Skocz do zawartości

alukard

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    14
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O alukard

Informacje

  • Imię
    Mateusz
  • Miasto
    Żywiec

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2004
  • Silnik
    2.5 TDI V6
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Automat
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia alukard

0

Reputacja

  1. Witam Wymieniłem wtrysk sterujący ponieważ był padnięty. Po wymianie wtrysku kontrolka ESP samochód nie chce jechać ... błędy: 00550 - Start of Injection Regulation 17-10 - Control Difference - Intermittent 00550 - Shareware Version. To Decode all DTCs 27-00 - Please Register/Activate wogóle nie reguluje katem wtrysku ?? z tlumika strasznie kopci i smierdzi źle spaloną ropą zatarł sie tłoczek od kata wtrysku ?? ;/ czy coś innego ??
  2. alukard

    BAU bład 00542

    Witam Zaczął się mróz, wyskoczył błąd ,auto praktycznie nie chce odpalić... (jak już odpali raz to przez pare godzin można go normalnie odpalać ) 00542 - Needle lift Sensor (G80) 30-10 - Open or Short to B+ - Intermittent Błąd non-stop powraca Loguje samochód, ale coś mi nie pasuje kąt wtrysku na poziomie 0 http://vaglog.pl/log_198434.html Musze wymienić wtrysk sterujący i dopiero zabierać się za kąt wtrysku A może są jakieś metody żeby usunąć ten błąd oporność na wtrysku 1260 napięcie na wtyczce coś pod 12V co robic ?? pozdrawiam
  3. - jest ustawione wszystko na znaki - podpinałem butelka zaraz obok pompy ładnie leciało - mam odczytac kat wtrysku jak krece rozrusznikiem ?? - vag nie pluje zadnych bledow - napięcie 0720 podczas krecenia rozrusznikiem (przeciez to chyba zaden miarodajny wynik jak silnik nie jest odpalony tylko krecenie rozrusznikiem ?? )
  4. tak do odpowietrzenia zeby dlugo krecic i silnik szybko pompował .... bo juz chce byc pewny tego co robie .... ale coś ci łapał czy nic ?? bo mi kompletnie nic tylko kreci ;/
  5. wykrecilem swiece i naprawde długo krecilem na odkreconych przewodach do wtrysków. silnik był z pompą wtryskami i złożonym rozrządem niby miało wszystko działac ........... mam jeszcze silnik ASV tylko czy jest sens przekladac do tego AFN-a znow pompe i wtryski juz nie mam zielonego pojecia czeego sie chwycic ;/
  6. zrobił bym to vagiem ale wogóle nie mogę odpalic samochodu ... historia wyglada tak kupilem silnik bo swoj zajechałem nie mogłem go nijak odpalić, podmieniłem pompe z mojego samochodu, dalej nic. Podmieniłem wtryski, dalej nic. na jednej pompie jakby odpalał na momencik i gasnął ktoś ma jakis pomysl bo juz naprawde jestem bezsilny
  7. witam zabieram się za ustawianie kąta wtrysku czujnikiem zegarowym tylko do końca nie wiem jak to prawidłowo wykonać. może mi ktos opisać jak taka procedura wygląda z tego co narazie udało mi się ustalić. wkręcamy czujnik zegarowy do pompy wstepnie pod napięciem 2.5mm obracac silnikiem w lewo az wskazówka przestanie się poruszać. (jak to rozumieć pompa ma 4 sekcje, 4 razy tłoczek wychodzi i sie chowie, więć po 1/4 obrotu tak ) ustawiamy tutaj czujnik na 0 przy napieciu 1mm ( czyli luzuje czujnik jak wskazówka juz przestanie sie obracac. wciskam go aż obróci sie dokładnie 1 mm, stanie na 0 i blokuje czujnik ) teraz kręce w prawo na znak na kole zamachowym i mam ustawić w tym punkcie 0.85 mm tylko jak skoro mam napiety juz czujnik 1mm mam wrócić o 0.25mm czy dodać do tego 1mm 0.85mm bede wdzięczny za każdą pomoc mam całkowicie rozregulowana pompe i kat wtrysku i nastawnik, a majac juz pewny kąt wtrysku to tez jakos podepne czujnik zegarowy pod nastawnik i bedę nim przesuwal o jakies 0,2mm i mysle ze wkoncu odpali pozdrawiam
  8. jechałem do pracy -20stopni jakies 18km (samochód przed wyjazdem stał w ciepłym garażu) . Zauważyłem że im są niższe temperatury to problem jest praktycznie tylko do 1400 obr/min ... Z czym to może być związane ???
  9. Zapomniałem dodać Vag nie pluje zadnymi błędami a skrzynia idealnie zmienia biegi[br]Dopisany: 08 Grudzień 2010, 14:51_________________________________________________Ma ktoś jeszcze jakiś pomysł ?? sorry że dubluje ale naprawde mnie to męczy
  10. Witam Jakiś czas temu pojawiły się u mnie dziwne falowania obrotów. Najczęściej dzieją się tak między 1000 a 2000 obr/min ... przy spokojnej jezdzie za samochodami i niskimi predkosciami. Obroty faluja mi tak mniejwiecej o 200 obr/min , jakby skrzynia chciala zmienic bieg ale w ostatniej chwili sie powstrzymywała i tak w kolko, jakby nie mogła wyczuć mocy jaką ma toczyć samochód w danym momencie. Natomiast gdy jade już szybciej, mam więcej gazu obroty zachowują się normalnie ... Czym może to być spowodowane ?? Dodam że obroty przestały falowac na jakis czas po zmianie plynu chladzace i po odpieciu przy tej zmianie duzej ilosci kostek od instalacji samochodu... Aż tu nagle dzisiaj obroty znów zaczęły falować, a szczerze to w...ia mnie to strasznie takie coś
  11. panowie czemu wy takie problemy robicie wsadzenie jednomasu z 1z + sprzeglo od vr6 ( jednomas od poprzecznie ustawionych zertorow , lozysko wyciskowe zostaje chyba to co jest w AFN , tarcza VR6 albo G60 228 mm 28 zębów, śruby do mocowania zamachu do wału korbowego (inne jak w AFN) i śrubki do mocowania docisku do koła zamachowego , podstawa dobrze przetoczyc zamach ... brzmi to strasznie ale idzie sie zamknac w 1tys polskich PLN przeniesie spokojnie 180Ps i 400Nm
  12. witam w skrzyni DHF manual oleju ma byc rowno z korkiem wlewu czy cos ponizej ??
  13. witam nigdzie nie znajduje odpowiedzi ;/ wiec trafilem i tutaj wie ktos jak podlaczyc podgrzewane fotele w aucie w ktorym nie bylo tego seryjnie ?? .... bo chyba nie jest to takie proste ze prosto kable od klimatronika do siedzenia ?? napewno bedzie potzreny jakis przekaznik tylko pytanie czy jest w klimatroniku czy jest gdzies na kablu ?? jakis bezpiecznik tylko gdzie... ?? plus i minus skad jest brany ?? jesli ktos cokolwiek wie to niech napisze bede bardzo wdzieczny pozdro COOO maniakow
  14. zardzewiane lambo tego bym sie nie spodziewal
×
×
  • Dodaj nową pozycję...