Skocz do zawartości

izariz

Pasjonat
  • Postów

    33
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O izariz

Informacje

  • Imię
    X
  • Miasto
    X

Auto

  • Model
    80 B3
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    1986
  • Silnik
    1.2 TFSI
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia izariz

0

Reputacja

  1. Witam. Niedawno miałem też sytuację z palącą się kontrolką od poduchy. Podłączyłęm VAG'a i okazało się, że świeci poducha boczna kierowcy. Winna była kostka, którą sobie wyczyściłem i posmarowałem wazeliną. Teraz jest ok. A teraz z innej beczki. Przeglądając masę postów na temat tych błędów poduszek natrafiłem na przypadki wkładania rezystorów, przez co komp. nie widzi, że np. poduchy nie ma. Jest to działanie oczywiście nielegalne. I tutaj moje spostrzeżenie. Wykonujemy z żoną tłumaczenia przysięgłe z niemieckiego (i na odwrót). We wrześniu tłumaczyłem Passata 35I, który miał takie oto cudo wstawione normalnie w serwisie: z wyłączoną poduszką powietrzną pasażera, producent: VW, Typ: VW 5 poprzez wbudowany rezystor ET – nr 1H0998521. Więc jak to jest z tymi rezystorami? Można je stosować, czy też nie (oczywiście w tym przypadku jest to zrobione na oryginałach producenta pojazdu)?
  2. Okazało się jednak, że to czujnik. Czy wymienię go sam, ponieważ w kadecie można to było zrobić w pół minuty? A tu?
  3. Chyba tak będzie. Podepnę się jeszcze Vag'iem i posprawdzam temperatury. Znalazłem już posty dotyczące termostatów i ich wymian.
  4. Witam wszystkich. Ostatnio zauważyłem, że wspomniana wskazówka nie chce przekroczyć 60 st. C, podczas gdy pół godziny wcześniej wszystko było ok. Po dwóch dniach przy którymś tam ruszaniu, nagle wskoczyła na przysłowiowe 90 st. C i było dobrze kilka dni. Dzisiaj znowu nie chce wstać . Podejrzewam, że walnął czujnik temperatury cieczy chłodzacej. Prośba moja jest następująca: gdzie taki czujnik się znajduje (może ktoś fotkę podeśle). Jutro i tak zacznę sam lookać i pewnie prędzej czy później znajdę, ale wszelkie sugestie mile widziane. Dzięki i pozdrawiam. zmiana tematu (prosze stosuj 2 punkt regulaminu)
  5. Każdy wie, że najważniejszym elementem w rowerze jest rama. Jeżeli ma być lekki to aluminiowa i tu polecam klasę 8000 a już na pewno 9000. Jeżeli chodzi o osprzęt, to może to być na początek Shimano Alivio. Piszę to dla osób, które zaczynają przygodę z rowerem, więc nie piszcie mi, że to jest złe, że lepsze tamto. Najważniejsza rama, a resztę potem sobie pozmieniacie w miarę potrzeb. Zrezygnujcie z hamulców tarczowych na rzecz szczęk z klockami gumowymi (chociaż widelce w nowych rowerach mają już przewidziane miejsca na ewentualny hamulec tarczowy) - kasa w kieszeni, bo dobra tarcza kosztuje swoje. Zrezygnujcie z amortyzatora tylnego, bo jest on tak naprawdę na początku zbędny - kasa w kieszeni. Teraz to co zaoszczędziliście wpakujcie w rower z dobrą ramą. Oprócz aluminium dobrym rozwiązaniem jest też rama węglowa (kompozytowa). Nie polecam ram chromowo - molibdenowych, gdyż są stosowane w tańszych rowerach (stop stali chromu i molibdenu). Mają porównywalną wytrzymałość do aluminium, ale są cięższe (większe przekroje ram). Osobiście mam na ramie próbę 6061 i póki co pomukam sobie i po asfalcie i po terenie.
  6. Witam. Sprężarka siadła, na allegro nie ma takiego modelu, a jak się pojawi, to istnieje duże prawdopodobieństwo, że może być też walnięta. Pytanie mam do mądrzejszych głów. Jak naprawić sprężarkę i czy wogóle domowym sposobem można to zrobić? Co wymienić, gdy sprężarka w momencie załączenia blokuje się i pali pasek, a bez włączenia koło pasowe pracuje normalnie? Model sprężarki: ZEXEL DCW-17D, 8D0 260 805D. Pozdrawiam
  7. Witam. Mam Auderę z 1998, 1,9TDI 90KM i z tego wyczytałem z tabeli to może pasować: AHU, AHH, 1Z. Dlaczego się pytam? Ponieważ z bagażnika jakiś cymbał zerwał naklejkę, a pod maską jest trochę zużyta. Może ktoś mądrzejszy z kolegów napisze mi coś na ten temat? Druga sprawa to oznaczenia jakie są na sprężarce od klimy. Jakich powinienem szukać, aby pasowała do mojego silnika. Jeżeli chodzi o sprężarkę do klimy, to przyglądając się jej, jest mocowana na 4 kwadratowawych, podłużnych uchwytach. Proszę o podanie oznaczeń i firmy (chyba Zentex). Dzięki i pozdrawiam. [ Komentarz dodany przez: pre_pl: 09-05-2007, 20:42 ] http://www.a4-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=10674 zamykam
  8. 700 za sprężarkę z zamontowaniem i napełnieniem klimy? Chociaż do Koszalina to mam kawałek i tak. Ale teraz z innej beczki. Może ktoś mądrzejszy z kolegów napisze mi oznaczenia jakich powinienem szukać na sprężarce, aby pasowała do mojego silnika. Nie pamiętam jaki to model, ale z 1998, 1,9TDI 90KM i z tego co się przyjrzałem sprężarka jest mocowana na 4 kwadratowawych, podłużnych uchwytach. Proszę o podanie oznaczeń i firmy (chyba Zentex). Dzięki i pozdrawiam.
  9. Morał tego posta jest taki, że najlepiej jest nie myć silnika, jak się nie jest do tego przekonanym na 100%. Ludzie to nie są buty do Kościoła :confused: , nie musi się świecić. Lepiej się zająć porządnie umyciem i wywoskowaniem góry, a silnik jak widzę umyty to sorry, ale omijam taki samochód z daleka. Przecież taka jego natura, że pracuje i logiczne, że się będzie brudził. I bardzo dobrze, byle nie był brudny od oleju. Pozdrawiam.
  10. Jak to w takim razie naprawić? Jaki jest koszt?
  11. Jest możliwość, aby bez paska sprawdzić, czy sprężarka będzie pracowała (np. włączając ją na panelu)?
  12. Jeżeli otworzysz machę, to od góry widać jedno duże koło i pod nim małe (napinacz, tak sądzę). Więcej będę wiedział we wtorek. A co robi ten elektromagnes tak apropos?
  13. Ale gdyby padła, to praktycznie nie powinna się obracać, więc dlaczego się kręci? Mogła się przywiesić? Jaki jest koszt sprężarki i czy się ją regeneruje? Czy koleś, który ma zakład zajmujący się chodniami, lodówkami może się czymś takim zająć?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...