Skocz do zawartości
Wyświetl w aplikacji

Lepszy sposób przeglądania. Dowiedz się więcej.

Forum Audi A4 Klub Polska

Aplikacja działająca w trybie pełnoekranowym na ekranie głównym, z powiadomieniami push, odznakami i wieloma innymi funkcjami.

Aby zainstalować tę aplikację na iOS i iPadOS
  1. Stuknij ikonę Udostępnij w Safari
  2. Przewiń menu i stuknij Dodaj do ekranu głównego.
  3. Stuknij Dodaj w prawym górnym rogu.
Aby zainstalować tę aplikację na urządzeniu z systemem Android
  1. Kliknij menu z trzema kropkami (⋮) w prawym górnym rogu przeglądarki.
  2. Kliknij Dodaj do ekranu głównego lub Zainstaluj aplikację.
  3. Potwierdź, klikając Zainstaluj.

Zakup roweru crossowego... Co wybrać ?

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Mam pytanko do znawców rowerowych ! Co byście wybrali :mysli::naughty: ? Nie znam się specjalnie na tego typu sprzęcie... :rolleyes:

1. Merida CROSSWAY TFS 200 http://www.rowerymerida.com.pl/rowery.php?kol=6&gr=46&id=312

2. Author ZENITH http://www.bike-on.pl/product.php?id=3484&id_categories=133&namek=Author_Zenith___2007

3. Kelly's NEOS, EXQUISITE lub PHANATIC http://www.kellys-bicycles.com/index.php?module=catalog&thumb=yes&cPath=1_189_196

Pozdrawiam

Opublikowano

Podłącze się pod temacik ;).

Też szukam "górala" trochę na szosy, trochę po lasach. Koszt ok.2000.

Na co w szczególności zwrócić uwagę przy szukaniu rowerku? Czy jest jakieś minimum osprzętu, które powinien posiadać dobry rower?

Pzdr.

Opublikowano

najlepiej zlozyc rower samemu. wiele czesci mozna znalezc w promocjach (ja np kupilem niedawno komplet hebli Avid SD7 za 200 zl, podczas gdy w sklepie chcieli 200 za same szczeki...) lub w wyprzedazach zeszlorocznego sprzetu.

Opublikowano

najlepiej zlozyc rower samemu. wiele czesci mozna znalezc w promocjach (ja np kupilem niedawno komplet hebli Avid SD7 za 200 zl, podczas gdy w sklepie chcieli 200 za same szczeki...) lub w wyprzedazach zeszlorocznego sprzetu.