A nie slyszeliscie nic panowie(panie) o wypalajacych sie gniazdach wtryskow w silnikach blb?? U mnie sa podobne objawy, na kompie wsio okej, czasem spada z obrotow, silnikiem trzesie raz mocniej raz mniej, najbardziej na cieplym silniku. Ostatnio oddalem samochod na uszczelnienie i przeczyszczenie wtryskow, po tym zabiegu byla duza poprawa. Niestety po miesiacu telepanie silnikiem powrocilo do normy. Mechanik ktory mi to robil pracuje w Audi w Warszawie. Od samego poczatku mowil ze operacja uszczeniania wtryskow to tylko chwilowe lekarstwo na to telepanie silniczkiem. W tych glowicach wypalaja sie gniazda wtryskow, przez ktore wtryski nie maja szczelnosci z komora spalania i paliwo z powrotu dostaje sie tam, spala sie tak jak by lewe paliwo na ktore komputer sterujacy nimi nie ma wplywu, dlatego tez silnik moze wpadac w wibracje.
Nie twierdze ze to jedyny przypadek ktory powoduje wibracje, ale radze zaczac od tego tanszym kosztem, nim wymieni sie np. kolo dwumasowe. Teoretycznie glowica powinna byc do wymiany, uzywki najczesciej sa rowniez w oplakanym stanie jezeli chodzi o te gniazda. Wiadomo najlepiej by bylo wymienic na nowa:) Praktycznie, w warszawie planuja te gniazda wtryskow i zakladaja dodatkowe podkladki uszczelniajace pod wtrysk. Jak do tej pory warsztat ktory to robi nie dostal zadnej reklamacji. Troche smieszy mnie fakt, ze wiekszosc mechanikow w PL chcialoby najchetniej odrazu wymieniac wszystkie wtryski i najczesciej po takiej operacji, pozytywnego rezulatu brak:). U mnie korekcje na wtryskach sa prawie zerowe a silnikiem i tak telepie...