Skocz do zawartości

vadispila

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    12
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

1 obserwujący

O vadispila

Auto

  • Model
    80 B3
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    1986
  • Silnik
    1.2 TFSI
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia vadispila

0

Reputacja

  1. zdejmnij przelotke z 11 pinów na 8 , pewnie została dalej w gniezdzie nienieckiego standardu. parktronik nie działa jak masz zapiętą przyczepkę, lub nawet samo przejście w aucie.
  2. Witam Bardzo proszę o jakąś pomoc, od dłuższego czasu mam hałas podczas odpapania auta, wyłacznie z ciepłym silnikiem i wyłacznie podczas rozruchu. Audi A4 2007 rok model B7 automat 7 biegowy multitronik. Przebieg oryginalny 105tys km. Kiedyś po naprawie powypadkowej tarła mi jakaś blaszka przy rozruszniku ponoć , tarła ciągle , ale hałasu nie było, obecnie to mechanik blaszkę niby poprawił, może podgiął , niewiem. Ale blaszka nie obciera podczas pracy , za to hałas przy próbie rozruchu. Naprawde taki jakby rozrusznik nie trafiał na zęby itp. Ale wyłącznie na ciepłym silniku. Może ktoś z Was już to miał ? Kiedyś temat spotkałem w innej A4 dokładnie identyczny. Więc sądzę że to raczej częsty przypadek. Ale tamta sztuka miała manuala i wówczas sądziłem że to dwumasa. Może sie myle,ale w konfiguracji z multitronikiem chyba dwumasy brak. Pozdrawiam
  3. PODAJ MI TWÓJ NUMER TELEFONU. ŻADNEGO MODUŁU NIE KUPUJ I NIC NIE ZMIENIAJ. POMOGE CI BEZ ŻADNEGO NOWEGO MODUŁU - NA ORYGINALNYM PRZYŚLIJ MI MAILEM NUMER TEL.: [email protected] pozdrawiam
  4. złe kodowanie było powodem.
  5. vadispila

    Tylne światła LED

    Piszesz kolego bzdury co do ASO Jakiś czas temu procedura SVM za pomocą logowania 050 060 zmienia wariant wyposazenia twojego modułu 46 zarowno u ciebie w aucie jak i u nich na serwerach z kodami SVM dla danego numeru VIN. Kodowanie led nawet na model 2012/2013 mozliwe jest na kazdym z tych modułów komfortu (module 46) pod warunkiem że ostatni człon jego oznaczenia ma wartość 064 . Starsze A5 z roku 2007 mają czasami inny moduł, lecz obecnie wszystkie A4 i A5 maja moduły 064 z literkami A , C , CQ , D , DQ , M , DP , EE. Wszystkie te moduły koduje sie bardzo pieknie. Warunek , znajomość kodu Security Access do zalogowania sie. Operację tą określa się mianem parametryzacji inżynieryjnej oświetlenia w module J393. Jeszcze jedno, zmiany kodowania poza serwisem skutkują tym , że podczas zbiorczego kodowania SVM pojazdu, a takowe odbywa się wbrew pozorom dość często w ASO , zostanie usunięte kodowanie LED i nie ważne tu jest to czy kodowałeś lampy modułem kodującym z firmy Kufatec , czy ręcznie za pomocą dostępu do inżynierii modułu. Jedyna na to rada , to kodowanie w serwisie z procedurą zmieniającą SVM 050 060 , lub spisanie po zakodowaniu własnym do logu całości nastawów kanałów adaptacji (VCDS ma taka funkcję - Controll Channel Map) Dla zainteresowanych link do dokumentu opisujacego fabryczne kodowanie SVM w serwisie jako retrofit : http://www.google.com/url?sa=t&rct=j&q=retrofit%20led%208k0%20pdf&source=web&cd=2&ved=0CFgQFjAB&url=http%3A%2F%2Fanleitungen.tuning-fanatics-shop.com%2FAudi%2FA5%2FLED-R%25C3%25BCckleuchten_B8-Reihe_EN.pdf&ei=JdnmT7jmGoG2hQerrdjCCQ&usg=AFQjCNEX7tIUafwnqVpBUbyKULXlkRluuQ&sig2=hm1qUE-4_6P3B5PtbuykYQ Zainteresowanym pomogę w kodowaniu LED zdalnie np. przez Team Viewer-a. [email protected] pozdrawiam
  6. Czasami to wina tego że oprawa żarówki drży zbyt mocno i włukno nie wytrzymuje drgań. Może Philips bardziej odporny na takie zjawisko.
  7. Problem sprecyzowany dokładnie : polecam rozebrać manetkę kierunkowskazów w mak i wyczyścić smar . Jest w nim cała masa opiłków miedzi , które zaczynają przewodzić. Wyczyścić ten smar biały i kupić smar w spray-u , po wyczyszczeniu nanieść nowy i złożyć. Wsio wróci do normy. Pozdrawiam PS. Grozi spaleniem sie przełączników w skrajnym przypadku.
  8. Jeśli spróbujesz zmienić pierwszy bajt kodowania na 26 i moduł nie przyjmie, to albo chcąc przerabiać fabrycznie musisz zmienić moduł , albo uciekasz sie do przeróbki innej niż fabryczna. Moge pomóc ale przez PW. Pozdrawiam
  9. Witam Czy są tu prawdziwi fachowcy w kwestii Zmiany MMI? Na codzień samemu robię takie usługi,lecz w kwestii tak nowego retrofitu - mam plan wymienić jednostkę MMI 3G w moim pojeżdzie na jednostkę centralną MMI3G+ , lub jak kto woli nazywać 4G. Taka jednostka jest montowana od stycznia 2012 w Audi A5 i A4 po lifcie i charakteryzuje się na części środkowej panela czołowego jednostki tzw czernią fortepianową. polecam: -przeróbki xenon a4 b8 , LED przeód i tył , montaże , przeróbki , tv free , aktualizacje , inne elektroniczne sprawy typu naprawy liczników oraz wymiany RB4 na RB8 w modelach B6/B7. lokalizacja Piła.
  10. Wykonam taką usługę bez problemu. Mam opanowane kodowanie liczników RB8 w tym modelu oraz B7 również. Koszta to 500pln pozdrawiam ---------- Post dopisany at 21:19 ---------- Poprzedni post napisany at 21:19 ---------- Wykonam taką usługę bez problemu. Mam opanowane kodowanie liczników RB8 w tym modelu oraz B7 również. Koszta to 500pln pozdrawiam
  11. działa działa bedzie w iTunes - jak tylko znajde czas na te ichne amerykańskie procedurki . Oczywiście za free . Swoją drogą podsuńcie mi pomysł na fajną aplikację dotyczącą audi i iPhone
  12. wyłącznie zapytanie co do kwestii pomysłu. z reszta to nie soft na sprzedaż a darmowy.
  13. w bagażniku , podnieść podłogę , na samym środku bagażnika , ja mam 100Ah
×
×
  • Dodaj nową pozycję...