Skocz do zawartości

gk01

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    9
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O gk01

Osiągnięcia gk01

0

Reputacja

  1. Czy podłączenie 32 pina do masy zadziała też w A4 B5 po drugim lifcie (końcówka serii, rocznik 2001)? Pozdrawiam. Czy podłączenie 32 pina do masy zadziała też w A4 B5 po drugim lifcie (końcówka serii, rocznik 2001)? Pozdrawiam. Odpowiadam sam sobie, może ktoś skorzysta. W A4 B5 rocznik 2000+ (po lifcie) należy połączyć z masą pin 2 (Brake pad wear) na niebieskiej wtyczce. http://www.audizine.com/forum/showthread.php/405961-Understanding-differences-between-Audi-A4-clusters-and-the-compatibility-issues
  2. Witam. Pewnego dnia zaczęła mi się zapalać ikonka sygnalizująca zużycie klocków (o). Co ciekawe, zapalała się ona przeważnie w momencie gdy wjeżdżałem na miejsce gdzie parkuję, i sporadycznie w innych sytuacjach. Oczywiście pierwsze co zrobiłem to ściągnąłem przednie koła i sprawdziłem w jakim stanie są klocki, a ponieważ tu nie stwierdziłem problemu to przy okazji przeczyściłem styki, te przy kole, i sprawdziłem omomierzem czy jest przejście - wszystko OK. Problem nie ustąpił, ale jak byłem ostatnio u mechanika to poprosiłem o sprawdzenie co jest grane. Okazało się, że każdorazowe mocniejsze skręcenie kół kierownicą powoduje zapalenie (o). Mechanik powiedział, że jest ułamany kabelek prowadzący od klocków do sterownika, co wydaje się być bardzo prawdopodobne. Mechanik powiedział, że aby to naprawić trzeba wymienić sterownik ABS (!!!) co wydało mi się trochę dziwne. Czy nie można by jakoś polutować tego kabelka po wcześniejszym sprawdzeniu gdzie on jest ułamany. Rozumie, że wcześniej trzeba by wyczaić, w którym miejscu jest przerwa, potem rozciąć, polutować i zaizolować. No chyba, że nie jest to takie proste. Stąd moje pytanie.
  3. Może dlatego, że trzeba powiększyć ledwo widoczną miniaturkę tabelki, ale dodałem jeszcze w pierwszym poście fragment od 700 do 1000 sekundy gdzie te wahnięcia w dół występują.
  4. Wymieniłem niedawno termostat. Przed wymianą na klimatroniku wskazanie temperatury dochodziło do około 81-83 stopni, sporadycznie w gorące dni przy jeździe w korkach po mieście do 87 stopni. Po wymianie sytuacja się zdecydowanie poprawiła i na klimatroniku wskazanie temperatury osiąga 91-93 stopnie. Postanowiłem (z czystej ciekawości) podczas krótkiej jazdy po mieście zalogować grupę 007 aby sprawdzić jak rośnie temperatura oto co mi wyszło: wykres: http://img36.imageshack.us/img36/8862/image2vgh.jpg cyferki: http://img19.imageshack.us/img19/8777/image3imo.png (fragment od 700-1000 sekundy: http://img156.imageshack.us/img156/1025/33688539.gif) Może mi ktoś wyjaśnić co jest grane? Skąd te gwałtowne spadki temperatury np. w okolicach 842 sekundy i pozostałe? Na wskaźniku przy zegarach i na klimatroniku nie zauważyłem żadnych takich gwałtownych wahnięć. Dziękuję.
  5. Właśnie porównałem sobie z innymi logami i przykładowo tutaj (logi luk1121): http://images47.fotosik.pl/131/98ac72fb312539fe.jpg kąt synchronizacji waha się w całym mierzonym zakresie. Tutaj (logi xfranek): http://www.wegiel.home.pl/a4/logs/html/DynLOG-01-004-xxx-xxx.htm trzyma w miarę dobrze. U mnie natomiast wyraźnie powiększa się powyżej 4000 obr: http://img181.imageshack.us/img181/6064/004r.jpg I teraz, czy wystarczy regulacja wałków i będzie ok, czy tak jak napisał spanky (dzięki za opinię) może to wskazywać na wadliwy/zużyty napinacz? Na wolnych obrotach jak zauważył odzim (również podziękowania) jest w miare ok: http://img87.imageshack.us/img87/9240/004bgscig.jpg I tak sobie myślę, czy nie oznacza to, że jak mu się depnie to jednak napinacz "nie wyrabia". Nie znam się na tym tylko tak sobie kombinuję kierując się raczej intuicją - co może być błędne. A może ten napinacz jest regulowany i jak się go ustawi odpowiednio to załatwi sprawę? Pozdrawiam. PS. pozostałe prace (filtr powietrza wymieniony, termostat zamówiony w aso) w toku. No i wgrałem sobie anty-PSJ firmware coby uleczyć "delikatnie przycinające się kierownice" [br]Dopisany: 14 Czerwiec 2009, 16:00_________________________________________________Byłem dzisiaj w serwisie, w którym wymieniałem rozrząd jakieś półtora miesiąca temu i na który mam ponoć rok gwarancji, pokazałem logi 04, poprosiłem o ustawienie synchronizacji i panowie powiedzieli mi, że jest dobrze ustawione bo się to ustawia na wolnych obrotach, a na wolnych obrotach jest dobrze. Na moją sugestię, że jednak się kąt za bardzo rozjeżdża przy wyższych obrotach dowiedziałem się że tak jest ok, a tak poza tym to jak by był źle ustawiony to by mi źle zapalał jak jest zimny. W związku z tym szukam kogoś w Krakowie lub okolicy kto by mi ustawił tą synchronizację jak należy, możecie kogoś polecić kto mi to ustawi? Bardzo proszę o jakieś namiary bo jak widać nawet warsztat polecany na tym forum nie za bardzo ma się ochotę za to zabrać niestety. Pozdrawiam.
  6. Powinienem wymienić płyn więc termostat w takim razie też wymienię. Rozrząd był wymieniany miesiąc temu i to mnie martwi. Czyżby jakaś niedoróbka delikatnie mówiąc?
  7. Witam szanowne Koleżanki i Kolegów. Jest to mój pierwszy merytoryczny post więc proszę o wyrozumiałość... Zgodnie z instrukcją zamieszczoną na forum wykonałem logi statyczne i dynamiczne. Bardzo proszę o ocenę i uwagi. Pozdrawiam. Statyczne: 000: http://img72.imageshack.us/img72/7342/000sfm.jpg 001: http://img2.imageshack.us/img2/8002/001joa.jpg 003: http://img294.imageshack.us/img294/5690/003qie.jpg 004: http://img87.imageshack.us/img87/9240/004bgscig.jpg 007: http://img268.imageshack.us/img268/3596/007zrd.jpg 013: http://img191.imageshack.us/img191/5803/013s.jpg 014: http://img190.imageshack.us/img190/9674/014sfv.jpg 018: http://img188.imageshack.us/img188/6585/018sjw.jpg 023: http://img413.imageshack.us/img413/6863/023z.jpg Nie wiem dlaczego, ale grupa 14 jest pusta, a w 18 zalogowały się same zera. BS: 000: http://img190.imageshack.us/img190/5066/000pul.jpg 003: http://img189.imageshack.us/img189/7614/003emn.jpg 004: http://img44.imageshack.us/img44/2500/004.jpg (dla silników z PD tej grupy chyba się nie loguje w BS, ale na wszelki wypadek:) 011: http://img192.imageshack.us/img192/9053/011vre.jpg Dynamiczne: 000: http://img181.imageshack.us/img181/9534/000e.jpg 001: http://img244.imageshack.us/img244/5799/001bbi.jpg 003: http://img149.imageshack.us/img149/9751/003ubu.jpg 004: http://img181.imageshack.us/img181/6064/004r.jpg 008: http://img244.imageshack.us/img244/489/008god.jpg 010: http://img149.imageshack.us/img149/3074/010zbo.jpg 011: http://img294.imageshack.us/img294/575/011v.jpg Grupy 3 i 11 udało mi się też zarejestrować na 4-tym biegu: 003: http://img44.imageshack.us/img44/9273/003n.jpg 011: http://img189.imageshack.us/img189/4094/011ecj.jpg
×
×
  • Dodaj nową pozycję...