Skocz do zawartości

miro

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    7
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O miro

Informacje

  • Imię
    Miro
  • Miasto
    Kraków i okolice

Auto

  • Model
    A3 8P
  • Nadwozie
    Hatchback
  • Rok produkcji
    2010
  • Silnik
    2.0 E 16V
  • Kod silnika
    CABA
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB
  1. oczywiście zamówiłem motula DCTF ( ten sam co do DSG ) Elemenateur ( Marcin z pro choice ) go bardzo polecał do manuala zobaczymy Dodano : Olej wymieniony, niestety na powyższy problem nic to nie pomogło. Mechanik sugeruje mi wymianę lewarka z wybierakiem, koszt niewielki, chyba zaryzykuję.
  2. Nie, nie jest to normalne, nie po to mam prawie 300konne auto żeby czasem szybko i dynamicznie nie móc wbić trójki, chcąc np kogoś wyprzedzić. Miałem w swoim życiu sporo aut, niektóre dla polaka z kosmicznymi przebiegami ( 400tys >> ) z np felernymi skrzyniami GRF i wszystko chodziło tip-top Tu mam auto prawie 5lat, teraz ma 60> tys przebiegu zaledwie , skrzynia a`la sportowa, w końcu wkładają ją do golfa 6 GTI / R32 czy leona FR 2.0TSI > , jeśli wcześniej nic się nie działo i nagle zaczęło, to raczje nie jest to normalne, nikt nie wmówi mi że mam wrzucać spokojnie biegi bo to nie subaru. Pytałem o rozwiązanie problemu , jeśli trzeba wymieniać synchronizatory, to wymienię, zaczynam od oleju, przynajmniej to wykluczę... Pozdrawiam
  3. leewang rozwiązałeś problem ? mam dokładnie to samo..
×
×
  • Dodaj nową pozycję...