robert199
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
13 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O robert199
Osiągnięcia robert199
0
Reputacja
-
[ALL B7] Gaśnie silnik - problem ze skrzynią ? + wydruk VAG
robert199 odpowiedział(a) na enjoy93 temat w Audi A4 B6/B7
wiem, że temat stary ale mam podobny problem. po włączeniu biegu d lub r silnik gasnie, aby ruszyc trzeba jednoczesnie trzymac gaz i hamulec zaraz po odpaleniu ma tylko 700obr dopiero po dodaniu gazu jest 900 -
czyli jak naprawić?? chodzi o ponowne kodowanie kluczyków czy o mechaniczne sprawdzenie połączeń
-
Mam konkretne pytanie: Czy mozna za pomocą tego kabelka i oprogramowania wyłączyć immo w audi z 1996r benzyna 1,8? w sofcie jest taka opcja, ale niewiem czy mozna ja bezpiecznie stosować i czy to tylko chwilowe wyłącenie immo czy na stałe. Bardzo bym prosił o to aby ktoś dał mi jasna odpowiedź wolę wcześniej zapytać niz cos zepsuć
-
gdzies na forum passata ktoś to sprawdzał i okazało sie ze wyniki sa bardzo porównywalne. sam tego nie sprawdzałem, niewiem z czego jest to wyliczone, ale fajnie by było, gdyby ktos sprawdzał auto na hamowni zrobił w tym czasie logi w gr 20
-
to sa logi robione w czasie jazdy. bo jezdziłem sam, ale można zobacyć jakie są wartości przy jakich obrotach
-
czyli co seryjny?? jak bede w domu to moze bede mial czas umieścić logi z grupy 20. Mnie też to dziwiło, że jest 345 Nm, a seryjnie jest podawane 310 dla tego silnika. więc dalczego taki wynik?? ma tu wpływ napęd na 4 koła, kiedyś zrobiłe sobie logowanie na trasie ok 10 km z wyprzedzaniem, i jazdą pod górkę to przy jezdzie pod górkę prawie cały czas utrzymywał maxymalny monent obrotowy. czy gdzies jeszcze może być modyfikacja?? [br]Dopisany: 03 Grudzień 2008, 15:59_________________________________________________zmierzam do tego, aby ustalić czy mam seryjny monent i moc czy po modyfikacjach. miałem też okazje jedzic avf innym to odniosłem wrażenie jakby troche gorzej jedził, ale moga to byc tylko subiektywne odczucia.
-
prosze logi http://img293.imageshack.us/my.php?image=311on9.jpg
-
robiłem kilka razy na silniku avf z napędem na 4 koła, niewiem czy ma to znaczenie, ale moje maxymalne wartości monentu obrotowego wynosiły 345Nm i to przy 2700obr/min, wynikałoby z tego, ze silnik był wirusowany, czy jest to normalne?? to akurat w przypadku passata 4motion. czy w jakis sposób można sprawidzić czy slnik przeszedł w przeszłości chip tuning??
-
logi zrobie jutro, ale mie bardzo rozumiem o co chodzi z kątem synchronizacji. i o jaki kąt chodzi. I chyba grupy 004 nie loguje sie w BS bo jest to silnik na pompowtryskach nie na pompie. czy mam racje??
-
jeśli można wiedzieć jakie jeszce logi mam zrobić?? z opisu nie moge jedoznacznie wywnioskowac czy loguje sie grupę 11 w BS w PD ale wg mnie tak, bo PD tez maja sprężarki ze zmienna geometria. egr podejrzewałem, że jest do czyszczenia i o jaki kąt synchronizacji chodzi?? o wtrysk czy o pasek rozrządu? i jak wywnioskowałeś, że kąt synchronizacji jest źle? wg. tyh danych i tego co pisze w opisach to turbo faktycznie niby ok, i że egr nie tak to tez wywnioskowałem, ale przepływki to juz nie koniecznie nie bardzo wiem na co mam patrzec. czyli podsumowując jakie logi mam jeszcze do zrobienia??
-
jesten nowy dopiero sie uczę i mam nadzieję że dzięki wam nabęde nową wiedzę. jesli sa jakies bledy to poprawcie mnie.
-
niemam wprawdzie audi, ale myśle, ze dzięki temu forum zdobęde troche informacji na temat diagnostyki vag