Skocz do zawartości

Motumbo

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    8
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Motumbo

Osiągnięcia Motumbo

0

Reputacja

  1. Mialem podobna sytacje jakis miesiac temu. Koniec koncow okazalo sie ze elektro-zawor na reduktorze tak byl usyfiony ze sie nie wlaczal. Wystarczylo przeczyscic
  2. Sprawa wyjaśniona. Końcówka drążka kierowniczego do wymiany. I po problemie. Wątek można zamknąć.
  3. Witam, mam nadzieję, ze nie powielam tematu. Co jakiś czas przy gorącym silniku zaskrzypi coś jakby z prawej strony. Zakładam, że to pompa, ale da się z tym jeździć. Nie wygląda to tak źle, jak w większości przypadków opisanych w innych wątkach. Problem natomiast pojawił się dzisiaj. Jadąc na rondzie (30-35km/h max chyba) nagle miałem wrażenie, że wpadam w poślizg. Dwie kontry i było dobrze. I rzeczywiście myślałem, że to oblodzenie nawierzchni. Ale przy kolejnych zakrętach było podobnie. Tak jakby jedno kolo uciekało albo przyspieszało. Na prostej wszystko ok. Jak ze skrzyżowania zjeżdżam i "depnę" to też jakby gdzieś na bok samochód uciekał. Miesiąc temu wymieniałem koła (z oponami na zimowe, dla pewności wyważyłem). Wszystko było ok. Myślę, że te dwie sprawy maja coś wspólnego ze sobą. a teraz pytania: - czy jest możliwe aby przy zakrętach była tak różna prędkość obrotowa, że samochód wpada w poślizg ? - czy może pompa jednak jest ok, a zawieszenie siada ? Za jakiekolwiek sugestie, przykłady z życia, z góry dziękuje. Jutro jadę w trasę, spodziewać się większych problemów ?
  4. to u mnie podobnie, zaczęło sie od dwójeczki, a teraz podobne zachowanie czuje już na '3' i '4'. jedynka i piątka bezproblemowa. jak silnik sie dobrze nagrzeje, problem znika. w innym wątku, ktoś zaproponował wymianę pompy sprzęgła. jakby chcieć zrealizować wszystkie wyżej przedstawione propozycje, to już chyba lepiej wymienić cala skrzynie
  5. to może teraz http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/95bb2be078b7b13e.html są silniki. ale żadnego podłączenia do maty. nie wiem, może ja czegoś nie widzę. czy tak to powinno wyglądać ? czego tam jeszcze brakuje ?
  6. no mnie tez ciekawi jak to jest z tymi lusterkami. jako ze mi nie grzeją, a chyba powinny, sprawdziłem obecność bezpiecznika nr 9 - jest - działa. przy zapłonie czy przy ogrzewaniu tylnej szyby, żadnej reakcji, wiec dziś z ciekawości wyciągnąłem lustro z oprawki i to co zobaczyłem. http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/00a370047b1b36af.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/2bb9939b4f99432c.html razem 2 kable - to chyba zasilanie, i jakiś grubszy, pewnie sterujący. żadnej maty nie ma na lusterku, żadnego połączenia z samym lusterkiem. czyli nie grzeja i grzac nie beda
  7. dzięki za info tak sobie teraz myślę, ze jak autko ściągnąłem z DE to założyłem dipola na skrzynie. może w warsztacie coś narobili. a może i pól skrzyni mi podmienili, hehe. no nic, jeździć jak na razie się da. jak będzie źle to pomyślę o tej pompce.
  8. Użytkownicy i pasjonaci Audi, Przewertowałem forum, i choć może gdzieś tam jest podobny topic, nie udało mi się go znaleźć. Pokornie zatem proszę o odpowiedz. Problem polega na tym, ze od jakiegoś czasu co raz trudniej wrzucić 'dwójeczkę'. Raz wchodzi bez problemu, raz znowu muszę wyczuć moment "wrzutu" coby na siłę nie cisnąc. Zauważyłem tez przy obecnych niskich temperaturach, ze po starcie 2 bieg wchodzi przeważnie bezproblemowo, później jest gorzej, a jak się już rozgrzeje to raczej jest lepiej niż gorzej. Niestety sama operacja zmiany biegu, jeśli problematyczna, jest irytująca. W czym tkwi problem ? Może ktoś się już spotkał z podobną sytuacją. Druga sprawa - za niedługo powinienem wymienić olej w skrzyni. Jaki jest ten właściwy ? Pozdrawiam.
  9. A4, 150 PS, 98r. witam wszystkich !
×
×
  • Dodaj nową pozycję...