Skocz do zawartości

LukaszCq

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O LukaszCq

Informacje

  • Imię
    Łukasz
  • Miasto
    Małopolska

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2003
  • Silnik
    1.9 TDI PD
  • Kod silnika
    AWX
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia LukaszCq

0

Reputacja

  1. Tydzień temu zakładałem te lampki w sedanie i także lewa nie świeciła. Konieczna była zamiana biegunów w listwie. Nie ma z tym większego problemu, po prostu zamieniamy miejscami dwa styki, przewody są wystarczająco długie więc nie wymaga to lutowania.
  2. dzięki za odpowiedzi, jak tylko znajdę chwilę czasu to zdejmę tą plastikową osłonę i postaram się zidentyfikować skąd mógł pochodzić wyciek, choć jak patrzyłem dzisiaj to nie jest on świeży więc chyba nic groźnego . Szkoda że taka pogoda bo autko dopiero co kupiłem i pasowało by poprzeglądać wszystko dokładnie a przy tej temperaturze na zewnątrz to nie widzi mi się nic majstrować w garażu
  3. w sumie faktycznie wygląda jakby źródło tego wycieku było gdzieś wyżej umiejscowione bo to miejsce nad wtyczką też jest brudne. Musze zobaczyć czy nie była wymieniana ta uszczelka pod pokrywą w historii z aso. A czy takie problemy z wyciekami z pod pokrywy często występowały?
  4. Witam serdecznie, Nie chciałem zakładać nowego tematu , więc piszę tutaj. Problem dotyczy wycieku , o ile można to tak nazwać. Jak to zwykle bywa po zakupie trzeba wymienić olej i inne rzeczy. Wczoraj wymieniałem właśnie olej i filtr oleju. Całe operacja przebiegła bezproblemowo (pomijając strasznie mocno dokręconą pokrywkę od filtra , ale nie o tym). Zaniepokoiła mnie zabrudzona olejem wtyczka oraz przewód znajdujący się w tylnej części silnika (foto). Są one zakurzone , więc raczej świeży wyciek to nie jest. Gdy zdejmowałem od spodu osłonę silnika ( aby odkręcić korek spustowy), pod ową wtyczką znajdowała się plama średnicy 8cm ( także zakurzona). Zastanawiam się skąd może to pochodzić i czym jest to spowodowane. Proszę o odpowiedź
  5. Witam Wreszcie kupiłem swoje wymarzone A4 B6 :> I jak to zawsze bywa po zakupie , trzeba wymienić olej , filtr i parę innych rzeczy. Ale najważniejszy olej Czytałem różne opinie i dowiedziałem się sporo, wiem jakie ma spełniać normy ile mam go wlać i co ile trzeba wymieniać ale mam jeszcze pewne wątpliwości. Autko było serwisowane w trybie long life, ma przejechane w tej chwili 140 tyś ( udokumentowane i sprawdzone w aso :> ) ostatnio olej był wymieniany przy 105 tys w marcu zeszłego roku, więc już dawno czas na wymiane. Z kartki pod maską wynika że jest to : Aral SuperTronic LongLife III 5W-30 i teraz moje pytanko jaki to jest rodzaj oleju ?? syntetyk , półsyntetyk a może hc ? bo mineral to raczej nie. Pytam bo nigdzie nie znalazłem odpowiedzi. Chciałbym zalać full syntetyk spełniający oczywiście odp normy i zastanawiam się czy dalej lać ten aral long life a może MOTUL SPECIFIC? W sumie to notorycznie po autostradach nie jeżdżę ale jeśli taki olej long life jest najlepszy to pomimo ceny taki bym lał bo na tym się nie oszczędza. Tylko chcę wiedzieć czy ten obecny to fulll syntetyk, bo nie chciałbym ryzykować zmieniając z pół na full. Proszę o odp
  6. Witam, Zamierzam po długim oczekiwaniu kupić sobie wymarzone B5 :> Zostałem przekierowany do tego topicu , a sądząc po waszym miejscu zamieszkania myślę że dobrze trafiłem Do rzeczy czy znalazłby ktoś z was chwilkę czasu na oględziny owego samochodu http://www.a4-klub.pl/smf/zakup_kontrolowany_kupujemy_a4/all_b5_prosze_o_opinie-t69481.0.html;new#new Mieszkam na drugim końcu kraju i nie bardzo mi się widzi jechać tyle km
  7. Witam, Co prawda nie posiadam jeszcze A4 ale mam nadzieje że do wiosny zostanę jej szczęśliwym właścicielem :> Tak więc zarejestrowałem się aby dowiedzieć się co nieco. Pozdro 4all
×
×
  • Dodaj nową pozycję...