Skocz do zawartości

nitroMCZ

Pasjonat
  • Postów

    31
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O nitroMCZ

Osiągnięcia nitroMCZ

0

Reputacja

  1. Szewczenko7 , za 48zeta, to dobrej uszcz. pod gł. nie znajdziesz Pomyliło chyba Ci się cuś... A co do tematu, to zależy np. czy wymieniałeś(kiedy) rozrząd , bo można to zrobić "za jedną robotą" , zależy co po drodze wyskoczy (tu roleczka, paseczek itp.) Ale za robociznę ok. 350zł + planowanie głowicy ok 40zł. Pewno "Pan Józek" w szopie zrobi taniej, ale ciekawe, czy dokręci głowice odpowiednim momentem itp., itd.
  2. Odnawiam temat. Właśnie zaślepiłem go i na razie nie odczuwam zmian. Chodzi mi o wypowiedz kogoś kompetentnego na ten temat. Chodzi o wpływ na moc, temperaturę w komorze spalania itp. Czy tak, czy nie(zaślepiać). Bo przytaczanie tu opisów z benzyniaków daewoo to chyba nieporozumienie. Diesel to co innego.
  3. immobiliser nie moze "zgasic" auta w czasie jazdy. Moze byc to np. czujnik obrotów silnika, powinien wtedy zostac zapisany jego błąd w komputerze. Jezeli nie, to niestety trzeba zostawic autko u dobrego elektromechanika na dłużej ,aż objaw sie pojawi...
  4. i wytłumiają i błoto itp. nie wali w paski rolki itp. Więc sporo daje taka osłonka... ja kupiłem ostatnio osłonę z wygłuszeniem i jakimis bolcami do mocowania za ok 140zł. Ale jeszcze nie rozpakowałem i nie oglądałem :redface:
  5. nie pamietam teraz czy w AHU jest zmienna geometria, czy zawór upustowy ograniczający cisn.turbo...
  6. musi chodzić płynnie w całym zakresie , jak nie, to do czyszczenia układ łopatek kierownic zmiennej geometrii... Koszt ok. 350zł + montaż , demontaż
  7. Odpięcie wtyczki z przepustnicy daje utratę zasilania gdzie??? w przepustnicy??? myślałem, ze wartości autoadaptacyjne zapisywane są w sterowniku silnika a nie w przepustnicy??? Chyba coś Ci się pomyliło.
  8. nitroMCZ

    Sciema czy ....?

    Podobno, jak się założy magnetyzer na gałkę zmiany biegów, to biegi lżej wchodzą
  9. odłącz czujnik i zobacz, czy tez pojdzie na full. Moze to sam czujnik, ale watpie... Odwiedz elektromechanika.
  10. nitroMCZ

    dziwne obroty

    Po postoju przez noc, odłącz najpierw klemę na kilka minut, potem zapnij, odpal auto , pozostaw bez dotykania gazu na ok 10min, potem potrzymaj na obrotach, zeby rozgrzac go ok. minutę i pozostaw na wolnych obrt. aż do włączenia went. również z włączonymi światłami mijania przez ok.10min, potem (bez gaszenia) jazda próbna z różnymi obciążeniami przez kilka kilometrów i powinno być ok. Sterownik musi się od nowa zaadoptować do silnika. Z drugiej strony nie świadczy to najlepiej o silniku i świadczy to o tym, ze silnik rozni sie parametrami od zalożen(zużycie, nieszczelności itp.) , ktore przewidzieli "stroiciele" tego sterownika...
  11. nitroMCZ

    Sciema czy ....?

    Ten "zawirowacz powietrza" to ściema, chyba,że umieszczony odpowiednio, po pomiarach , badaniach w konkretnym miejscu, w konkretnym silniku a potem efekt prawie niezauważalny. Z tym stabilizatorem napięcia, byłbym ostrożniejszy w komentażach... Szczególnie w benzyniakach teoretycznie(bo nie używałem) powinna być poprawa ,czytałem gdzieś o tym, wywodzi się chyba z Japonii i powinno "działać" , ale są to subtelne zmiany, nie zawsze i wszędzie wyczówalne. Niech sie wypowie ktoś kto założył ten stabilizator a nie tylko pisać,ze ściema jak się nie miało... [ Dodano: 18-02-2007, 09:41 ] http://moto.allegro.pl/item167665483_stabilizator_typer_inazuma_toptuner_pl.html
  12. Spedyt, przecież jest napisane, ze od abs'u... Z dociskiem masz wszystko ok. to normalne, szczególnie jak olej w skrzyni zimny...
  13. W takim przypadku to normalne zachowanie abs'u i niczym sie na przejmuj. Abs w takim momencie "głupieje" i zapala kontrolkę.
  14. ... a co ma dać to odpięcie i podpięcie wtyczki na wyłączonym zapłonie, bo według mnie, nic. Często spotykam się z ludzmi, którzy sami sobie czyszą i adoptują i potem i tak trafiają do warsztatu... Zdziwieni , ze teraz auto ma wysokie obrt. przy zmianie biegów nie schodzi z nich itp. A wystarczy ,ze przep. bedzie zuzyta, lub bedzie długo "olewany" efekt gaśnięcia lub falowania i wtedy "fejsiki" i domowa szmatka nie pomoże...
  15. Jestem właśnie w trakcie takiej przeróbki. Kostki zrobiłem z orginalnego przewodu ze starej lampy, wlutowując przewody w kostkę lampy H7 i pozostawiając kostkę oryg. ze starych (opcja tańsza, lepiej kupić w ASO). Poza tym trzeba przerobić błotnik(wyciąć pewien element).
×
×
  • Dodaj nową pozycję...