Skocz do zawartości

ma-ciej

Pasjonat
  • Postów

    47
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O ma-ciej

Osiągnięcia ma-ciej

0

Reputacja

  1. Alarm zrobiłem sobie sam, więc sam muszę go podłączyć. Nikt obcy nie ma prawa wiedzieć jak działa.
  2. Czy podanie napięcia na żarówki kierunkowskazów nie spowoduje uszkodzenia elektroniki auta? Zauważyłem, że wszystkie żarówki są monitorowane i np. przy odpiętej lampie tylnej od razu pokazuje mi się komunikat o przepalonej żarówce. Gdzie najbezpieczniej podać impuls, żeby mi "zamrygały" kierunkowskazy? Żarówki kierunkowskazów jednego kierunku też nie są ze sobą połączone...
  3. Może cieknie ci nagrzewnica? Nie parują ci szyby od środka? Jak auto stoi, to zazwyczaj nic nie wycieka, dopiero po uruchomieniu silnika powstaje ciśnienie w układzie i wtedy zaczyna wyciekać. Pod spodem zbiornika wyrównawczego jest taka rurka, często tamtędy kapie. Czy to jest duży ubytek u ciebie?
  4. Witam, ponownie kupiłem sobie A4, tym razem nowszy model. Czy są do niego dostępne jakieś instrukcje serwisowe? Do B5 miałem fajny Official Service Manual Bentley'a. Do B7 z silnikiem BFB Bentley'a nie ma, bo tych silników nie sprzedawali w USA (chyba). A czy jest coś podobnego?
  5. Dzięki, o to mi chodziło, masz Q z pełnowymiarowym kołem, czyli mogę kupić Q i założyć gaz.
  6. Do wnęki koła dojazdowego zbiornik się nie mieści, ponieważ jest za płytka i wystawałby ponad poziom podłogi bagażnika. O to mi chodzi.
  7. To jest pytanie teoretyczne - czy występowały modele z dojazdowym kołem zapasowym? Chcę wiedzieć, czy do quattro można zamontować zbiornik gazu do wnęki koła.
  8. A4 Avant quattro B5 1999 ma pełnowymiarowe czy dojazdowe zapasowe?
  9. ma-ciej

    Skradzione

    06.02.2008 w Krakowie skradziono mi Audi A4 Avant 1.8T (AEB) z LPG rocznik 96 kolor ciemnozielony metalik wgniecenia na dachu i błotnikach po gradobiciu, prawy przedni błotnik przytarty, głęboka rysa na tylnym prawym błotniku lewy tylny błotnik szpachlowany - pęknięcia szpachli, na szybach drzwi przednich naklejki GTAlarm wypalone, ciemne lustra reflektorów, brak plastikowej pokrywy silnika przerabiane mocowanie pompy wspomagania kierownicy (nowa pompa w starym mocowaniu) fotele kubełkowe, "drewniane" wstawki tapicerki felgi 15 stalowe czarne z zimówkami Firestone Winterhawk instalacja LPG II gen. BRC Eco Gas Turbo, zbiornik w miejscu koła zapasowego, mieszalnik na rurze gumowej przy przepustnicy uszczelniony czerwonym silikonem sonda lambda podłączona złączką instalacyjną "na śrubki" niestety nie mam zdjęć
  10. Moja uszkodzona pompa. Dla tych, którzy lubią wiedzieć, co jest w środku
  11. Racja, bo z tyłu jest chyba kompensacja zużycia klocków do hamulca ręcznego. Ale najlepiej na raz wciskać i kręcić np takim dużym ściskiem stolarskim. Będę to robił niebawem, to zobaczę.
  12. Ale tłoczek się wciska przecież... np małym imadłem, albo jak zacisk nie jest do końca rozkręcony można zrobić dźwignię z dużego śrubokręta, itp. Jeżeli osłona gumowa tłoczka jest popękana, to należy wyjąć tłoczek, sprawdzić stan tłoczka i cylindra, czy nie ma korozji, czy uszczelniacz nie jest popękany. Małe wżery na tłoczku można przeszlifować na mokro drobnoziarnistym papierem ściernym. Przy dużych ubytkach trzeba wymienić tłoczek i/lub zacisk. Potem włożyć tłoczek na smarze i założyć nową osłonę. Odpowietrzyć układ.
  13. Już wszystko w porządku. Sitko, które jest w zbiorniczku wypadło z zatrzasków i podniosło się do góry. Wcisnąłem je na miejsce i powierzchnia płynu jest już spokojna.
  14. Witam, podczas pracy silnika powierzchnia płynu w zbiorniczku wspomagania faluje, wyraźnie widać "górkę" nad powrotem z pompy (nad sitkiem). Podobno jest to nieprawidłowy objaw i należy wymienić zbiorniczek. Czy też macie tak, czy płyn jest "spokojny"?
  15. Nieszczelny układ paliwowy - powietrze dostaje sie do przewodów paliwowych, a paliwo cofa sie do zbiornika. Po kilku godzinach postoju odkręć przewód paliwowy od szyny z wtryskiwaczami. Powinno lekko "trysnąć" paliwo. Fachowo, po określonym czasie należy zmierzyć ciśnienie w układzie i nie powinno ono spaść poniżej pewnej określonej wartości. Nie mam teraz przy sobie tych danych. Przyczyną u Ciebie jest pewnie źle zamocowany przewód paliwowy przy pompie, albo sama pompa.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...