Skocz do zawartości

luko32

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O luko32

Osiągnięcia luko32

0

Reputacja

  1. narazie jezdze jeden tydzien:) wydaje mi sie, ze to uszczelnienie wtryskow i wymiana filtra paliwa odegralo glowna role. Zobaczymy, narazie jest okej, a co bedzie to zobaczymy
  2. Moja walka z telepaniem silnika zakonczona sukcesem! Wymienilem filtr paliwa na org manna, przeczyscilem konektory od PD, mechanior uszczelnil(wazne!!) i przeczyscil wtryski i teraz jest jak reka odjal. Polecam dodatkowo sprawdzic caly uklad zasilania paliwem. Ponoc nasze 2.0tdi sa bardzo wrazliwe na jego niedomagania. Powiem szczerze, ze nie chcialo mi sie wierzyc, ze moim przypadku tak horendalnie na trzesienie, przyspieszanie i szarpanie wplynie wymania filtra paliwa, tym bardziej, ze byl wymieniany z pol roku temu tylko ze siedzial w nim filtron:/ Tak wiec, jak juz pisalem wczesniej nie twierdze, ze w kazdym przypadku to co ja zrobilem pomaga w 100%, ale u mnie skonczylo sie na najprostszych rzeczach. Nie wymieniajcie odrazu wtryskow bo to pieniadze wyrzucone w bloto. W moim przypadku ze 3 pseudo mechaniorow odrazu postawilo na wtryski, co w rezulatacie nic by nie dalo.
  3. A nie slyszeliscie nic panowie(panie) o wypalajacych sie gniazdach wtryskow w silnikach blb?? U mnie sa podobne objawy, na kompie wsio okej, czasem spada z obrotow, silnikiem trzesie raz mocniej raz mniej, najbardziej na cieplym silniku. Ostatnio oddalem samochod na uszczelnienie i przeczyszczenie wtryskow, po tym zabiegu byla duza poprawa. Niestety po miesiacu telepanie silnikiem powrocilo do normy. Mechanik ktory mi to robil pracuje w Audi w Warszawie. Od samego poczatku mowil ze operacja uszczeniania wtryskow to tylko chwilowe lekarstwo na to telepanie silniczkiem. W tych glowicach wypalaja sie gniazda wtryskow, przez ktore wtryski nie maja szczelnosci z komora spalania i paliwo z powrotu dostaje sie tam, spala sie tak jak by lewe paliwo na ktore komputer sterujacy nimi nie ma wplywu, dlatego tez silnik moze wpadac w wibracje. Nie twierdze ze to jedyny przypadek ktory powoduje wibracje, ale radze zaczac od tego tanszym kosztem, nim wymieni sie np. kolo dwumasowe. Teoretycznie glowica powinna byc do wymiany, uzywki najczesciej sa rowniez w oplakanym stanie jezeli chodzi o te gniazda. Wiadomo najlepiej by bylo wymienic na nowa:) Praktycznie, w warszawie planuja te gniazda wtryskow i zakladaja dodatkowe podkladki uszczelniajace pod wtrysk. Jak do tej pory warsztat ktory to robi nie dostal zadnej reklamacji. Troche smieszy mnie fakt, ze wiekszosc mechanikow w PL chcialoby najchetniej odrazu wymieniac wszystkie wtryski i najczesciej po takiej operacji, pozytywnego rezulatu brak:). U mnie korekcje na wtryskach sa prawie zerowe a silnikiem i tak telepie...
  4. A mi cos ostatnio zaczelo wyc wlasnie tak jak by z pod miski olejowej. Wyje tak jak by byla to jakas złuzyta rolka, a te wszystkie sprawdzalem, zarowno rolki rozrzadu jaki o od paska klinowego wiec zostaje chyba ta nieszczesna pompa olejowa. Czy tam cos moze wyc albo szumiec wraz ze wzrostem obrotow silnika?? Jezeli tak to doradzcie co i gdzie sie z tym udac gdzies w okolicach warszawy?? Pozdrawiam... Edit: Wlasnie jestem swiezo po ogledzinach pompy olejowej. poprzedni wlasciciel wymienial lanczuszek i te trybiki. Z autopsji wyglada na to ze mechanik ktory je wymianial za mocno skrecil je do siebie i dlatego wyja. Zwracajcie na to uwage. Wieczorem odbieram auto, zobaczymy czy bedzie poprawa.
  5. To i ja jako nowy posiadacz Audi opisze swoj problem. Równiez i u siebie to zaobserwowalem. Niestety. U mnie nic nie przerywa tylko buja na wolnych obrotach. Czasem bardziej, czasem mniej, nie ma reguły. I w sumie nie ma znaczenia czy silnik ciepły czy nie. AA i auto gdy zimne gorzej odpala. Slyszalem, ze mozna wykluczyc ten problem zmiana oprogramowania, ale jakos nie chce mi sie w to zabardzo wierzyc. W komputerze nie pokazuje zadnych bledow, co do korekcji tez wygladaja na okej. Nie wiem moze komus z was udało sie juz wyeliminowac ten problem. Ja dopiero zaczynam, wiec mam nadzieje, ze jakos damy rade.. Jezeli tkwi problem w pompowtrysku(wtryskach) to jak to w miare skutrcznie zdiagnozowac, ktory to??
  6. Witam wszystkich, witam Dopiero co stałem sie szczesliwym posiadaczem A4 2.0TDI 05'. Pozdraiwam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...