grzanek85 3 Posted February 26, 2007 Share Posted February 26, 2007 Witam ma pytanko czy ciegło które wychodzi z zaworka pod turbiną w moim silniczku(1.9 AHU) i idzie potem do turbinki. Powinno jakoś płynie chodzić??? :confused: . Bo u mnie nie da sie nim nawet troszkę ruszyć ani przód tył ani na boki . Link to comment Share on other sites More sharing options...
nitroMCZ 0 Posted February 26, 2007 Share Posted February 26, 2007 musi chodzić płynnie w całym zakresie , jak nie, to do czyszczenia układ łopatek kierownic zmiennej geometrii... Koszt ok. 350zł + montaż , demontaż Link to comment Share on other sites More sharing options...
grzanek85 3 Posted February 26, 2007 Author Share Posted February 26, 2007 Ale jak powinna chodzić góra dół czy na boki???? jak ten zaworek powinien go przesuwać??? Link to comment Share on other sites More sharing options...
nitroMCZ 0 Posted February 26, 2007 Share Posted February 26, 2007 nie pamietam teraz czy w AHU jest zmienna geometria, czy zawór upustowy ograniczający cisn.turbo... Link to comment Share on other sites More sharing options...
grzanek85 3 Posted February 26, 2007 Author Share Posted February 26, 2007 Zmienej geometrii moja turbinka nie ma :frown: więc jak powinno się poruszac to cięgiełko góra-dół?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
babyy82 0 Posted February 26, 2007 Share Posted February 26, 2007 Ja mam silniszek 1z tez 90km wiec chyba masz tak jak ja. U mnie nie dziala wlasnie zamowilem zaworek N75 a jak poruszalem tym ciekielkiem to niby chodzi plynni i sie nie zacina ale trzeba uzyc dosc duzej sily zeby nim poruszyc. sama reka nie dalem rady dopiero za pomoca dzwigni. Czy to dobrze czy jednak powinno lekko chodzic ?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
kalina 0 Posted February 27, 2007 Share Posted February 27, 2007 Przecież nie będzie chodzić tak lekko jak kiblowa spłuczka. W celach testowych najlepiej użyć podciśnienia. Link to comment Share on other sites More sharing options...
grzanek85 3 Posted February 27, 2007 Author Share Posted February 27, 2007 Witam u mnie po przesmarowaniu i lekkim rozruszaniu ciegiełko chodzi bez zacinania(ale podałem do przewodu ok 2 bary ciśnienia) skad ma się tam wziąść takie ciśnienie???? :eek: Czy zaworek N75 ma takie dawać?? Nie za te pytania Link to comment Share on other sites More sharing options...
kalina 0 Posted February 27, 2007 Share Posted February 27, 2007 Mówisz że dmuchałeś tam , jakimś kompresorem :eek: Link to comment Share on other sites More sharing options...
grzanek85 3 Posted February 27, 2007 Author Share Posted February 27, 2007 Dokładnie to do tego urządzonka które popycha ciegiełko dmuchnołem ciśnieniem z kompresorka ale ustawiłem żeby nie przekraczało 1,8 atmosfery i wtedy sie przesuwało super(ręką też szło lekko ale po co się męczyć), czy to źle mogłem coś popsuć ???Chciałem je w ten sposób rozruszać. Mam jeszcze jedno pytanie dotyczace zaworka. Mój numer zaworka to 028 906 283 F czy mogę go zastąpić 028 906 283 N optycznie taki sam . Link to comment Share on other sites More sharing options...
babyy82 0 Posted February 27, 2007 Share Posted February 27, 2007 u mnie juz wszystko dziala po zmianie zaworka N75:D Link to comment Share on other sites More sharing options...
grzanek85 3 Posted February 27, 2007 Author Share Posted February 27, 2007 A bardzo Ci się odmuliło auto po wymianie zaworka. Lepiej chodzi?? :twisted: pozdrawiam Link to comment Share on other sites More sharing options...
babyy82 0 Posted February 27, 2007 Share Posted February 27, 2007 Tak do 3000 to nie bardzo minimalnie ale po 3000 jak wczesniej nie chcialo jechac wogole to teraz jedzie i to jest najwazniejsze:D a mysle ze sie odmuli jak troche pojezdze i rozrusza sie wszystko co wczesniej stalo:P Link to comment Share on other sites More sharing options...
woj-o 0 Posted March 1, 2007 Share Posted March 1, 2007 heh to u mnie pewnie i ten zaworek niedomaga, pomiam przeplywke na vag 3500 max - mech powiedzial ze ma byc niby 4300. tez ahu i tez powyżej 3500 nie jedzie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now