Jump to content

pszemek2

Pasjonat
  • Content Count

    11
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0

About pszemek2

  1. Witam Kolegów i prosze o pomoc w analizie logów.Ostatnio zuwarzyłem wzrost spalania i wyskoczyły mi błedy: 18010 - Power Supply Terminal 30: Voltage too Low P1602 - 35-10 - - - Intermittent 17535 - Fuel Trim: Bank 1 (Mult): System too Rich P1127 - 35-00 - - 18001 - Altitude Adaptation: Signal Out of Tolerance P1593 - 35-10 - - - Intermittent Sunday 19 July 2009 10:31:44 8D0 906 018 AA 1.8L R4/5V MOTR 0002 Group A: '000 Group B: Not Running TIME TIME MARKER STAMP STAMP 0 199 16 88 191 7 123 102 125 180 128
  2. Czyli te logi są nie właściwe? Takim razie jakie logi powinienem wykonać dla diagnostyki??
  3. Witam proszę o analizę logów wyskakuje mi błąd: Address 01: Engine Controller: 8D0 906 018 AA Component: 1.8L R4/5V MOTR 0002 Coding: 10001 Shop #: WSC 06435 WAUZZZ8DZ1A028467 AUZ7Z0Y1493161 1 Fault Found: 17536 - Fuel Trim: Bank 1 (Mult): System too Lean P1128 - 35-00 - logi statyczne basic settings; logi dynamiczne;
  4. dziekuje jeszcze dzisaj powturze wsystkie logi
  5. jeszcze jedno pytanie dotyczace basic settings ten typ logow wykonuje sie na wlaczonym czy wylaczonym silniku.
  6. Witam wszystkich. Mam pytanie bom nowicjusz. Wyskoczył mi błąd 17536, a chce zrobić logowanie vag-com. Trzy zrobić logowanie z istniejącym bledem trzy wpierw należy go skasować by logi były poprawne. Z góry dziękuje
  7. witam prosze o pomoc w analizie logow. Chassis Type: 8D - Audi A4 B5 Scan: 01,02,03,08,15,17,25,35,45,55,56 ------------------------------------------------------------------------------- Address 01: Engine Controller: 8D0 906 018 AA Component: 1.8L R4/5V MOTR 0002 Coding: 10001 Shop #: WSC 06435 WAUZZZ8DZ1A028467 AUZ7Z0Y1493161 1 Fault Found: 17536 - Fuel Trim: Bank 1 (Mult): System too Lean P1128 - 35-00 - - Readiness: 0110 1101 http://img269.imageshack.us/img269/6266/log01000xxxxxx.png http://img514.imageshack.us/img514/2320/log01001xxxxxx.png http://img
  8. Witam wszystkich Klubowiczów. W ostatnim czasie wystąpił problem z falowaniem silnika na wolnych obrotach i wyskakiwała mi kontrolka. Błędy jakie mi wyskakiwały to : 16684 Wykryto przerwę zapłonu – jakikolwiek cylinder 16685 Cylinder #1 – wykryto przerwę zapłonu 16686 Cylinder #2 – wykryto przerwę zapłonu 16688 Cylinder #4 – wykryto przerwę zapłonu 17536 Długoterminowy pomiar paliwa – system za słaby (bank 1) Ktoś mi doradził ze błąd 17536 jest spowodowany nie wydolnością pompy paliwowej. Wiec zabrałem sie do pracy i zaczalem od wymiany filtra paliwa, w tym samym czasie dostałem sie do
  9. Wydaje mi sie ze gdyby to była pompa paliwa to bym odczuwał jakieś zmiany w czasie jazdy. A tym czasem nic nie zauważyłem niepokojącego.
  10. Witam. Od jakiegoś czasu wyskakują mi ględy 16684, 16688, 16686, 16685, 17536. silnik delikatnie przeplata na wolnych obrotach. Po wykasowaniu błędu zaczyna nim mocniej szarpać. Jakiś czas temu wymieniłem cewkę przewody i świece. lecz nic to nie pomogło. Proszę o pomoc
  11. Witam. Od jakiegos czasu wyskakuja mi bledy 16684, 16688, 16686, 16685, 17536. silnik delikatnie przeplata na wolnych obrotaach. Po wykasowaniu bledu zaczyna nim mocniej szarpac. Jakis czas temu wymienilem cewke przewody i swiece. lecz nic to nie pomoglo. Prosze o pomoc
×
×
  • Create New...