leone1988
Pasjonat-
Postów
69 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O leone1988
Osiągnięcia leone1988
0
Reputacja
-
Mój blb też miał tą przypadłośc. wymieniłem napęd i wałki wraz z pompą na system zębatkowy. Do tego zrobiłem lekkiego moda i jak na razie śmigam już 70 tyś i jak na razie wszystko ok. Raz tylko miałem problem z egr-em gdyż ułamał się tz "grzybek" wiec mysiałem wymieni cały egr. ale puki co jest w miare ok. Chociaż nie ukrywam że mam bardzo ciężką nogę
-
mam 140 tys km przebiegu
-
u mnie też trzęsie, mam auto 2 lata i cały czas trzęsie lekko, nie nasila sie to. Ale u mnie ogólnie to trzesie od czasu do czasu. Wiec nie jest to jakoś bardzo uciążliwe. Chociaż gdybym wiedział co jest tego przyczyną to bym chciał to naprawic.
-
tez wymieniłem na kolorowy ale przepłaciłem konkretnie ale i tak było warto. teraz jezdze z uśmiechem na twarzy
-
mirefire a jaki masz przebieg że dwumas wymieniasz??
-
ładne lampki. dobra cena
-
[B7 BLB] Moja piękna A4 2.0 TDI Avant 140 KM
leone1988 odpowiedział(a) na suwerus temat w Audi A4/S4/RS4 B7
ja tez miałem problem z odpalaniem na ciepłym. blb tak mają. słuszalem ze coś tam z czasem sie wyrabia i tak robi. ale znajomy który robił mi chipsa w programie tez pozmieniał coś tam i teraz pali na dotyk. sorry że nie podaję konkretów ale nie chciał powiedzie co zmieniał -
skoro ciężko dopasowanac fis kolorowy to wiecie kto może w okolicach trójmiasta naprawia fis bo jeden pion pixeli mi zginął
-
w sumie to kolega mechanik załatwil mi te części. dostał je z silnika na czesci który był z turana 2007 rok. tj zebatka wchodzaca na wał i reszta zebatek. no i pompa z wałkami wyrównywającymi. czyli kapletny system napedzający pompe. Częsci używane wyszły mnie 800 zł. no i 800 zł robocizna. no i olej wymieniłem [br]Dopisany: 04 Luty 2010, 16:08_________________________________________________no i virusik zrobiłem ale lekki i całkiem fajnie sie teraz jeżdzi
-
ja tak zrobiłem. udało mi sie dostac cały ten system zębatkowy z wałkami. Przejechałem już ok. 25 tys i jest ok
-
w kazdym badz razie ja nie mam sie czym martwic bo mam wszystko inne
-
ja tego nie robiłem ale mój mechanik i wiem ze mam teraz kompletny system napedzajacy pompe za pomoca kół zębatych
-
Ja zrobiłem tak. zastąpiłem zjechaną zębatke na wale trybem, ale musiałem zmienic już cały system napędu pompy oleju. Ale przy najmniej nie mam już żadnego łańcucha i wszystko chodzi git. program zmieniłem i jak narazie jestem zadowolony. a części to załatwiłem uzywane które wyciągnełem z silnika który był z jakiegos turana 2007 rok
-
dokładnie. sama pompa nie jest felerna tylko że jak załozysz tryb na wał zamiast felernej zebatki to musisz zmienic juz cały system smarowania. przynajmniej u mnie miało to miejse
-
może to być zjechana zebatka na wale. mi jak halasowało to tak do konca nie wiedziałem z kąd. az zdjąłem miskę olejowa.