Skocz do zawartości

habeta

Pasjonat
  • Postów

    46
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O habeta

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia habeta

0

Reputacja

  1. witaj zastanawiałem się nad kupnem klipsa ale troszku drogi jak na 1-3 użycie. Dla mnie ta kosteczka jest naprawdę mała bo mega rzadko coś robię z elektroniką a jak coś robię to lutuje tylko kabelki . przebieg mi nie przeszkadza ważne jest to ze pokazuje km a nie miles hehehe a że pokazuje 70 tyś. miej to mało ważne fakt że jak szukałem wsadu chciałem pojąć zmienianie przebiegu ale nie potrafiłem znaleźć informacji na ten temat jak się to wylicza i jaka to linijka. Po przeglądzie chce zmienić licznik na ten z dodatkowymi zegarami ładowania i temp oleju i też będę musiał zmienić wsad to jak by co to się zgłoszę ---------- Post dopisany 24-03-2014 at 21:00 ---------- Poprzedni post napisany 11-03-2014 at 15:54 ---------- no i licznik znów padł czy to morze być wina pamięci????
  2. Witajcie licznik naprawiony okazało się że wsad był uszkodzony wgrałem wsad z 1.8T zmieniłem kodowanie i funguje z przebiegiem 197tyś wsad zmieniałem układem protech-micro i programem pony 2000, kostkę eprom 93c56 trzeba odlutować z płytki licznika i nie należy to do łatwej sprawy bo jest malutka. Dziękuje za porady i post można zamknąć
  3. Niestety kabelka jeszcze wtedy nie miałem kupiłem bo myślałem że da rade z kabelka ale w tych licznikach nie idzie za dużo zrobić oprócz kontroli kontrolek ---------- Post dopisany 08-03-2014 at 22:21 ---------- Poprzedni post napisany 05-03-2014 at 21:40 ---------- witam wymieniłem wsad ale jest problem wsad miał mieć przebieg z 161 tyś. a po wgraniu ma 96 km i to nie są tysiące tylko kilometry hehehe, pokazuje mi DEF nie działa obrotomierz i na zimnym silniku pokazuje 80 stopni C
  4. napisałem do kaja narazie bez odzewu
  5. zamówiłem programator eprom i program pony2000 nigdy tego nie robiłem ale gdzie nie gdzie piszą jak to się robi krok po kroku potrzebuję wsad: uk-nsi 8D0 919 035 T ten ma wadę tylko w przebiegu pokazuje w mil uk-nsi 8D0 919 033 C ten jest uwalony na całego wszystko pokazuje w milach, temperaturę i poziom paliwa pokazuje na max a jest fabrycznym z mego auta Ogólnie nic nie mam do stracenia bo jak mi się nie uda to i tak muszę kupić licznik który będzie pokazywać km a nie mile
  6. Witam mam problem z licznikiem jak w temacie, problem polega na tym że pewnego dnia po załączeniu zapłonu licznik oszalał na zimnym silniku pokazywał max temperaturę i pełny bak a prędkość i przebieg pokazywał w milach(w przebiegu na początku pokazywał DEF). w tej chwili mam licznik wsadzony z anglika lecz wymieniłem tarczkę z prędkościomierza ale mam problem z przebiegiem na przeglądzie robią mi problemy z tym że muszę mieć stan licznika w km a nie w milach. Próbowałem zmienić vag-iem ale zmienia się tylko obrotomierz z diesla na benzynę, nie idzie kodowaniem zmienić opcji km na mile więc szukam kogoś kto by wymienił mi wsad eprom i najlepiej jak by to był ktoś ze śląska. Proszę o pomoc ---------- Post dopisany 02-03-2014 at 11:07 ---------- Poprzedni post napisany 20-02-2014 at 21:35 ---------- widzę ze nikt nie jest w stanie pomóc, więc proszę o wsad do licznika uk-nsi 8D0 919 033 C
  7. witam mój problem wygląda tak że przy załączeniu nadmuchu na pasarzera to silniczek nieotwiera całkiem przeslony, stanie i nieidze ani zamknąć ani otworzyć do końca.Ale jak go podłącze bezpośrednio do akumulatora to działa.Podłączając go spowrotem pod instalacje zadziała 2 razy i znów staje.Niewiem czy to jest sterownik padnięty czy coś w silniczku?????
  8. witam poprostu pojawiły ci się zimne luty!jak rozkrecisz panel to ujrzysz popękane luty wystarczy nanowo politować i działa.miałem tak samo tylko mi sie to objawiało miganiem wyświetlacza.
  9. Bonio86 powinien być zmacniacz wmontowany w subie ale niejestem pewny bo ja niemam orginalu a co do regulacji to niepomoge niestety
  10. no ja szykuje sie powoli na zmiane zmacniacza i radia zmacniacz też na JBL ale radia niewidziałem jeszcze z JBL a niewiem co najlepiej wspołpracuje z glośnikami i zmacniaczem JBL
  11. wszystkie podłączone są identycznie jedynie co możliwe to jest że mają zamałą przestrzeń ale dziaj jak pokręcilem w zmacniaczu i wyregulowalem tylnie głośniki to gra wmiare dobrze tylko z przodu niema basu tylko czyściutki głos a bas idzie z sopranem od tylu dodatkowo i daje nawet mily efekt
  12. jeśli chodzi o głośniki to mam w drzwiach JBL GT5-500c a styłu GTO938.Z minusem i plusem sprawdzałem i nawet podłanczalem na odwrót i grały ciszej
  13. witam wymieniłem głośniki oryginalne w przednich drzwiach na JBL 40W z twiterami i po załączeniu muzyki okazało sie że niema basu są tylko pierdnięcia radio ma 4x50W pi-oneera.Czy musze je podpinać pod wzmacniacz czy po prostu jest to wielki bubel???
  14. Witam mam kłopot z zaparowanymi szybami wtej chwili klima mi sie już niezałancza po rano dochodzi ponieżej 5 stopni.A szyby parują jak lustra w saunie w maluchu już lepiej he , czy dam na LO to paruje czy na max temperature tak samo paruje nonstopa musze wycierać szmatką szyby w aucie dywaniki suche, filtr pyłkowy wymieniony.
  15. sprawdzcie czy to jest z silnika czy z recyrkulacji spalin to taka mala kosteczka ktura ma podpiete przewody podciśnieniowe przeważnie znajduje sie po prawej stronie przy filtrze powietrza
×
×
  • Dodaj nową pozycję...