
Sayfer
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
8 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O Sayfer

-
(AEB 1,8T) Czy ktoś robił doświadczenie jaka iskra jest w świecy Bosch (3 elektr
Sayfer odpowiedział(a) na MarEsp temat w Audi A4 B5
Ta dyskusja powinna zakonczyc sie jedynym slusznym podsumowaniem . Silnik zostal zaprojektowany do pracy z jednoelektrodowa swieca o scisle okreslonym wym. szczeliny Blachy przyklad , znajacy sie na tuningu wiedza ze podniesienie mocy o 50KM powinno pociagnac za soba zmiane swiec na stopien zimniejsze i zmniejszenie szczeliny z .32 na . 28 ( wym. w calach ) Mowie konkretnie o silniku 1.8 T Ciekawe jak ustawic szczeline w swiecy z 3-ma elektrodami Moze sprawa wyglada inaczej w niedoladowanych silnikach o malej mocy , nie wiem , nie znam sie , nigdy sie nimi nie interesowalem.. Choc teoretycznie , obojetnie jaka swieca jesli tylko gwint sie zgadza da nam iskre i silnik bedzie pracowal a nam wszystkim chyba chodzi o optymalne warunki pracy naszych silnikow... Pozdrawiam -
(AEB 1,8T) Czy ktoś robił doświadczenie jaka iskra jest w świecy Bosch (3 elektr
Sayfer odpowiedział(a) na MarEsp temat w Audi A4 B5
OOO myslalem ze dowiem sie czegos nowego a Ty mnie zbyles ogolnikami Czy jestes na 100 % pewien ze sa one tam seryjnie ?? Bo sadzac po roczniku to powinny byc kilka razy wymieniane w miedzyczasie ... OK konczmy dyskusje bo nic nowego nie wniesiemy do tematu Do wiadomosci wszystkich czytajacych - Zadne Audi nie wychodzi z fabryki ze swiecami 3 elektrodowymi Pozdrawiam -
(AEB 1,8T) Czy ktoś robił doświadczenie jaka iskra jest w świecy Bosch (3 elektr
Sayfer odpowiedział(a) na MarEsp temat w Audi A4 B5
Tak wiec oswiec mnie prosze w ktorym 1.8t sa montowane seryjnie takie swiece.. Pozdrawiam -
(AEB 1,8T) Czy ktoś robił doświadczenie jaka iskra jest w świecy Bosch (3 elektr
Sayfer odpowiedział(a) na MarEsp temat w Audi A4 B5
Dodam swoje 2 grosze do tematu. Silnik zostal zaprojektowany do pracy ze swieca jedno elektrodowa ze scisle okreslonym rozmiarem szczeliny Jesli chodzi o gaz w aucie to jedyny jaki moge zaakceptowac to NO2.... Pozdrawiam Uzupełnij profil [spedyt] -
Wykres seryjnej B6 1.8T BFB, coś nie tak
Sayfer odpowiedział(a) na przepalek temat w Wykresy po modyfikacjach
No tak DV brzmi logicznie...Pierwsza czesc do wymiany przed rozpoczeciem tuningu... Pozdrawiam -
Wykres seryjnej B6 1.8T BFB, coś nie tak
Sayfer odpowiedział(a) na przepalek temat w Wykresy po modyfikacjach
Jak dla mnie wszystko wyglada ok ...Biorac pod uwage granice bledu hamowni i jej rodzaj oraz fakt ze ten malutki IC ma zalosne chlodzenie na hamowni to mysle ze nie ma sie czym martwic.. Gdzies widzialem dane jaki przyrost mocy powoduje zejscie z temperatura za IC o kilka stopni , teraz nie pamietam gdzie to bylo ale wyniki byly bardzo ciekawe... A co do dziurki w przeplywce ...Heh przeciesz zasysa Ci tamtedy nieprzefiltrowane powietrze ... Pomyslales ze np ziarno piasku moze tam sobie wleciec ?? Pozdrawiam -
No to spoko ...Ciekawilo mnie czy 6-ki czy 9-tki A co do tematu to widze ze zmieniles ale dalej chyba cos nie tego... Jak juz stukam w klawiatute to podpowiem Ci ze moze powinno byc np : [ B5-1.8 ] wymiana zawieszenie + foto.. Pozdrawiam
-
No gratuluje widze ze podeszles profesjonalnie do tematu ....... Jakiego bilstena wsadziles ?? Co do nazwy tematu...Kwadratowe zawiasy, oznaczenie kodowe budy i te sprawy.. Pozdrawiam
-
B5 95r 1.8 V5 20v -z małego na większe i od razu tuning
Sayfer odpowiedział(a) na Tuniu temat w Audi A4/S4/RS4 B5
Widze ze odblokowali Ci temat , tak wiec chetnie odpowiem... Mam wersje 225 KM(teraz troche wiecej ) I jest to najmocniejsza wersja 1.8T Niestety do A4 nie wsadzisz silnika z TT bo sa one montowane poprzecznie a nie wzdluznie jak w A4.. Najlepiez poszukaj jakiegos 1.8T od B5-tki potem program wydech i dolot i lekko ponad 200 sie pojawi zapewne.... A pod avatarem mam tak wpisane bo nie ma opcji zeby wpisac prawde.. Pozdrawiam -
Furka spoko, ale serio chcesz jza zglebic samymi springami..?? Kto zgadnie ile seryjne amory wytrzynmaja przy takim ''setupie''........ Pozdrawiam
-
Przykro mi ale mysle ze zniszczyles swojego MAF-a Mie mozna tego czyscic acetonem...Elektrosol lub alkohol techniczny jest ok jesli nie ''psikasz'' bezposrednio na MAF.. Mysle ze wiesz ze powinienes go wysuszyc zostawiaja w spokoju przynajmniej na 24h Pozdrawiam
-
B5 95r 1.8 V5 20v -z małego na większe i od razu tuning
Sayfer odpowiedział(a) na Tuniu temat w Audi A4/S4/RS4 B5
Jesli na serio myslisz o uturbianiu tego silnika to daruj to sobie.. Kup 1.8T z osprzetem i zamien , moze jeszcze znajdziesz kupca na Twoj silnik.. Zdecydowanie taniej , lepiej , szybciej i z nmiejszym udzialem stresu .... Profesjonalne uturbienie silnika wolnossacego to kosztowna sprawa a i tak nie bedzie taki bezawaryjny jak seryjne turbo... I na prawde wbrew pozorom swap wyjdzie zdecydowanie taniej i wtedy 200koni to niewielki problem... Pozdrawiam -
Pierwszy raz widze zegar z AWE w lewym ''wencie'' , wyglada swietnie..!! Tez mam GIAC-a u siebie i jestam na maxa zadowolony.. Gratuluje dobrego wyboru Pozdrawiam