Skocz do zawartości

LolekŁDZ

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O LolekŁDZ

Osiągnięcia LolekŁDZ

0

Reputacja

  1. Tak, już po problemie :gwizdanie: Było zwarcie w kostce stacyjki - VAG (po podłączeniu w Boschu, bo FeuVert diagnostykę ma do d...!) tego nie wykrył. Napięcie częściowo "szło" dalej, ale tylko 5,5V. Poza tym termostat do wymiany, ale to już na VAGu wyszło. Teraz już się nie wykręcę i widzimy się w niedzielę pod Tulipanem: czarne w sedanie
  2. Dzięki - na pewno się odezwę jak w Boschu sobie nie poradzą... Jestem umówiony na jutro, czyli dzisiaj :], na 14 na Ptasiej i zobaczymy. Za samą chęć pomocy masz duży soczek u mnie I mam nadzieję, że nie będzie potrzeby, żebyś musiał na niego "zapracowywać" fatygowaniem się z VAGiem...
  3. LolekŁDZ

    Spociki Łódzkie

    Kurczę, też bym w końcu wpadł... Miałem przyjechać na jeden z wcześniejszych, żeby w końcu się wkręcić w towarzystwo, ale wtedy mi coś wypadło, a teraz mam problem. Sorry za OT, ale ogromna prośba - spójrzcie na to w wolnej chwili: http://www.a4-klub.pl/smf/b5_arg_lodz_potrzebna_pomoc_a4_nie_odpala-t53593.0.html
  4. Widzę, że podobny problem mamy... http://www.a4-klub.pl/smf/b5_arg_lodz_potrzebna_pomoc_a4_nie_odpala-t53593.0.html Niestety, na razie nie pomogę, bo o mojej usterce wiem mniej niż Ty o swojej, ale jak tylko uda mi się coś zrobić u siebie i to wypali to dam znać i proszę o to samo
  5. SoMeS, dzięki za zainteresowanie - już traciłem nadzieję Więc tak: Audi nadal nie jest na chodzie. Dzisiaj sprawdzali go VAGiem w FeuVercie (w Łodzi, na Włókniarzy, bo niedaleko się rozkraczył...) i UWAGA - nie mogli się połączyć z większością funkcji! Nie wiem czy jasno się wyrażam, ale chodzi mi o to, że jak jest interfejs i sprawdzanie poszczególnych podzespołów to większości się nie dało sczytać... Jutro autko idzie do Boschowskiego serwisu (elektronikę do Audi robi właśnie Bosch, prawda?), bo jednak chciałbym uniknąć ładowania kabzy Panom z ASO Audi... Jeśli chodzi o odcięcie zapłonu - i niefabryczne i magiczne - to jest nim właśnie KD2006... Niestety, nie mogę wykluczyć, że to on rozpierdzielił elektronikę, bo zainstalowany był 3 miechy temu, ale nawet po odłączeniu (przejście w stan serwisowy) nic się nie zmienia. Imobilizer fabryczny nie miga, więc to (chyba) nie to. Ktoś ma jakiś pomysł? PLZ, help!
  6. Witam, Dopiero zaczynam przygodę z forum, to moje pierwsze posty (więc proszę o wyrozumiałość ), bo do tej pory tylko czytałem o Waszych A4 Jak widać, zaczynam z grubej rury - czyli od problemu z autkiem. Nie wiem, na ile poważnego, ale skoro nie mogę odpalić to chyba dobrze nie jest... Najpierw krótko o aucie - A4 z '99 roku, 1.8 ARG i, co chyba istotne dla sprawy, zabezpieczenie KD2006 z bezobsługowym pilotem. Autko padło, jak prowadziła Mama, więc w 100% szczegółowego opisu sytuacji nie mogę podać. Wiem, że: -autko odpaliło normalnie, przejechało około 500 metrów i na światłach zgasło -Mama mówi, że nic nie pikało, nie migało i, póki silnik był odpalony, wszystko było jak zwykle Co robiłem i co sam zauważyłem? -Pomyślałem, że to akumulator, bo licznik przebiegu dziennego się wyzerował. -Po przekręceniu kluczyka słychać 3 beepnięcia (buzzer Audi, nie ten z KD2006) - teraz wiem, że to błąd o priorytecie 1. -Jeśli chodzi o lampki to miga ta od hamulca ręcznego - jestem już w domu, auto na mieście, a nie przyszło mi do głowy, żeby sprawdzić poziom płynu, ale mam wrażenie, że to raczej nie to. Oczywiście w razie czego podjadę jeszcze teraz i sprawdzę. -Podjechałem do FeuVerta i kupiłem nowy aku (stary był już... stary - i tak miał iść do kosza), wymieniłem, ale nic się nie zmieniło - AUDI NADAL NIE ODPALA. -KD2006 włączałem i wyłączałem (tryb serwisowy) na zmianę, podobnie pilocik - wciąż to samo. Piszę o tym, bo może jednak to ma znaczenie... Co się teraz dzieje? Kluczyk, przekręcenie, 3 beepnięcia, rozrusznik kręci, lampka miga, auto nie pali. PROŚBA: Kieruję ją do wszystkich, ale szczególnie do klubowiczów z Łodzi, tych z VAGiem i bez. Poradźcie co mam zrobić? W czym problem? Co mam jeszcze dopisać, żeby łatwiej Wam było zdiagnozować o co chodzi? Czy podpięcie do VAGa, wykasowanie usterek i podjechanie na warsztat pomoże? Z góry dzięki i jeszcze raz proszę o wyrozumiałość, że wrzucam to w dwa miejsca na forum, ale zależy mi na czasie.
  7. Witam wszystkich właścicieli i miłośników A4.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...