać na komputerze. Silnik żadnych błędów nie pokazuje. Kupiłem goły silnik całe oprzyrządowanie przełożyłem z mojego silnika. Proszę o rade?????
  7. Witam wszystkich. Proszę o radę ,w drodze na wakacje zatarło mi szklankę w głowicy dzisiaj zdjąłem głowice zawór na drugim tłoku ułamało i wpiło w głowica pionowo ,tłok taż jest mocno uszkodzony na czwartym tłoku parę wgnieceń ,tłok pierwszy i trzeci wyglądają na nie uszkodzone. Pasek przeskoczył parę ząbków. Zastanawiam się czy na wale też mogło coś uszkodzić (panewki albo wał skrzywiło). Nie wiem czy kupić głowice + 2 tłoki + komplet pierścieni + uszczelki,czy nie lepiej szukać inny silnik. Może ktoś ma namiar na silnik z anglika. Cholowanie z Chorwacji (1150km) już mnie wyniosło 4tys tak że z kasą krucho.
  8. lepiej naprawić pompę nisz robić nową mapę i tak cię czeka remont jakiś czas.To jest chwilowe rozwiąsanie
  9. Możesz mieć już pompę zużytą spróbuj podnieś dawkę startową paliwa. Na forum już było nie raz o tym pisane. wybieramy 1-engine 11 login i tu wpisujemy zależnie od silnika 12233 (na pewno pasuje do wszystkich na VP-37) 10 adaptacja W adaptacji zaczynamy od : 1. wpływa na dawkę paliwa na wolnych obrotach i czym jest mniejsza (wtedy dostaje więcej paliwa)tym auto szybciej się zbiera i lepiej reaguje na dodawanie gazu, należny pamiętać aby nie ustawiać mniejszej niż 2,2 mg ,nie zmieniaj nic 2. ustawiamy wolne obroty silnika ,nie zmieniaj nic 3. współczynnik wypełniania EGR (podając graniczne wartości można go wyłączyć całkowicie),nie zmieniaj nic 4.nie zmieniaj nic 5. dawka startowa ma wpływ na uruchamianie silnika i w tym przypadku czym mniejsza tym dostaje więcej paliwa.
  10. Ja po czyszczeniu miałem parę dni spokój okazało się że mam dziurę w ic teraz przejechałem już prawie 5tys i ani raz mi nie wszedł w tryb awaryjny. A olej możesz mieć w przewodach z odmy, niesprawny separator oleju na pokrywie zaworów. Ja zaślepiłem otwór w dolocie a przewód włożyłem do butelki z coli(trzeba zrobić parę małych otworów żeby powietrze miało gdzie uciekać)
  11. Cześć witam wszystkich na imię mam Janusz jeszcze Passatem 1,9 TDI 110 PPS.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...