Skocz do zawartości

dziugi

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O dziugi

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia dziugi

0

Reputacja

  1. Działa dobrze ponieważ w mojej B7 też były uzywane przełączniki A-z początku zamontowałem wszystko poza przełącznikiem świateł- i CLH działało bez zastrzeżeń. Przełącznik auto przyszedl po jakims czasie z ebay-a skrosowałem tylko dwa piny ( jak w opisie). i wuala- auto światła....[br]Dopisany: 08 Październik 2010, 23:25_________________________________________________Dzisiaj zauważyłem jedną niepokojącą mnie rzecz w mojej B7. Gdy chciałem włączyć swiatła przeciwmgłowe to niestety nie działały- zrobiłem jeszcze kilka prób i testów i spostrzegłem, że jeżeli przełącze światła na postojowe to moge włączyć bez problemu oba przeciwmgłowe( tylne i przednie), ale jak przełącze na światła mijania to oba przeciwmgłowe odrazu sie wyłączają. W MCE znalazlem taki błąd, proszę o interpretację : Friday,08,October,2010,22:20:00:13314 VCDS Version: Release 908.0 Address 09: Cent. Elect. Labels: Control Module Part Number: Component and/or Version: Software Coding: Work Shop Code: 1 Fault Found: 01800 - Light Switch (E1) 27-00 - Implausible Signal
  2. Witam, Kawał dobrej roboty koledzy. Posiadam A4 B7- 2005. Dzięki waszemu opisowi bez problemu podłączyłem: czujnik deszczu, lusterko z kompasem, comming/leaving home, auto światła- i wszystko działa świetnie. Było troszkę niejasności przy podłączaniu np tam gdzie przewodu być nie powinno - tam był już jakiś inny i na odwrót, ale chwilka na przemyślenia, miernik, troszkę wiedzy i podłączone. Najważniejsze- brak błędów w module centralnej elektryki. Jeżeli ktoś próbuje robić takie same mody w swoim aucie, mogę zawsze pomóc poprzez forum. Najważniejsze: nie ma sensu kombinować z przednią szybą, od razu zmień na nową z dobrym uchwytem pod czujnik deszczu- oszczędzi Ci to czasu i nerwów. Pozdrawiam Darek
  3. Witam. a jeżeli zdecydowałbym bym się na wsadzenie miski olejowej od 1.9tdi AVB, to czy dalej muszę ciąć smoka?? Jak wtedy będą wyglądały wskazania poziomu oleju jeżeli zastosuje bagnet od blb??? Bardzo Prosze o pomoc, ponieważ jutro( w poniedziałek) zaczyna sie swap silnika. PO udanym przeszczepie odwdzięcze sie pożądnym postem opisującym całą procedurę...
  4. Witam. czy chodzi ci moze o loysko które jest umieszczone pomiedzy walem a kolem zamachowym?? ( bynajmniej tak mi wychodzi z etki) Czy napotkam na jeszcze na jakies inne problemy?? dzieki za pomoc
  5. Witam. NO i niestety przyszedł czas na wymianę silnika w mojej A4.... silnik już zakupiony - 2.0 tdi BKD z golfa V 2006r przebieg 60 000km... czyli w sumie prawie jak nowy, nadmienie tylko że mój BLB ma przebieg 330 000 km, czyli ogroma różnica... W sumie to troche dziwne że dopiero po takim czasie pada dolna zębatka... PO wizycie u mechanika i po zdjęciu miski byłem załamany jak zobaczyłem stan dolnej zębatki. Teraz kilka pytań do tyh którzy mają już tą operację a sobą. -wiem o przeróbce smoka od AWX, i przeróbce starej miski olejowej od BLB... Ale do tej pory nie znalazłem żadnej wzmianki jak poradzić sobie z prawidłowymi wskazaniami oleju w silniku po swap-ie. Czy jest możliwość przełożenia starego bagnetu z BLB i zamontowania go w BKD?? Czy napotkam na jakieś inne problemy przy przekładaniu starych części np: chłodnicy oleju, rozrusznika, rolek, dwumasa, sprzęgła?? A może jakieś inne dodatkowe sugestie na temat części technicznej i trudności z tym związanych. Z góry dziękuje za pomoc[br]Dopisany: 22 Wrzesień 2009, 21:00_________________________________________________mam jeszcze jedno pytanie. porównywałem głowice z bkd do tej z blb i obie wyglądają identycznie. jaka jest róznica pomiędzy nimi( jeżeli jest wogóle jakaś)??
  6. Witam wszytstkich klubowiczów. Mam na imie Darek, jestem z koszalina. Moje autko to: Audi A4, 2005 rok, 2.0 tdi. Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...