Skocz do zawartości

robert199

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    13
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O robert199

Osiągnięcia robert199

0

Reputacja

  1. wiem, że temat stary ale mam podobny problem. po włączeniu biegu d lub r silnik gasnie, aby ruszyc trzeba jednoczesnie trzymac gaz i hamulec zaraz po odpaleniu ma tylko 700obr dopiero po dodaniu gazu jest 900
  2. czyli jak naprawić?? chodzi o ponowne kodowanie kluczyków czy o mechaniczne sprawdzenie połączeń
  3. Mam konkretne pytanie: Czy mozna za pomocą tego kabelka i oprogramowania wyłączyć immo w audi z 1996r benzyna 1,8? w sofcie jest taka opcja, ale niewiem czy mozna ja bezpiecznie stosować i czy to tylko chwilowe wyłącenie immo czy na stałe. Bardzo bym prosił o to aby ktoś dał mi jasna odpowiedź wolę wcześniej zapytać niz cos zepsuć
  4. gdzies na forum passata ktoś to sprawdzał i okazało sie ze wyniki sa bardzo porównywalne. sam tego nie sprawdzałem, niewiem z czego jest to wyliczone, ale fajnie by było, gdyby ktos sprawdzał auto na hamowni zrobił w tym czasie logi w gr 20
  5. to sa logi robione w czasie jazdy. bo jezdziłem sam, ale można zobacyć jakie są wartości przy jakich obrotach
  6. czyli co seryjny?? jak bede w domu to moze bede mial czas umieścić logi z grupy 20. Mnie też to dziwiło, że jest 345 Nm, a seryjnie jest podawane 310 dla tego silnika. więc dalczego taki wynik?? ma tu wpływ napęd na 4 koła, kiedyś zrobiłe sobie logowanie na trasie ok 10 km z wyprzedzaniem, i jazdą pod górkę to przy jezdzie pod górkę prawie cały czas utrzymywał maxymalny monent obrotowy. czy gdzies jeszcze może być modyfikacja?? [br]Dopisany: 03 Grudzień 2008, 15:59_________________________________________________zmierzam do tego, aby ustalić czy mam seryjny monent i moc czy po modyfikacjach. miałem też okazje jedzic avf innym to odniosłem wrażenie jakby troche gorzej jedził, ale moga to byc tylko subiektywne odczucia.
  7. prosze logi http://img293.imageshack.us/my.php?image=311on9.jpg
  8. robiłem kilka razy na silniku avf z napędem na 4 koła, niewiem czy ma to znaczenie, ale moje maxymalne wartości monentu obrotowego wynosiły 345Nm i to przy 2700obr/min, wynikałoby z tego, ze silnik był wirusowany, czy jest to normalne?? to akurat w przypadku passata 4motion. czy w jakis sposób można sprawidzić czy slnik przeszedł w przeszłości chip tuning??
  9. logi zrobie jutro, ale mie bardzo rozumiem o co chodzi z kątem synchronizacji. i o jaki kąt chodzi. I chyba grupy 004 nie loguje sie w BS bo jest to silnik na pompowtryskach nie na pompie. czy mam racje??
  10. jeśli można wiedzieć jakie jeszce logi mam zrobić?? z opisu nie moge jedoznacznie wywnioskowac czy loguje sie grupę 11 w BS w PD ale wg mnie tak, bo PD tez maja sprężarki ze zmienna geometria. egr podejrzewałem, że jest do czyszczenia i o jaki kąt synchronizacji chodzi?? o wtrysk czy o pasek rozrządu? i jak wywnioskowałeś, że kąt synchronizacji jest źle? wg. tyh danych i tego co pisze w opisach to turbo faktycznie niby ok, i że egr nie tak to tez wywnioskowałem, ale przepływki to juz nie koniecznie nie bardzo wiem na co mam patrzec. czyli podsumowując jakie logi mam jeszcze do zrobienia??
  11. jesten nowy dopiero sie uczę i mam nadzieję że dzięki wam nabęde nową wiedzę. jesli sa jakies bledy to poprawcie mnie.
  12. niemam wprawdzie audi, ale myśle, ze dzięki temu forum zdobęde troche informacji na temat diagnostyki vag
×
×
  • Dodaj nową pozycję...