Skocz do zawartości

Sayfer

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    8
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O Sayfer

  1. Ta dyskusja powinna zakonczyc sie jedynym slusznym podsumowaniem . Silnik zostal zaprojektowany do pracy z jednoelektrodowa swieca o scisle okreslonym wym. szczeliny Blachy przyklad , znajacy sie na tuningu wiedza ze podniesienie mocy o 50KM powinno pociagnac za soba zmiane swiec na stopien zimniejsze i zmniejszenie szczeliny z .32 na . 28 ( wym. w calach ) Mowie konkretnie o silniku 1.8 T Ciekawe jak ustawic szczeline w swiecy z 3-ma elektrodami Moze sprawa wyglada inaczej w niedoladowanych silnikach o malej mocy , nie wiem , nie znam sie , nigdy sie nimi nie interesowalem.. Choc teoretycznie , obojetnie jaka swieca jesli tylko gwint sie zgadza da nam iskre i silnik bedzie pracowal a nam wszystkim chyba chodzi o optymalne warunki pracy naszych silnikow... Pozdrawiam
  2. OOO myslalem ze dowiem sie czegos nowego a Ty mnie zbyles ogolnikami Czy jestes na 100 % pewien ze sa one tam seryjnie ?? Bo sadzac po roczniku to powinny byc kilka razy wymieniane w miedzyczasie ... OK konczmy dyskusje bo nic nowego nie wniesiemy do tematu Do wiadomosci wszystkich czytajacych - Zadne Audi nie wychodzi z fabryki ze swiecami 3 elektrodowymi Pozdrawiam
  3. Tak wiec oswiec mnie prosze w ktorym 1.8t sa montowane seryjnie takie swiece.. Pozdrawiam
  4. Dodam swoje 2 grosze do tematu. Silnik zostal zaprojektowany do pracy ze swieca jedno elektrodowa ze scisle okreslonym rozmiarem szczeliny Jesli chodzi o gaz w aucie to jedyny jaki moge zaakceptowac to NO2.... Pozdrawiam Uzupełnij profil [spedyt]
  5. No tak DV brzmi logicznie...Pierwsza czesc do wymiany przed rozpoczeciem tuningu... Pozdrawiam
  6. Jak dla mnie wszystko wyglada ok ...Biorac pod uwage granice bledu hamowni i jej rodzaj oraz fakt ze ten malutki IC ma zalosne chlodzenie na hamowni to mysle ze nie ma sie czym martwic.. Gdzies widzialem dane jaki przyrost mocy powoduje zejscie z temperatura za IC o kilka stopni , teraz nie pamietam gdzie to bylo ale wyniki byly bardzo ciekawe... A co do dziurki w przeplywce ...Heh przeciesz zasysa Ci tamtedy nieprzefiltrowane powietrze ... Pomyslales ze np ziarno piasku moze tam sobie wleciec ?? Pozdrawiam
  7. No to spoko ...Ciekawilo mnie czy 6-ki czy 9-tki A co do tematu to widze ze zmieniles ale dalej chyba cos nie tego... Jak juz stukam w klawiatute to podpowiem Ci ze moze powinno byc np : [ B5-1.8 ] wymiana zawieszenie + foto.. Pozdrawiam
  8. No gratuluje widze ze podeszles profesjonalnie do tematu ....... Jakiego bilstena wsadziles ?? Co do nazwy tematu...Kwadratowe zawiasy, oznaczenie kodowe budy i te sprawy.. Pozdrawiam
  9. Widze ze odblokowali Ci temat , tak wiec chetnie odpowiem... Mam wersje 225 KM(teraz troche wiecej ) I jest to najmocniejsza wersja 1.8T Niestety do A4 nie wsadzisz silnika z TT bo sa one montowane poprzecznie a nie wzdluznie jak w A4.. Najlepiez poszukaj jakiegos 1.8T od B5-tki potem program wydech i dolot i lekko ponad 200 sie pojawi zapewne.... A pod avatarem mam tak wpisane bo nie ma opcji zeby wpisac prawde.. Pozdrawiam
  10. Furka spoko, ale serio chcesz jza zglebic samymi springami..?? Kto zgadnie ile seryjne amory wytrzynmaja przy takim ''setupie''........ Pozdrawiam
  11. Przykro mi ale mysle ze zniszczyles swojego MAF-a Mie mozna tego czyscic acetonem...Elektrosol lub alkohol techniczny jest ok jesli nie ''psikasz'' bezposrednio na MAF.. Mysle ze wiesz ze powinienes go wysuszyc zostawiaja w spokoju przynajmniej na 24h Pozdrawiam
  12. Jesli na serio myslisz o uturbianiu tego silnika to daruj to sobie.. Kup 1.8T z osprzetem i zamien , moze jeszcze znajdziesz kupca na Twoj silnik.. Zdecydowanie taniej , lepiej , szybciej i z nmiejszym udzialem stresu .... Profesjonalne uturbienie silnika wolnossacego to kosztowna sprawa a i tak nie bedzie taki bezawaryjny jak seryjne turbo... I na prawde wbrew pozorom swap wyjdzie zdecydowanie taniej i wtedy 200koni to niewielki problem... Pozdrawiam
  13. Pierwszy raz widze zegar z AWE w lewym ''wencie'' , wyglada swietnie..!! Tez mam GIAC-a u siebie i jestam na maxa zadowolony.. Gratuluje dobrego wyboru Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...