[B5 AFN] Słabo pali gdy ma 90 stopni

    18 odpowiedzi w tym temacie

    Rekomendowane odpowiedzi

    Panowie mam problem tego typu że gdy auto na grzeje się do temperatury 90 stopni nie raz słabo odpala.Błedów nie ma kąt wtrysku 49 stawiam że to może być czujnik temperatury.Pytanie czy to napewno to ewentualnie jaki powinien być ten czujnik może kolor lub numer.Z góry dzięki.Pozdr.

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    pompa juz powoli siada wiec najtaniej wyjdzie zrobic korekte mapy dawki rozruchowej :wink4:

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    bardzo dziękuje za odpowiedz moze jakieś wskazówki co do tej mapy bo niestety nie wiem o co chodzi.

    najłatwiej sprawdzic odłaczając wtyczke z G62 i spróbować zapalic na gorącym silniku.Jeżeli zapali od strzala to znaczy ,że pompa juz nie daje rady.Wtedy zamiast remontowac pompe(duży koszt)jedzie sie do tunera na korekte softu podnosząc dawke rozruchową :)

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Ok dzięki wiem o co już chodzi.Pozdrawiam.[br]Dopisany: 11 Czerwiec 2009, 21:13_________________________________________________g62 co to za czujnik bo nie moge znależć

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Ok dzięki wiem o co już chodzi.Pozdrawiam.[br]Dopisany: 11 Czerwiec 2009, 21:13_________________________________________________g62 co to za czujnik bo nie moge znależć

    temperatury cieczy :gwizdanie:

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    powiedz mi jak czujnik cieczy jest ominięty opornikiem 2 kg co bedzie się działo.

    że co....nie rozumiem

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Auto będzie więcej palić i szybciej się zużywać, będzie dostawać oszukaną dawkę paliwa

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    ale czy to tez problem z tym opdalaniem

    Po co te kombinacje dostałeś juz odpowiedz jak rozwiązac problem

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    lepiej naprawić pompę nisz robić nową mapę i tak cię czeka remont jakiś czas.To jest chwilowe rozwiąsanie

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    To jest chwilowe rozwiąsanie

    ta chwila to jest kolejne 300tys km przebiegu :cool1:

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    wczoraj diagnozowalem 1Z, objawy identyczne, problem w rozruchu goracego silnika...

    bledu G62 nie bylo, natomiast gdy silnik byl goracy VAG w ECU pokazywal tylko 38C... wymiana czujnika i jest git.

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Dzięki panowie za zainteresowanie tak i ja zrobiłem i jest :good:.Pozdr.

    to dobra wiadomośc :good:

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    Gość
    Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

    • Przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników, przeglądających tę stronę.

    • Nowi użytkownicy