
Jaszczomp
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
9 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O Jaszczomp

-
[B6 AVF] Problem ze sprzęgłem - wielokrotny
Jaszczomp odpowiedział(a) na Jaszczomp temat w Audi A4 B6/B7
Witam po przeszło roku. Ostatnia wymiana sprzęgła w grudniu 2009r. w nowym serwisie, który ściągnął historię auta z ASO i ustalił co następuje: w samochodzie był wymontowany i kompletowany "półsilnik" (nie wiem ile to i co to ale nic to). Po wyjęciu starego sprzęgła stwierdzili że w silniku/skrzyni nie ma łożyska igiełkowego W OGÓLE!. Co powodowało luz i sprzęgło obracało się nie po okręgu tylko po elipsie czyli potocznym jaju. Dzis mamy połowę sierpnia i żadnych nowych objawów nie ma. Mam nadzieję i tak mi się wydaję że usterka została namierzona. Co nie zmienia faktu że kolejna A4 będzie z tiptronikiem. pozdr -
Ale, ale Panie, Panowie zrozumcie że nie ma znaczenia w tej chwili kto kradnie (czy UE czy III RP). Tutaj chodzi o podatki i różne dziwne parapodatki. Ja osobiście wolałbym żeby jeżeli już mnie ktoś okradał to żeby to robiła III RP a nie UE ale to inna para kaloszy.W chwili obecnej normalnie pracującemu obywatelowi państwo zabiera około 75% pensji, która potem idzie ch$*^ wie na co. To że chcą nałożyć kolejny podatek na kierowców jest jak najbardziej normalne z ich punktu widzenia. Gdyż jest to ogromna liczba podatników którzy wyboru nie mają. Umówmy się nikt normalny nie przesiądzie się na rower czy tramwaj. Dzisiaj gdybym nie miał samochodu, a musiał załatwić 3 sprawy na 3 różnych końcach warszawy to samo podróżowanie komunikacją miejską zajęłoby mi cały dzień. Każdy z nas kupując samochód (wszystko jedno w jakiej formie) został automatycznie obłożony podatkiem znajdującym się w cenie benzyny. O ile jest to cholernie wysoki podatek (pewnie z 3/4 ceny litra na stacji) jest on wobec podatników sprawiedliwy gdyż płacony jest w miarę proporcjonalnie do ilości przejeżdżanych km. Każdy podatek typu im starszy, im większa pojemność, im większa moc, im wyższa cena zakupu bla bla jest niesprawiedliwy. Nie ma sensu porównywać tutaj ilości wytwarzanych znieczyszczeń gdyż nie da się tego porównać. Polonez przejeżdżający 3kkm rocznie na pewno wytworzy mniej zanieczyszczeń niż super nowe audi które jeździ 40kkm rocznie. Samochód jest osiagnięciem cywilizacji i uważam to za rzecz wspaniałą że dzisiaj stać na niego prawie każdego (mówię o używanym aucie). Dziś samochód sprawny można kupić za 1.000 zł. I o to tu chodzi, a że będzie to powolny stary grat - trudno. Płaci podatki - płaci, więc w czym problem? Tak na marginesie globalne ocieplenie to świetny interes! Wystarczy powiedzieć "w trosce o środowisko naturalne" i wszyscy łykają te bzdury jak muode pelikany. Bo to modne i takie europejskie. A USA, Indie i Chiny nie podpisały protokołu z Kioto i codziennie się nim podcierają waląc z kominów fabryk tyle metali cięzkich że spaliny jeżdżących po naszych ulicach złomów to przy tym pierdnięcie pozdrowionka
-
Trasa Bielsko Biała -> Zadar w Chorwacji, przejechane 1200 km nie zapaliła się rezerwa V-max to 230km/h.
-
[B6 AVF] Problem ze sprzęgłem - wielokrotny
Jaszczomp odpowiedział(a) na Jaszczomp temat w Audi A4 B6/B7
No i powoli temat wraca jak bumerang. Mój serwis twierdzi że niestety obecnie takie gówna robią a nie sprzęgła cyt. "nie bez kozery Valeo wyprodukowało jednomasowy zamiennik". Jednak tego zamiennika mechanior nie poleca - załozył jedno na wyraźne życzenie klienta i po paru miesiącach skrzynia zaczęła grzechotać jak siemasz wiktor. Jedyne nad czym się jeszcze zastanawiam to czy w tym wypadku może istnieć jakaś ukryta wada fabryczna która niszczy sprzęgło.... Objaw obecny to szarpania przy ruszaniu i na luzie po gwałtownym puszczeniu sprzęgło słychać jego grzechotanie. Delikatne odjęcie nogi nie powoduje zwiększonego odgłosu jego pracy. Ehhh, szczerze mówiąc to auto to będzie mój ostani manual, w d*pie mam te sprzęgła. Poza tym jeżdżenie po wawie zaczyna męczyć 1 stop, 1 stop, 1-2 stop, 1 stop itd itd. Jakoś HGW nie bardzo ogarnia problem rozładowania korków w wawie. BTW - 3.0 TDI w automacie z jakimi występuje slrzyniami? -
[B6 AWX] Szarpanie w czasie ruszania, wysoki pedał sprzęgła
Jaszczomp odpowiedział(a) na dyziunio temat w Audi A4 B6/B7
ZTCW do AVF dwumasówki produkuje tylko LUK. Niestety ostatnio jakość ich produktów jest tragiczna, sprzęgło praktycznie powinienem wymieniać co rok. -
[B6 AVF] Problem ze sprzęgłem - wielokrotny
Jaszczomp odpowiedział(a) na Jaszczomp temat w Audi A4 B6/B7
No widzisz i tu się mijasz z tematem. Nie sypie mi się dwumasa która zazwyczaj nie wytrzymuje za mocnego chipa (wysoki moment) tylko samo sprzęgło. Teraz jeżdżę akurat na serii (zima idzie) która w wypadku mojego wynosi około 148 KM -
[B6 AVF] Problem ze sprzęgłem - wielokrotny
Jaszczomp odpowiedział(a) na Jaszczomp temat w Audi A4 B6/B7
Po ostatniej wymianie wraca w "tempie nogi" także to już jest OK. Na razie działa poprawnie pytanie jak długo. -
[B6 AVF] Problem ze sprzęgłem - wielokrotny
Jaszczomp odpowiedział(a) na Jaszczomp temat w Audi A4 B6/B7
Nie wiem jak to cholestfo załączyć. Chipa robił Master's, pierwsze sprzęgło robiła firma BODEX (polecana swego czasu przez Master'sa, a następnie warsztat z Ołtarzewa - polecany z kolei przez firmę BODEX jako dostawca skrzyń biegów). Autem jeździ sporadycznie żona ale ona nie ma problemów z krawężnikami. Jeśli chodzi o mod to jest spokojny, bez nagłych strzałów, w trakcie nawet gwałtownego przyspieszania dwumas nie trzęsie budą. -
[B6 AVF] Problem ze sprzęgłem - wielokrotny
Jaszczomp odpowiedział(a) na Jaszczomp temat w Audi A4 B6/B7
Chip lajtowy 167 KM i 353 Nm, więc delikates. Nie śmigam na półsprzęgle (litości ). Generalnie wszystko jestem w stanie zrozumieć ale nie 3 sprzęgła na przestrzeni 1 roku! -
Witam, nie zakładałbym tego tematu gdyby nie fakt że sprzęgłem nie mogę sobie poradzić już prawie od roku. Sytuacja wygląda następująco: Na początku br. rozsypało mi się sprzęgło wraz z dwumasówką. Komplet został wymieniony na nowy marki LUK. Po około 2-3 tygodniach jeżdżenia zacząłem słyszeć delikatne "jęczenie" przy przyspieszaniu. Następnie odgłos ten zaczął być słyszany na "luzie" przy nie wciśniętym pedale sprzęgła. Po ok. 2 miesiącach zdecydowałem się na wymianę skrzyni (bo też był problem z wrzucaniem 1,2 i 3 biegu). Po demontażu "fachowiec" stwierdził że sprzęgło które wyjął nadaje się do wyrzucenia. LUK wymienił na gwarancji tarczę i docisk ale dwumasę musiałem dokupić za swoje pieniądze. Samochodem następnie udałem się na wakacje (przejechałem około 4 kkm) i w trakcie wycieczki znowu pojawiły się dziwne odgłosy. Na wyciśniętym sprzęgle regularne piszczenie, problem z wyrzuceniem biegu po hamowaniu silnikiem, oraz dziwnie powolne podnoszenia się pedału sprzęgła (stopa już puściła sprzęgło a ono jeszcze wracało do górnej pozycji). Sprzęgło zostało zdemontowane i ponownie oddane do LUKa (specjaliści od regenracji sprzęgieł ocenili stopień zużycia na 30%). :wallbash: :wallbash: Czy ktoś może ma jakieś pomysły lub domysły co może psuć mi sprzęgło za sprzęgłem? Zaznaczam że jeżdżę dosyć spokojnie przestrzegając wszelkich zasad użytkowania turbodiesla. dzięki!
-
Witam, co prawda rejestrowałem się jakiś czas temu ale dopiero teraz skrobnę posta. Pomykam czarną B6 1.9 TDI (AVF) Avant z 2004 roku.