Skocz do zawartości

xisco

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    7
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O xisco

Osiągnięcia xisco

0

Reputacja

  1. wyjałem N75 przełozyłem odwrotnie (tak jak powinno byc) i już było dobrze. cisnienie max 0,6 i nie szarpało. Może tez nie byc podłączona wtyczka elektryczna do N75 i też bedzie wiecej ładowało
  2. Moim zdaniem szarpie tak bo masz za duże ciśnienie doładowania i ECU się broni przed tym i odcina. Tez tak miałem ze przy okolo 3000 mi szarpał a spokojnie używajac gazu można było dojść do 4tys. Wtedy odwrotnie podpiałem N75 i na wskaźniku doładowania ciśnienia podskakiwało do 1 bara wlasnie tak przy 3tys i szarpało. Pisałes ze miałes regenerowane turbo to może tam jest źle ustawione WG i wiecej ładuje niż powinno. Nawet ten błąd 544 wskazuje ze jest coś nie tak z ciśnieniem doładowania
  3. Proszę o analize logów statycznych. Jeśli są źle wykonane proszę o pomoc w czym popełniłem błąd. Nie mam możliwości przeprowadzenia logów dynamicznych na chwile obecna Pozdrawiam Grupa 008, 009, 002 Grupa 002, 003, 008
  4. Nie nie jeżdze cały czas na klimie używam wtedy kiedy jest potrzebna
  5. Przepływomierz mam wymieniony na obydwu jest tak samo. Czy może to być wina przepustnicy? kiedyś na VAGu miałem jakiś błąd od przepustnicy ale nie pamiętam jaki dokładnie,coś z jakimś ustawieniem. Czy to że bardzo słabnie jak włącze klime też może być związane z przepustnicą?
  6. Witam kolegów Ostatnio zauważyłem że gdy jest gorąco tak około 30st to kiedy zapalam silnik obroty mi falują tak przez 15 sek od 500 do 1500, pożniej falowanie znika. Wtedy też przez jakies 2 min początkowej jazdy tak jak by sie dusił, dławił nie wiem jak to dokładnie opisać, po prostu jak wcisne mocniej pedał np na 2 czy 3 biegu to lekko przerywa i dopiero za jakiś czas problem znika. Jak jest tak do 20 st problemu nie ma, auto jezdzi tak jak powinno. Przerywanie występuje także jak jest duża wilgotność powietrza. Czego to może być przyczyna? Pozdrawiam
  7. Witam wszystkich. Mam pytanie odnośnie doładowania w 1.8T AEB. Jak to z nim jest i kiedy jakie wartości doładowania się osiąga. Mam wskaźnik doładowania i po uruchomieniu silnika pokazuje -8 podczas normalnej jazdy cały czas mi pokazuje tak od -4 do 0 i się przez większy czas utrzymuje 0. jak się mocnej przycisnie to podchodzi o 0.2-0.3 bara nawet jak przekroczy 3000 obrotów. Dopiero jak wcisne pedał w podłoge na 3 biegu przy 50km/h to dochodzi do 0.5 bara. Wydaje mi się że moja a4 jest troche zamulona. Może coś jest nie tak z tym doładowaniem? jak powinno byc?
  8. Witam wszystkich klubowiczów Mam na imie Łukasz pochodze z okolic Radomia. Posiadam Audi A4 1.8T z 95 roku. Witam Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...