Skocz do zawartości

faos

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O faos

Osiągnięcia faos

0

Reputacja

  1. Witam. Z migającą kontrolką walczę od ponad tygodnia niestety bez skutków trzy lata temu też migał ale poczytałem na forum padnięty nastawnik , rozebrany wyczyszczony nastawy jak przed rozebraniem, trzy lata spokoju jakieś dwa miesiące temu zaczęła znowu migać ,więc jeszcze raz go wyczyściłem ( był zabrudzony). Pomogło na miesiąc i od miesiąca walczę z tym problemem . Rozebrałem go już dwa razy sprawdziłem instalację nic nie pomaga jedyny błąd który wyskakuję tylko 01268 moje pytanie co jeszcze sprawdzić i co może powodować ten błąd ? silnik chodzi normalnie , pali bez problemów nie szarpie ideał , tylko ta cholerna kontrolka .
  2. Miałem problem z podciśnieniem w mojej furce ,okazało się że gruszka z membraną miała w sobie olej którego tam nie powinno być , po zdemontowaniu tego elementu i wylaniu z niej oleju auto w pełnym zakresie obrotów przyspiesza (brak błędów ) .A wcześniej cały czas wywalało niesprawny n75 , a powyżej 3tysięcy i przekroczonych 120 kilometrów na godzinę wskakiwał w tryb serwisowy (zamulenie na maxa ) , po pozbyciu się oleju z gruszki objawy ustąpiły. Mam audi z 1997 i 250000 na liczniku, olej dostał się z tłoczenia turbiny czerwonym przewodem do n75 a przez niego niebieskim przewodem do gruszki . Po tak dużym przebiegu radzę sprawdzić to każdemu kto ma taki silnik (AHU). Nie dolewam oleju ,od wymiany do wymiany wystarcza.
  3. po próbach nocnych (puste drogi) fura już niełapie błędu 575 ale jeszcze wyczuwam spadki mocy ,przyśpiesza jest płynne tylko z małą przerwą ,przymuli i dalej ciągnie ,pewnie jednak coś z tym zaworkiem. logów nie mogę zrobić moim wagiem bo co chwila traci kontakt z autem (jedynie mogę kasować błędy ) jeżeli jest ktoś blisko KOŁOBRZEGU kto ma waga chętnie podjadę na logi ,
  4. no jest ten olej prubę przeprowadziłem strzykawką zdjąłem przewód z gruszki i strzykawką wyciągałem z niej powietrze , i tu pokazał się olej nawet sporo parę mililitrów około 30 ale gruszka jest Strzelna (po napompowniu gruszki ,wtłaczałem w nią powietrze , cięgno otworzyło się płynnie ) ALE SKĄD TEN OLEJ ? próbę tą przeprowadziłem przed 2 godzinami
  5. witam jestem posiadaczem audi a4 z 1997 roku silnik AHU mam problem z mocą w mojej niuni , a więc około 2000 tysięcy obrotów auto stopuje jakby coś mu brakowało , po wciśnięciu do dechy gazu idzie dalej ( ma przerwy w trakcie przyspieszania ) , po dłuższej jeździe całkowity brak mocy, (podejrzewam tryb awaryjny tak jakby nie było turbiny )po zgaszeniu i ponownym rozruchu przez pewien czas można jeździć, oczywiście z pierwszym objawem czyli czasami brak mocy . zaworek n75 cyka sprawdziłem gruszkę pod turbiną jest szczelna (choć tu jest pewien problem stosując metodę podciśnienia uzyskałem z tej gruszki trochę oleju według mnie całkiem sporo, przy pompowaniu tego elementu cięgno wychodzi i otwiera zawór niema nieszczelności między n75 a turbiną , wag wykazuje błąd 575 jak go skasuję to po krótkiej jeździe znowu wyskoczy. moje pytanie to czy jest możliwy olej w sterowaniu turbiną a jeżeli tak czy ma to wpływ na dziłanie n75 , no i oczywiście o diagnozę z waszej strony.
  6. Cześć. Jestem posiadaczem (od trzech miesięcy ) Audi A4 1,9 tdi 90 KM , wcześniej byłem posiadaczem opla (cale szczęście że już się jego pozbyłem ) i wiem że niema czego porównywać . Pracuję jako mechanik okrętowy , posiadam również praktykę jako mechanik samochodowy ( 11 lat ). Pozdrawiam wszystkich.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...