Skocz do zawartości

przemek121287

Pasjonat
  • Postów

    45
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O przemek121287

Informacje

  • Imię
    Przemek
  • Miasto
    Polska

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2002
  • Silnik
    1.9 TDI PD
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia przemek121287

0

Reputacja

  1. Witam, a pamiętacie może jaki rozmiar torxu tej srodkowej sruby od poduszki?
  2. Rozrząd wymieniony w zeszłym roku ma przejechane jakieś 15000km ale on cos mi rak od początku skakał ten kąt wszystko nowe z INA
  3. Dzięki za rade jutro sie tym zajme
  4. Witam jak w temacie proszę o ocene logów bo wydaje mi się że auto coś słabo idzie jak na 130km pacjent to a4b6 1.9 avf 130km 2002r statyczny Grupa 004, 013, 023: http://vaglog.com/log_277602.html dynamiczne 3bieg Grupa 003, 011, 004: http://vaglog.com/log_277598.html 4bieg Grupa 003, 011: http://vaglog.com/log_277601.html jeśli potrzeba będzie coś jeszcze to dorzucę pozdrawiam
  5. Witam, prosze o wycena na olej motula i filtry mana oleju i powietrza do a4b6 1.9 avf
  6. no niby nie ale dziwi mnie fakt, że tak skacze ten kąt może jutro jeszcze trochę bliżej 0 spróbuje ustawić ten kąt. W sumie na plusie miałem lepsze korekcje na wtryskach.
  7. Dziękuje za zainteresowanie. Tak robiłem rozrząd i od tego czasu nie mogę dojść do ładu z tym kątem osobny temat prowadzę do tego i nie wiem dlaczego tak jest bo napięcie paska ok przerwa też ok więc dalej nic. Co do logów dynamicznych to na razie nie mam jak bo bateria padła w laptopie Panowie dzisiejsze logi STATYCZNE: Grupa 004, 013, 023: http://vaglog.pl/log_242204.html Grupa 013, 018, 023: http://vaglog.pl/log_242203.html chyba auto będzie musiało wylądować u mechanika
  8. tak tylko że te na końcu to są przed przestawieniem i wtedy korekcja była na plus a po zmianie jest na minus Panowie dzisiejsze logi STATYCZNE: Grupa 004, 013, 023: http://vaglog.pl/log_242204.html Grupa 013, 018, 023: http://vaglog.pl/log_242203.html chyba nawet trochę gorzej to wygląda niż poprzednio sam już nie wiem chyba oddam go mechanikowi do sprawdzenia
  9. może troszkę ale wydaje mi się że po przestawieniu i tak lepiej pracuje. tutaj logi przed przestawieniem kąta STATYCZNE: Grupa 003, 004, 007: http://vaglog.pl/log_241537.html Grupa 011, 012, 013: http://vaglog.pl/log_241531.html dzisiaj jeszcze wyszło, że mam jedną poduchę pod silnikiem do wymiany :\ tutaj filmik rozrządu https://youtu.be/y558EWfzr-Q na moje oko to wszystko tak jak trzeba sam już ni wiem skąd te skoki synchronizacji kąta
  10. Panowie a więc po zmianie wygląda to tak, że jest 0.0 na -0.6 i czasami jest -1.1 wydaje mi się ze jest trochę lepiej STATYCZNE: Grupa 009, 010, 011: http://vaglog.pl/log_241731.html Grupa 003, 004, 005: http://vaglog.pl/log_241730.html STATYCZNE: Grupa 016, 018, 020: http://vaglog.pl/log_241732.html Grupa 012, 013, 015: http://vaglog.pl/log_241733.html
  11. Panowie dzisiaj przestawiłem kąt troszkę na minus ale nie miałem kabelka wiec jutro się podepnę i zobaczymy jak jest niby troszkę lepiej chodzi. Na pewno mam do wymiany napinacz paska wielorowkowego może to przez niego są takie wahania.
  12. u mnie jest napinacz hydrauliczny czy on sam nie reguluje napięcia paska
  13. Witam, koledzy mam pytanie a mianowicie u mnie kąt synchronizacji wacha się od 0.0 do 1.7 a mianowicie 0.0 0.6 1.1 i 1.7 czy jest to normalne? Dodam ze rozrząd wymieniony jakoś 2miesiące temu komplet INA pozdrawiam
  14. Witam, proszę o analizę, są to moje pierwsze logi wiec może być coś nie tak. BASIC SETTINGS: Grupa 003: http://vaglog.pl/log_241530.html Grupa 011: http://vaglog.pl/log_241535.html Grupa 000: http://vaglog.pl/log_241536.html STATYCZNE: Grupa 011, 012, 013: http://vaglog.pl/log_241531.html Grupa 000, 001, 002: http://vaglog.pl/log_241532.html Grupa 005, 006, 007: http://vaglog.pl/log_241533.html Grupa 003, 004, 007: http://vaglog.pl/log_241537.html
  15. Witam wszystkich odświeżam temat bo mam identyczny problem i nie wiem za bardzo jak sobie z nim poradzić. Z góry dziękuję za wszystkie podpowiedzi. Chciałbym dodać, że zrobiłem test zgarów i jest ok.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...