Skocz do zawartości

piotrr07

Pasjonat
  • Postów

    31
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O piotrr07

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. na allegro można kupić nowe mechanizmy po 99zł http://allegro.pl/audi-a4-00-05-mechanizm-wycieraczek-nowy-okazja-i1842536197.html -czy ktoś wie co to warte
  2. ok. w moim przypadku winą był wyłącznik a objawy podobne .musiałem go rozebrać i podgiąć blaszki
  3. ja raczej obstawiałbym na nie całkowicie sprawny wyłącznik szyberdachu. a czy w pozycji uchylnej przy otwieraniu i zamykaniu jest wszystko ok?
  4. stawiam na zalany zawór N18 od sterowania EGR.To chyba częsty problem przy obfitych opadach.Popuść śruby Od prawej lampy ,wysuń ja i zawór masz na wierzchu .zdemontuj go ale przede wszystkim zdejm z niego filterek i bedziesz widział czy jest zalany wodą .
  5. zalany ECU dobry pomysł ale proponuje również sprawdzić czy nie jest zalany zawór N18 ten obok filtra powietrza
  6. myślę że to wina tylko silniczka-chyba dość częsta usterka .aby dostać się tam trzeba odkręcić schowek i po jego zdemontowaniu jest dostęp do pięciu silniczków natomiast jest jeszcze jeden po przeciwnej stronie nagrzewnicy i aby tam zajrzeć trzeba zdemontować dolną osłonę kokpitu pod kierownicą.ogólnie myślę że nie ma wielkiej fizolofji aby tam się dostać.
  7. sprawdż zawór n 18 (to ten przy obudowie filtra powietrza )czy nie jest zalany wodą .tak też miałem i on był przyczyną
  8. myślę że twój aku zwyczajnie padł,miałem kiedyś też tak a był to środek lipca
  9. różnica w grubości sworznia.niby takie same ale niestety
  10. miałem taki sam problem ,wymieniłem filtr przeciwpyłkowy i jest ok. myślę że mało kto do tego przywiązuje uwagę że on może być tego przyczyną bo wiele osób ma z tym problem ,dla pewności proponuję wyjąć go i pojeżdzić bez niego tak na próbę.Mam klimę ustawioną cały czas na AUTO i jest ok
  11. najprościej pod tym adresem http://www.allegro.pl/search.php?sg=0&string=instrukcja+a4
  12. 100% zadowolenia 200% satysfakcji -
  13. podpinam się pod temat, też jestem ciekaw jak ją wymienić
  14. na allegro ciężko raczej będzie chociaż zobacz tutaj http://www.allegro.pl/item336878280_audi_a4_01_05r_diesel_130km_kompletny_zbiornik.html normalnie dramat rozcięta na pół, myślę że jak dobrze poszukasz to góra 150,- i raczej nie zwlekaj z wymianą bo nagrzane paliwo,nagrzewa chłodnicę , metal się rozszerza i wtedy dopiero się poci z niej ropka która jak będziesz jeżdził będzie opryskiwać tylne zawieszenie a tam gumy które raczej chyba nie lubią tego. tak na uwadze zdejm osłony po stronie pasażera to dokładnie zlokalizujesz miejsce sączenia się aby mieć pewność
  15. myślę że to na 100% chłodnica paliwa.Jest to rurka na powrocie paliwa zgrzana do takiej właśnie blachy perforowanej która znajduje się dokładnie pod pasażerem od spodu auta oczywiście. można próbować kleić ale chyba się nie opłaca . wymiana bardzo prosta ,sporo tylko trzeba śrubek odkręcić gdyż musisz zdemontować całą osłonę po stronie pasażera
×
×
  • Dodaj nową pozycję...