jako były użytkownik tego wynalazku potwierdzam że zmienne fazy oczywiście są, sterowane są olejowo.
Nie wiem tylko przy jakich obrotach to zaczyna działać
pytanie podstawowe to czy masz jakiś błąd?
jeżeli nie pracuje jakiś cylinder to silnik przerywa i wywala checka na zegarach.
ale spoko może być jeszcze gorzej:
- przestawiony rozrząd
- może zaczynać ukręcać się koło rozrządu na prawym wałku wydechowym (miałem to u siebie)
- może być walnięty przegub wewnętrzny (sprawdź czy wibrację są tylko wtedy jak dodajesz gazu czy przez cały czas)
PS
sprawdź oczywiście jeszcze felgi i opony
Jak coś to daj znać to spotkamy się na mieście to osłucham, jeździłem tym 3 lata i zrobiłem 2 remonty w silniku
15l w mieście w Q to normalne, jeżeli masz jeszcze tipa to tym bardziej.
A spalanie oleju to zależy od tego jak jeździsz kolego, ale ASN lubi spalić trochę oliwy.
Przyczyny:
- uszczelniacze zaworów
- wycieki (simmering wału, wałków rozrządu itp)
ludzie w ASN nie ma łańcuchów!! Wszystko jest na pasku.
Po drugie wariator kosztuje 2050zł/szt.
Po trzecie na 99% cieknie ci spod dekli od kół rozrządu. To są takie plastikowe zatyczki z oringiem (koszt 6zł w ASO).
Jeśli mechanik robił rozrząd to musiał poluzować koła rozrządu, jeśli tak zrobił to koniecznie trzeba wymienić te 4 zaślepki bo olej będzie wypływał.
Ja tak miałem
witam
czy te auta mają takie same elementy przedniego zawieszenia? Myślę tu o np. wahaczach.
I przy okazji czy końcówki drążków też mogą być takie same czy to całkiem inna historia.
No i pyt 3 jak zawias z B6 ma się do B5, są element wspólne?
pozdrawiam
ja mam 3,0V6 FWD z 5 skrzynią, bez problemu hula.
Z 6 biegiem więcej tylko wahlowania
mam instalkę PRINSA i nie ma z tym żadnego problemu. Wprost elegansio