
vadispila
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
12 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
-
zdejmnij przelotke z 11 pinów na 8 , pewnie została dalej w gniezdzie nienieckiego standardu. parktronik nie działa jak masz zapiętą przyczepkę, lub nawet samo przejście w aucie.
-
Witam Bardzo proszę o jakąś pomoc, od dłuższego czasu mam hałas podczas odpapania auta, wyłacznie z ciepłym silnikiem i wyłacznie podczas rozruchu. Audi A4 2007 rok model B7 automat 7 biegowy multitronik. Przebieg oryginalny 105tys km. Kiedyś po naprawie powypadkowej tarła mi jakaś blaszka przy rozruszniku ponoć , tarła ciągle , ale hałasu nie było, obecnie to mechanik blaszkę niby poprawił, może podgiął , niewiem. Ale blaszka nie obciera podczas pracy , za to hałas przy próbie rozruchu. Naprawde taki jakby rozrusznik nie trafiał na zęby itp. Ale wyłącznie na ciepłym silniku. Może ktoś z Was już to miał ? Kiedyś temat spotkałem w innej A4 dokładnie identyczny. Więc sądzę że to raczej częsty przypadek. Ale tamta sztuka miała manuala i wówczas sądziłem że to dwumasa. Może sie myle,ale w konfiguracji z multitronikiem chyba dwumasy brak. Pozdrawiam
-
PODAJ MI TWÓJ NUMER TELEFONU. ŻADNEGO MODUŁU NIE KUPUJ I NIC NIE ZMIENIAJ. POMOGE CI BEZ ŻADNEGO NOWEGO MODUŁU - NA ORYGINALNYM PRZYŚLIJ MI MAILEM NUMER TEL.: [email protected] pozdrawiam
-
złe kodowanie było powodem.
-
Piszesz kolego bzdury co do ASO Jakiś czas temu procedura SVM za pomocą logowania 050 060 zmienia wariant wyposazenia twojego modułu 46 zarowno u ciebie w aucie jak i u nich na serwerach z kodami SVM dla danego numeru VIN. Kodowanie led nawet na model 2012/2013 mozliwe jest na kazdym z tych modułów komfortu (module 46) pod warunkiem że ostatni człon jego oznaczenia ma wartość 064 . Starsze A5 z roku 2007 mają czasami inny moduł, lecz obecnie wszystkie A4 i A5 maja moduły 064 z literkami A , C , CQ , D , DQ , M , DP , EE. Wszystkie te moduły koduje sie bardzo pieknie. Warunek , znajomość kodu Security Access do zalogowania sie. Operację tą określa się mianem parametryzacji inżynieryjnej oświetlenia w module J393. Jeszcze jedno, zmiany kodowania poza serwisem skutkują tym , że podczas zbiorczego kodowania SVM pojazdu, a takowe odbywa się wbrew pozorom dość często w ASO , zostanie usunięte kodowanie LED i nie ważne tu jest to czy kodowałeś lampy modułem kodującym z firmy Kufatec , czy ręcznie za pomocą dostępu do inżynierii modułu. Jedyna na to rada , to kodowanie w serwisie z procedurą zmieniającą SVM 050 060 , lub spisanie po zakodowaniu własnym do logu całości nastawów kanałów adaptacji (VCDS ma taka funkcję - Controll Channel Map) Dla zainteresowanych link do dokumentu opisujacego fabryczne kodowanie SVM w serwisie jako retrofit : http://www.google.com/url?sa=t&rct=j&q=retrofit%20led%208k0%20pdf&source=web&cd=2&ved=0CFgQFjAB&url=http%3A%2F%2Fanleitungen.tuning-fanatics-shop.com%2FAudi%2FA5%2FLED-R%25C3%25BCckleuchten_B8-Reihe_EN.pdf&ei=JdnmT7jmGoG2hQerrdjCCQ&usg=AFQjCNEX7tIUafwnqVpBUbyKULXlkRluuQ&sig2=hm1qUE-4_6P3B5PtbuykYQ Zainteresowanym pomogę w kodowaniu LED zdalnie np. przez Team Viewer-a. [email protected] pozdrawiam
-
Czasami to wina tego że oprawa żarówki drży zbyt mocno i włukno nie wytrzymuje drgań. Może Philips bardziej odporny na takie zjawisko.
-
Problem sprecyzowany dokładnie : polecam rozebrać manetkę kierunkowskazów w mak i wyczyścić smar . Jest w nim cała masa opiłków miedzi , które zaczynają przewodzić. Wyczyścić ten smar biały i kupić smar w spray-u , po wyczyszczeniu nanieść nowy i złożyć. Wsio wróci do normy. Pozdrawiam PS. Grozi spaleniem sie przełączników w skrajnym przypadku.
-
Jeśli spróbujesz zmienić pierwszy bajt kodowania na 26 i moduł nie przyjmie, to albo chcąc przerabiać fabrycznie musisz zmienić moduł , albo uciekasz sie do przeróbki innej niż fabryczna. Moge pomóc ale przez PW. Pozdrawiam
-
Witam Czy są tu prawdziwi fachowcy w kwestii Zmiany MMI? Na codzień samemu robię takie usługi,lecz w kwestii tak nowego retrofitu - mam plan wymienić jednostkę MMI 3G w moim pojeżdzie na jednostkę centralną MMI3G+ , lub jak kto woli nazywać 4G. Taka jednostka jest montowana od stycznia 2012 w Audi A5 i A4 po lifcie i charakteryzuje się na części środkowej panela czołowego jednostki tzw czernią fortepianową. polecam: -przeróbki xenon a4 b8 , LED przeód i tył , montaże , przeróbki , tv free , aktualizacje , inne elektroniczne sprawy typu naprawy liczników oraz wymiany RB4 na RB8 w modelach B6/B7. lokalizacja Piła.
-
Wykonam taką usługę bez problemu. Mam opanowane kodowanie liczników RB8 w tym modelu oraz B7 również. Koszta to 500pln pozdrawiam ---------- Post dopisany at 21:19 ---------- Poprzedni post napisany at 21:19 ---------- Wykonam taką usługę bez problemu. Mam opanowane kodowanie liczników RB8 w tym modelu oraz B7 również. Koszta to 500pln pozdrawiam
-
w bagażniku , podnieść podłogę , na samym środku bagażnika , ja mam 100Ah