faos
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
5 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O faos
Osiągnięcia faos
0
Reputacja
-
Witam. Z migającą kontrolką walczę od ponad tygodnia niestety bez skutków trzy lata temu też migał ale poczytałem na forum padnięty nastawnik , rozebrany wyczyszczony nastawy jak przed rozebraniem, trzy lata spokoju jakieś dwa miesiące temu zaczęła znowu migać ,więc jeszcze raz go wyczyściłem ( był zabrudzony). Pomogło na miesiąc i od miesiąca walczę z tym problemem . Rozebrałem go już dwa razy sprawdziłem instalację nic nie pomaga jedyny błąd który wyskakuję tylko 01268 moje pytanie co jeszcze sprawdzić i co może powodować ten błąd ? silnik chodzi normalnie , pali bez problemów nie szarpie ideał , tylko ta cholerna kontrolka .
-
[B5 1Z] Doprowadzenia ciśnienia doładowania do normy
faos odpowiedział(a) na sokolnh temat w Audi A4 B5
Miałem problem z podciśnieniem w mojej furce ,okazało się że gruszka z membraną miała w sobie olej którego tam nie powinno być , po zdemontowaniu tego elementu i wylaniu z niej oleju auto w pełnym zakresie obrotów przyspiesza (brak błędów ) .A wcześniej cały czas wywalało niesprawny n75 , a powyżej 3tysięcy i przekroczonych 120 kilometrów na godzinę wskakiwał w tryb serwisowy (zamulenie na maxa ) , po pozbyciu się oleju z gruszki objawy ustąpiły. Mam audi z 1997 i 250000 na liczniku, olej dostał się z tłoczenia turbiny czerwonym przewodem do n75 a przez niego niebieskim przewodem do gruszki . Po tak dużym przebiegu radzę sprawdzić to każdemu kto ma taki silnik (AHU). Nie dolewam oleju ,od wymiany do wymiany wystarcza. -
po próbach nocnych (puste drogi) fura już niełapie błędu 575 ale jeszcze wyczuwam spadki mocy ,przyśpiesza jest płynne tylko z małą przerwą ,przymuli i dalej ciągnie ,pewnie jednak coś z tym zaworkiem. logów nie mogę zrobić moim wagiem bo co chwila traci kontakt z autem (jedynie mogę kasować błędy ) jeżeli jest ktoś blisko KOŁOBRZEGU kto ma waga chętnie podjadę na logi ,
-
no jest ten olej prubę przeprowadziłem strzykawką zdjąłem przewód z gruszki i strzykawką wyciągałem z niej powietrze , i tu pokazał się olej nawet sporo parę mililitrów około 30 ale gruszka jest Strzelna (po napompowniu gruszki ,wtłaczałem w nią powietrze , cięgno otworzyło się płynnie ) ALE SKĄD TEN OLEJ ? próbę tą przeprowadziłem przed 2 godzinami
-
witam jestem posiadaczem audi a4 z 1997 roku silnik AHU mam problem z mocą w mojej niuni , a więc około 2000 tysięcy obrotów auto stopuje jakby coś mu brakowało , po wciśnięciu do dechy gazu idzie dalej ( ma przerwy w trakcie przyspieszania ) , po dłuższej jeździe całkowity brak mocy, (podejrzewam tryb awaryjny tak jakby nie było turbiny )po zgaszeniu i ponownym rozruchu przez pewien czas można jeździć, oczywiście z pierwszym objawem czyli czasami brak mocy . zaworek n75 cyka sprawdziłem gruszkę pod turbiną jest szczelna (choć tu jest pewien problem stosując metodę podciśnienia uzyskałem z tej gruszki trochę oleju według mnie całkiem sporo, przy pompowaniu tego elementu cięgno wychodzi i otwiera zawór niema nieszczelności między n75 a turbiną , wag wykazuje błąd 575 jak go skasuję to po krótkiej jeździe znowu wyskoczy. moje pytanie to czy jest możliwy olej w sterowaniu turbiną a jeżeli tak czy ma to wpływ na dziłanie n75 , no i oczywiście o diagnozę z waszej strony.
-
Cześć. Jestem posiadaczem (od trzech miesięcy ) Audi A4 1,9 tdi 90 KM , wcześniej byłem posiadaczem opla (cale szczęście że już się jego pozbyłem ) i wiem że niema czego porównywać . Pracuję jako mechanik okrętowy , posiadam również praktykę jako mechanik samochodowy ( 11 lat ). Pozdrawiam wszystkich.