Skocz do zawartości

Degas

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Degas

Osiągnięcia Degas

0

Reputacja

  1. Problem rozwiazany, w sumie juz bardzo dawno temu, Okazalo sie, ze Panowie blacharze zle zamocowali pompke i poprowadzili przewod w taki sposob ze ledwo siegal miejsca zamocowania, byl tylko lekko wlozony w otwór. Aż dziw ze sam nie wypadł.
  2. Sam przezyłem ten problem na wlasnej skórze... Luźny pasek na kole to bardzo pozytywna wersja tej historii, ja też na początku miałem luźny pasek na kole i rzeczywiscie taki był. Istnieje wieksze prawdopodobienstwo że po prostu twoja sprezarka klimatyzacji sie powoli zaciera. Robota z paskiem to tylko ulga na chwile. Potem sprezarka sie zatrze. A jak sie zatrze to czeka Cie koszt rzedu 3 tys zł./ nowa sprezarka(allegro, itp) przepłukanie układu z opiłków żelaza, nabicie itd. W chwili obecnej tylko kupic nowa sprezarke (koszt od 400 do 2 000 zł) Nie daje sobie głowy uciac za to co napisalem. To tyle co ja wiem mniej wiecej na ten temat i czego doswiadczam w chwili obecnej. Mam jednak nadzieje, że w jakis sposób pomogłem i rzuciłem nowe światło. Pozdrawiam P.S Poki klima dziala a sprezarka sie do konca nie zatarła mozna to wszystko uleczyc minimalnym kosztem nowej np uzywki sprezarki.
  3. Dziękuję Wam, spróbuje sam naprawić zwykły nawiew w samochodzie, (przynajmniej będzie można w zimie normalnie jeździć) Do warsztatu podjadę naprawić klime pewnie po nowym roku, jak budżet jakiś na to utworzę bo na razie krucho Dziękuję
  4. Witam! Bardzo Was prosze o pomoc. Dwa lata temu kupilem sobie pierwsze auto, oczywiscie audi a4 b5 99r. Benzyna 1,6. model po lifcie 2000. Wydalem na niego wszystkie zarobione przez siebie w ciagu 4 lat pieniadze, wiec bylem goly ale wesoly bo z A4 Po jakims czasie cos zaczelo mi skrobac pod maska. I tu pojawil sie moj pierwszy blad. Zbagatelizowalem to z powodu braku kasy na mechanika i szczelilo. Jak sie pozniej dowiedzialem sprezarka klimatyzacji sie zatarla. Nie moglem odpalic samochodu. Odcialem pasek i ruszylo. W chwili obecnej klima nie dziala mi w ogole. W kabinie nie mam jakiegokolwiek nadmuchu. Nic. Wlaczam panel temperatura rosnie ale wiatraki w ogole nie chodza. Czy to normalne ze w kabinie nie ma nawet zwyklego nawiewu? Szyby paruja i nic nie moge z tym zrobic. Czy awaria sprezarki w ogole spieprzyla mi caly uklad lacznie z komputerem? Przeczytalem ze czeka mnie nowa sprezarka, przeplukanie ukladu itp Moje pytanie czy to normalne ze w audi A4 jak siadzie sprezarka to nie ma zadnego nadmuchu w kabinie? totalna cisza zadnej dmuchawy. Czy wymiana sprezarki rozwiaze problem? Jaki jest mniej wiecej koszt calego przedsiewziecia? Z gory dziekuje za pomoc! m
  5. Witam! Bardzo Was prosze o pomoc! Posiadam Audi A4 B5, rocznik 99, model 2000, po liftingu. (to jest chyba ta przejsciowka 1999-2001) Mialem jakis czas temu wypadek, po ktorym wymieniane mialem - pokrywe przednia silnika, zderzak, blotnik i pas wzmacniajacy przedni plus reflektor. Zbiornik do spryskiwaczy przetrwal ten wypadek z drzewkiem. W warsztacie zamontowali wszystko i bylo ok. Do momentu kiedy...chce lac plyn do zbiornika od spryskiwaczy, leje a tu spod auta leje sie jak z kranu. Nie ma takiej mozliwosci aby zbiornik byl dziurawy bo sam sprawdzalem. Patrze a tu kolo zbiornika cos dynda - domyslilem sie ze to pompka. Patrze na zbiornik i widze, ze uszczelka jest przy otworze - (tzn tak mi sie wydaje, jest tam taka mala czarna gumka ktora hest jakby tulejka w dziurze od zbiornika, ale jest malutka) No wiec wciskajac ledwo reke w to miejsce wcisnelem pompke do tej dziury. Pompka weszla, ale latwo mozna ja wyjac, mam uczucie jakby przy wiekszych wybojach mogla sama wyskoczyc. Ale dobra - leje plynu i wycieka! w miejscu laczenia pompki ze zbiornikiem. Jestem bezradny, wciskam mmocno ale to nic nie daje, czy jest jakis system mocowania pompki? Nie wiem w stylu włóż, pchnij i skręc w bok? Bardzo prosze o porade co sie moglo stac i dlaczego wydaje mi sie ze ona wchodzi tak luzno? pozdrawiam!
  6. Swietna, silnik taki jak moj- daje rady nie? P.S Zakryj blachy na fotkach, lepiej byc przezornym pozdroo
  7. Degas

    Moje B5

    dzieki wielkie ja sie zakochalem w tym A4 - nie wiem czy tez tak macie ale potrafie czasem przez godz stac i sie wpatrywac w niego... A i jeszcze cos...to forum jest swietne! pozdrawiam wszystkich p.s zgadzam sie...najlepiej wygladaja w nich radia firmowe
  8. Degas

    Moje B5

    Czesc! Moj samochod to wersja B5, rocznik 1999, model 2000. Silnik 1,6 benzynowy a w srodku mieszcza się az 101 KM :> Juz go uwielbiam...i jak narazie nie chce nic w nim zmieniac poza paroma rzeczami: - opony zimowe - nowy procesor do chorusa Aha i mam jedno pytanie (zdaje sobie sprawe z tego, ze moze ono byc dosc idiotyczne ) ale ok pytam: Zauwazylem ze chorus jest jakis szerszy niz standardowe radia samochodowe...wiec tak na logike wyszlo mi ze jak zamontuje nowe radio to zostana mi po obu stronach dwie szparki a nie dostalem z samochodem zadnych wypelniaczy, skad je wziac? i czy w ogole mam racje? czy brednie wygaduje? pozdrawiam i na dole zalaczam kilka zdjec!
  9. dokladnie...w mojej glowie jest taka sama mysl....tylko audi , skoncze studia to sprobuje tez przywalic B6 audi nie jest moim 1 samochodem...do tej pory jezdzilem Maluchem, potem Fiatem 125, Polonezem, renault i wreszcie awans! hehehe ja nawet jak jestem gdzies to co jakis czas mam mysl..."wszedl bym sobie na forum :P"
  10. Witam wszystkich swietna fura, w srodku tez, widac ze zadbany, jest czystosc , podoba mi sie, ja osobiscie bralbym felgi numer 1 co do Audi A4 po prostu sie zakochalem w tym wózku, od paru dni chodze po necie i czytam praktycznie wszystko o tym modelu - choc informacji jest niewiele Za kilka dni pochwale sie swoja bryką, wszystko chodzi lux tylko....Chorus siadł i zamiast sie przyciszac to wali po glosnikach:/ pozdro600
  11. Witam! Mam na imię Mariusz, i od 2 tygodni posiadam Audi A4 z silnikiem 1.6 (101 KM) w wersji limuzyna, model 2000 r, wersja po liftingu! Nie mogę się nim nacieszyc! Pozdroo dla wszytkich użytkowników forum!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...