Skocz do zawartości

gregory78

Pasjonat
  • Postów

    47
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O gregory78

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia gregory78

0

Reputacja

  1. Własnie stoje na wymianie PD jeden jest walniety na 1 cylindrze a na 3 była tylko kostka lużna koszt nowego jednego PD 2180zł wiec czy jak wymienie ten jeden a reszte zostawie cos sie stanie ,bo nie usmiecha mi sie wymieniac wszystkich . Poza tym trzeba zdjac głowice i zplanować gniazdo.... Juz mnie koszty przerazaja co za GÓWNO
  2. Panowie jaki jest koszt wymiany kpl PD u mnie jeden pada reszta w normie. cięzko pli zimny a ciepły buja i szarpie od 1700 do 2400 obr
  3. słuchaj spanky sam mogie sprawdzic wtyczki i to wszystko .. A tutaj wszystkie warsztaty w których byłem to zaraz chcą wymieniac na nowe . Moje pytanie to czy mogie przejechac około 1600 km na tej pompce i zrobić to w polsce . Dodam ,że jak spokojnie operuje gazem to jedzie sie w miare normalnie.. Z góry dzieki za odp.
  4. co to znaczy dojade do polski czy nie
  5. Dzisiaj byłem podpiąć vaga w serwisie audi vw w Eindhoven w holandii i mam nastepujący raport... może ktoś by mi coś poradził. Objawy są takie ze trzesie na nagrzanym silniku i szarpie przy przyspieszaniu od 1700 d0 2400 obr póżniej jest ok rwie do przodu (nie szarpie na biegu 1 i 2 ) . Dwukrotnie mi zgasł w czasie jazdy i nie mogłem go zapalic przez kilka minut musiałdm bardzo długo kręcić. Na zimnym znów bardzo ciężko zapala i po odpaleniu chwile chodzi na 3 cylindry po przegazowaniu jest ok az do osiągniecia temp ok 90 stopni. W serwisie powiedzieli ze nie mogą powiedzieć co jest napewno do wymiamy wiec propomują wymiane PD za około 1200E a najlepiej jeszce koło dwumasowe zeby pozbyć sie bujania na jałowym za ponad 2000E oni chyba ochu....li . Tu nie ma zadnych speców jak u nas w PL http://images40.fotosik.pl/212/99acb3efe061a0admed.jpg http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/01db318a80d1faa3.html http://images50.fotosik.pl/217/8da56b66856dd516med.jpg http://images49.fotosik.pl/216/9f567d3a9b7c3ea2med.jpg http://images49.fotosik.pl/216/1aea8b297696456dmed.jpg[br]Dopisany: 19 Październik 2009, 22:21_________________________________________________no i jak to moze być ze w papierach i w briefie oraz na silniku mam BLB 2.o tdi 103kw a na wydruku z serwisu jest BVF 2.0 tdi 93kw
  6. mam ten sam problem tylko ze ja nie mogie znalesc gniazda zeby podpiac vaga w b7 BLB
  7. Koledzy pomocy... Mój Blb tak mnie wku....a ze juz dalej nie mogie. Dość ,że go buja ,...do czego juz zdołałem sie przyzwyczaić ,to teraz jeszcze zaczął mieć ogromne problemy z odpalaniem . Musze go kręcic dlugo po kilka razy i bez przytrzymania pedału gazu nic . \niezależnie czy zimny czy ciepły. Po za tym jak już zaskoczy to bardzo nierówno chdzi i buja do niemiłosiernie ale jak tylko przytrzymam na obrotach jest ok. No i dalej ruszam 1 ok cały zakres obrotów 2 ok 3 ponizej 2tys obr zaczyna szarpac przy dodaniu gazu przez chwile . To uczucie jak by w bezynie nie dostawał iskry na jednym cylindrze i tak samo na 4 5 i 6 zawsze od obrorów poniż 2 tys do 2,4 . Wczoraj jadąc 140 na autostradzie na 6 biegu chciałem gwałtowniej przyspieszyć o on zaczął delikatnie poszarpywać jak by nie dostawał paliwa na jeden cylinder. Przy wysokich obrotach jest wszystko ok. Paliwo shell V power . Początkowo myslałem że to sprzegło przeskakuje i sie slizga ,ale to przy ruszaniu robiło by to tez, a tu jest ok. co tu zrobić zeby usunąć te dolegliwości i sprzedać zlomaBLB
  8. A ile może kosztować BKD z małym przebiegiem i całymi gratami na przekładke
  9. tez mam pytanko przy odpalaniu na zimnym musze dłużej pokrecic i w pierwszym momencie chodzi jakby na 3 gary oraz zakopci na jasno.... czy to moze byc swieca
  10. mam zdjecia ktore sam zrobilem protokol policji i rachunek na moje zazwisko
  11. Koledzy może ktoś mi poradzi, 2 tygodnie temu kupiłem sobie nowe koła do auta Felgi RS6 plus opony 235-35-19 .no i po 11 dniach zastałem auto na klockach,dokładniej skrzynkach po piwie.. Zgłosiłem szkode do Ergo Hestia ,no i pani powiedziała ,że nie ma problemu tylko mam zamówić nowe koła i przysłać rachunek oraz protokół z policji.. Cała sprawa wydażyła sie za granicą, w Holandii .. Tylko czy oni mi teraz policzą za nowe koła ori 16 ... Których nie bede przecież kupował, bo takie mi zostały, wiec je założyłem ,czy uwzględnią mój rachunek za nowe koła ukradzione ... No i progoi zostały zdewastowane przez skrzynki i lewarki podłożone w nie odpowiednich miejscach w czasie kradzieży. Dostało sie też plastikowej osłonie podłogi która pękła w miejscu podłożenia skrzynki... co myslicie
  12. no nie bo dostałem w dobrej cenie fele ale z et 42 i chciałem za tydzień w polsce kupić dystanse i dłuzsze sróby z lockem
  13. Zawiech od s/line przy 19 calach dośc wysoko stoi ... chciełem tez zmienic na h&r 35 30 ale mi koła zajeb....Ale Ty masz kolego sedana w innej wersji silnikowej niz ja wiec nie wiem czy beda pasowac. Czy zawieszenie BV1 to tylko sprezyny czy amory tez inne? Mialem kiedys Eibachy na 19 calach w pasku i bylo mega OK. BV1 za wysoko stoji ze zmieniasz??
×
×
  • Dodaj nową pozycję...