Skocz do zawartości

Szczypiorek

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    12
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Szczypiorek

Osiągnięcia Szczypiorek

0

Reputacja

  1. kolego wozniaq mam pytanko? po co chcesz wymieniać lampy w modelu z usa??? kto ci kazał to zrobić? czy wymieniasz bo sobie tak chcesz??? Ja jestem już właścicielem czwartej audi z usa, sprowadziłem kilka audi dla znajomych i ani ja ani moi koledzy nie wymieniali lamp. Więc po co chcesz to zrobić????? co do przeciwmgielnych: są w każdej audi!!!!
  2. pomyliłeś się stary, to auto jeszcze nie stało na żadnym allegro! dopiero na dniach będzie wystawiane do sprzedania.[br]Dopisany: 12 Maj 2009, 10:39_________________________________________________ hehe, to nie jest żadna orginalna tablica z urzędu, wystarczy troszkę wyobraźni. Została dorobiona na dokładnie taki sam wymiar jak amerykańskie tablice, tak żeby wyglądało oryginalnie, a tą naklejkę z wodnym znakiem to sobie przykleiłem z jakiegoś starego golfa II kolesia, który dawno temu zapomniał sobie nakleić na tablice i mi ją użyczył.
  3. np. w niektórych modelach volvo po 2002 świecą się przednie kierunki!! a posiadacze b7 w wersji usa, nie trzeba podpinać vaga żeby zmienić wartości mil/km, gal/L, F/C, czy też zegara z 12/24h. wszystko jest w fisie. a poza tym świecące przednie kierunki nie spełniają funkcji obrysówki. Obrysówki (odblaski) są z boku w zderzakach.
  4. Ja niemam żadnego syczenia przy wlewie do baku, a moc też w ogóle nie spadła.
  5. witam wczoraj zapaliła mi się kontrolka "check engine", oczywiście pojechałem dziś podpiąć vaga, a tu takie info: 001110-system odpowietrzania zbiornika paliwa: rozpoznano niewielką nieczczelność, P0456-001-górna wartość skrajna przekroczona -MIL zapalona ramka zamrożona: obroty silnika 1826/min obciążenie: 10,6% temperatura: 67,0 st C temperatura: 8,0 st C prędkość: 39,0km/h ciśnienie rzecz: 980,0 mbar napięcie: 14,224V I drugie: 001090-układ odpowietrzania zbiornika paliwa: rozpoznana mała nieszczelność, P0442-001-górna wartość skrajna przekroczona no i podobne dane o obrotach, temperaturze itp: Moje pytanie do tych użytkoników co mieli podobny problem lub tych co się po prostu znają: Gdzie szukać tej nieszczelności???? pod maską przy silniku nic nie słychać żeby coś syczało czy dmuchało, czy to jest usterka jakiegoś czujnika? może elektronika szwankuje? czy może gdzieś jakiś wężyk się przetarł albo coś podobnego?
  6. oryginalnie to biała jest bardziej na środku, czemu nie dałeś na środek żeby świeciło bliżej? po otwarciu drzwi stawiasz nogi przy progu nie?
  7. no ładna, tylko gdzie się podziały pomarańczowe obrysówki z przedniego zdeżaka? czyżby nie był ori?? No bo to made in USA nie. Ja takie mam.
  8. A sprawdziłeś żaróweczki w 3 STOP-ie??????
  9. To jest dobra sprawa też to mam, to taki niby "anty napad", żeby nikt ci się z zewnątrz do auta nie wrąbał, np. na światłach, czy gdziś jak stoisz. Tylko mi rygluje drzwi dopiero po przekroczeniu 30km/h
  10. Po B5 było: http://img24.imageshack.us/img24/6276/audia402004.jpg Też z USA A dopiero po B6 jest B7
  11. ocet spożywczy rozpuszcza kamień, ale niewiem jak wpływ ma na uszczelki, gumę
  12. Witam Dwa lata temu miałem okazję pochwalić się moim avantem B5,(dla przypomnienia) http://www.a4-klub.pl/smf/empty-t5394.0.html;highlight , ale teraz przyszedł czas na B7: krótki opis: Inżynierowie z Ingolstadt wsadzili w to auto wszystko co było mozliwe i dostępne z wyposażenia w tym modelu, no brakuje tylko parctronica, ale to chyba mały szczególik w całości. Zmieniłem felgi, czekam jeszcze na ledy w tył i to będzie na razie tyle. Nie będzie żadnej gleby ze względu na stan polskich dróg, na tych 18" kapciach jazda to masakra jest, a gdzie jeszcze na jakimś sportowym zawiasie. Noi jak???????? http://img25.imageshack.us/gal.php?g=131rwc.jpg
  13. witam ponownie dzisiaj zabrałem się za swój silnik rzeby dostać się w końcu do tego napinacza łańcuszka. zdiąłem tylna pokrywe i wszystko pojawiło się jak n dłoni, tylko jak stwierdzić czy ten napinacz i łańcuszek są zużyte???? wszystko tam jest napięte jak struna. żadnego luzu wyczuwalnego ręcznie, jedynie napinacz jakby trochę mękki był, ale łańcuch napina dość mocno. Oprucz tego zauważyłem coś bardziej niepokojącego! a mianowicie, na końcu prawego wałka rozrządu, zaraz za zębatką łańcuszka jest krzywka taka jak na zaworach tylko nie jedno, a trzywierzchołkowa. Krzywka ta popycha taką małą "szklaneczkę" która ta z kolei popycha tłoczysko ze sprężyną od dodatkowej pompy wysokiego siśnienia paliwa. Ewidentnie widać że ta szklaneczka od czoła czyli powierzchnia styku z krzywką jest porysowana i pozagniatana, również widać że wierzchołki krzywki są pozagniatane, myślę że chyba w ogóle nie ma co ruszać tego napinacza i łańcuszka co? Trzeba się zastanowić, co miało wpływ na tak szybkie zużycie tych elementów? może ktoś wie lub miał taki przypadek? czy można jakoś zdemontować tą krzywkę z wałka? czy cały wałek jest do wymiany? bardzo proszę o jakąś rade co robić
  14. 1750zł????!!!!! gdzie ty to kupowałeś?????? Ja dzwoniłem do serwisu do Poznania i tam do mojej b7 mają napinacz za 249zł i łańcuszek za 190zł do tego przesyłka kurierska za 20zł, no mam nadzieje że to to bo inaczej to masakra będzie. Niewiem czy to też nie może być za małe ciśnienie oleju i nie daje tyle na głowice, ktoś wie jak napędzana jest pompa oleju? Ja już nie wiem co mam myśleć o tym problemie, moja ostatnia deska ratunku to ten napinacz, a jak nie to sznur na gałąź.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...