Kasia Czarna 0 Posted February 28, 2007 Share Posted February 28, 2007 Mam problem z moim samochodem, mam nadzieję , że ktoś kto sie na tym zna , będzie chciał mi pomóc. Otóż podczas jazdy gaśnie i już nie chce zapalić. Często sie zdarza , że nawet nie rusze z parkingu, choć auto nie jest już zimne. Co robic? Mechanicy rozkładają ręce... Czy ktoś mi pomoze??? Link to comment Share on other sites More sharing options...
paplanski 0 Posted February 28, 2007 Share Posted February 28, 2007 Może trzeba podłaczyc samochód pod komputer żeby zobaczyc jakie są błedy a to może dać informację co niedobrego dzieje sie z autem i jak to ewentualnie próbować naprawić. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Murzyn Posted February 28, 2007 Share Posted February 28, 2007 przyczyn moze byc naprawde duzo. Podaj wiecej szczegółów - w jakich sytuacjach to sie dzieje, czy migaja jakies kontrolki, czy autem najpierw szarpie?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Yshia 0 Posted February 28, 2007 Share Posted February 28, 2007 U mnie zdarzała się podobna sytuacja. Z tym że auto odpalało, ale po ok 2 sek, zapalała się kontrolka z kluczykiem i auto gasło. Z tym że nigdy podczas jazdy. Były problemy z Immobiliser'em. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest spedyt Posted February 28, 2007 Share Posted February 28, 2007 Immobiliser to raczej tylko przy rozruchu, a w czasie jazdy to musi być inna przyczyna Link to comment Share on other sites More sharing options...
nitroMCZ 0 Posted February 28, 2007 Share Posted February 28, 2007 immobiliser nie moze "zgasic" auta w czasie jazdy. Moze byc to np. czujnik obrotów silnika, powinien wtedy zostac zapisany jego błąd w komputerze. Jezeli nie, to niestety trzeba zostawic autko u dobrego elektromechanika na dłużej ,aż objaw sie pojawi... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kasia Czarna 0 Posted February 28, 2007 Author Share Posted February 28, 2007 To jest naprawde bardzo dziwne. Gdy samochód jest zimny, zapali od ręki, ale kiedy później postoi na parkingu, to nawet żebym go "prosiła" to nawet sie nie "odezwie". Często sie zdarza, ze gasnie w trakcie jazdy, kiedy przerzucam biegi, albo jest na luzie. Podejrzewam, że jest to wina pompy paliwowej. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Murzyn Posted February 28, 2007 Share Posted February 28, 2007 no tu juz mamy malo podpowiedz....gdzies wzrasta rezystencja.... jeszcze pytanko, czy przed zgaszeniem sie samoczynnym auta pojawia sie falowanie obrotów?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
przepalek 0 Posted February 28, 2007 Share Posted February 28, 2007 co by nie było najlepiej jest podpiać furmanke pod vag'a i przeskanować w poszukiwaniu błędów,a jak to nic nie da to pomiary w czasie jazdy. pozdrawiam i zycze rozwiązania problemu Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Kaziu_Wichura Posted February 28, 2007 Share Posted February 28, 2007 moje trzy grosze: a może cewka? Link to comment Share on other sites More sharing options...
szogun0 9 Posted March 1, 2007 Share Posted March 1, 2007 immobiliser nie moze "zgasic" auta w czasie jazdy. Moze byc to np. czujnik obrotów silnika, powinien wtedy zostac zapisany jego błąd w komputerze. Jezeli nie, to niestety trzeba zostawic autko u dobrego elektromechanika na dłużej ,aż objaw sie pojawi... A u mnie jakoś tak był przypadek, kiedy Immo zgasiło samochód. Na szczęście 500 metrów od domu i dopchaliśmy z fatherem pod drzwi, żeby kompa podłączyć. Wtedy jeszcze z lapkiem był problem, bo nie miałem dostępu i trzeba było kabel 10 m stosować. Trzeba sprawdzić pompę paliwową, cewkę i czujnik obrotów wału. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ma-ciej 0 Posted March 1, 2007 Share Posted March 1, 2007 Mnie zdarzył się taki dziwny przypadek: uszkodził się (chyba) elektrozawór przewietrzania zbiornika paliwa, i tworzyło się w nim podciśnienie tak duże, że zbiornik ulegał zaklęśnięciu i jego górna powierzchnia załamywała wężyk odchodzący od pompy paliwa. W końcu nacisk zrobił się tak duży, że złamał plastikowy króciec pompy paliwa, a wcześniej miernik poziomu paliwa. Objawem takiej awarii może być wyraźnie słyszalne syczenie przy odkręcaniu korka wlewu paliwa podczas pracy silnika, jak również głuche łomoty w tylniej części auta podczas jazdy i zaraz po wyłączeniu silnika, kiedy zbiornik się odkształca. "Naprawione" to zostało poprzez odłączenie rurki od elektrozaworu (chyba N75 się on nazywa - jest nad filtrem powietrza w 1.8T), zaczopowanie go, a opary paliwa wychodzą sobie swobodnie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
pre_pl 8 Posted March 1, 2007 Share Posted March 1, 2007 Naprawione" to zostało poprzez odłączenie rurki od elektrozaworu (chyba N75 się on nazywa - jest nad filtrem powietrza w 1.8T), zaczopowanie go, a opary paliwa wychodzą sobie swobodnie. N75 steruje turbiną, masz na myśli N18 Link to comment Share on other sites More sharing options...
ma-ciej 0 Posted March 1, 2007 Share Posted March 1, 2007 Już wiem: N80 (N18 to jest zawór recyrkulacji spalin, którego nie ma w moim modelu) znalazłem zdjęcie podobne z passata - element A: www.tobio.info/passat/images/Howtos/kn_air_filter_003.jpg Link to comment Share on other sites More sharing options...
wustyle 0 Posted March 1, 2007 Share Posted March 1, 2007 mialem podobny przypadek w swojej hondzie kiedys niech sprawdza styki w stacyjce - mogly sie wytrzec Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kasia Czarna 0 Posted March 1, 2007 Author Share Posted March 1, 2007 Dzieki bardzo za podpowiedzi i sugestie. :biggrin: Chyba bede musiała zmienic mechanika, bo ten, mimo , że posiada komputer, to chyba nawet nie umie sie nim obsługiwać... Dzieki koledzy jeszcze raz!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
wustyle 0 Posted March 1, 2007 Share Posted March 1, 2007 ooooooo mechanicy to temat rzeka:) kazdy nastepny pyta kto panu/pani tak to spierdolil? i tez psuje:) Link to comment Share on other sites More sharing options...
pre_pl 8 Posted March 1, 2007 Share Posted March 1, 2007 Już wiem: N80 (N18 to jest zawór recyrkulacji spalin, którego nie ma w moim modelu) haha, no i mi się też pokićkało Fakt, chodziło o N80 Link to comment Share on other sites More sharing options...
adadur 13 Posted March 1, 2007 Share Posted March 1, 2007 Nie zostało tutaj powiedziane czy czasem udaje sie autem trochę pojezdzić? Sugerował bym sprawdzić elektrykę biegnącą do pompy paliwowej a następnie układ zasilania paliwem. Dodatkowo jeśli czasem udaje sie odpaliś auto niech osba z tyłu powie co z rury cię wydobywa i czy może czuć duszenie i niespalone paliwo. Link to comment Share on other sites More sharing options...
wustyle 0 Posted March 1, 2007 Share Posted March 1, 2007 a! i sonde trzeba sprawdzic Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kasia Czarna 0 Posted March 1, 2007 Author Share Posted March 1, 2007 Już wiadomo ( wreszcie) co jest powodem problemów z moim samochodem. Mechanik stwierdził, że to wina pompy paliwowej i trzeba będzie wymienić na nową... hmmm (500 zł). Mam nadzieję, ze na tym moje kłopoty sie zakoncza i juz nie bede musiała sie obawiać jak wróce do domu... Dzięki za sugestie i podpowiedzi. Link to comment Share on other sites More sharing options...
wustyle 0 Posted March 1, 2007 Share Posted March 1, 2007 oby sie nie mylil Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Murzyn Posted March 1, 2007 Share Posted March 1, 2007 yhh a co ma pompa do temperatury silnika?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
wustyle 0 Posted March 1, 2007 Share Posted March 1, 2007 wlasnie... mi sie ta diagnoza nie podoba... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kasia Czarna 0 Posted March 1, 2007 Author Share Posted March 1, 2007 Nie straszcie mnie, bo już zwariuję. Mam nadzieje, ze zapłace te 500zł i bedzie po problemie... a jak nie to... Link to comment Share on other sites More sharing options...
wustyle 0 Posted March 1, 2007 Share Posted March 1, 2007 jak bysmy Cie chcieli postraszyc kobieto to juz bys miala zawal '-)))) Link to comment Share on other sites More sharing options...
adadur 13 Posted March 2, 2007 Share Posted March 2, 2007 Niech warsztat zakupi i zamontuje pompe, a ty nie zapomnij zabrać pokwitowania wykonania usługi i opisem co było zrobione - jeśli coś będzie nie ten tego przyda się do reklamacji. Zabierz używaną i jak masz wątpliwości to niech w innym serwisie ci ją sprawdzą. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kasia Czarna 0 Posted March 2, 2007 Author Share Posted March 2, 2007 Pompa wymieniona, zobaczymy co będzie dalej. Narazie auto jeździ i nie z zapalaniem nie ma problemu. Mam nadzieje , ze problem rozwiązany. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now