-
Postów
32 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O dmdash

Auto
-
Model
80 B3
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
1986
-
Silnik
1.2 TFSI
-
Kod silnika
1B
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Siema. Panowie z nietypowym pytaniem uderzam. Mam A6 C5 z RNS-E 192. Potrzebuje zrobic downgrade softu i Wimhacka, ktos z Was ogarnia temat? Szanuję wiedzę i zapłacę za usługę jak trzeba Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
-
Panie to albo naciąg albo nie naciąg hehehe. Jezdzisz na glebie? Jak chcesz fajny naciąg to 215/35, jak dla ciebie za ostro to idz w 225/35. Tylko dmuchnij ze 4 bary w opone ja mialem 18" 215/35 na 9,5j i wygladalo to smacznie. Napisz cos wiecej, a moze odpal stronke tyre stretch i obejrzyj sobie jak to wyglada i pamietaj ze w naciagach opona oponie nierowna. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
-
Japan Racing, Dare czy XXR 527 to w sumie to samo... Wszystko to podróbki innych marek, ludzie na tym jeżdża i nie narzekają, wiadomo, że wszystko się da, są tacy co AVUSa pogną Jak dla mnie to INSPIRI ogólnie robią robotę, pytanie jaki masz budżet na fele - może coś pomogę, bo trochę tego obserwuje w polskim internecie (rynek wtórny głównie) Inspiri ISR8
-
dystanse to sobie możesz obmierzyć jak już koło założysz, metrówkę w rękę i tyle jedni zakładają dystans przez aspekty wizualne, inni dla poprawienia wlasciwosci jezdnych (chociaz ja jezdzilem na różnych grubosciach i jakoś nie odczułem różnic które by powalały w stosunku do serii)
-
Nie narzekam, kup sobie oracal 970 i sam sobie okleisz za dach i lotke krzyczą 300zl, potwierdzone info. Ale szczerze - bialy dach to obciach, daruj sobie. Widzialem i nie wyglada to dobrze. Jakiś czas temu pojawił się pomysł sprzedaży auta, bo trafila sie okazja na klasyka - nie wypalilo, potem padł pomysł sprzedaży samych kół i zmiany na coś innego - ale jednak bedzie działane na obecnym setupie. Czekam na cieplejsze dni by pobawić się w spasy przodu, na który wpadnie zestaw z tyłu - 9J i 215/35. Musze troche stoczyc dystans. A na tył wpadnie poszerzony o cal zestawik z przodu, czyli 9,5J na 215/35. Póki co jeszcze nie skręcone, tak więc stay tuned! Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
-
Te twoje koła to co to jest? Chyba Axe EX15... Jakie to szerokosci?
-
Tych Łossenów to bedzie teraz od pieruna
-
TE EX15 masz w 18" 9J?
-
Wymyśliłeś już felaszcze na nowy sezon?
-
A szkoda, bo jest dobry sztosik
-
Zazdro, marzyłem zawsze o luapa aucie, ten kolor gniecie
-
Kozak tylko jakbys mial klape na us zrobiona byloby git, pieknie sie prezentuje calosc, chyba na fb tez widzialem i tam juz propsowalem
-
Armi super foty, chciałbym takie
-
Hmmm nie zartuj ---------- Post dopisany at 14:46 ---------- Poprzedni post napisany at 13:13 ---------- Spory aktual, wjechalem w sezon 2014 z taką sesją, zrobioną samemu przez siebie Potem dostałem "garaż" na POLISH WORKS: Polish|Works - Audi A3 8L by Mariusz Żurowski Pofarbowałem szare boczki (materiały) w czerń, jako przystanek przed obszyciem oraz pomalowałem dekory w czarny połysk (nie mylić z czernią fortepianową) Okleiłem zakończenie progu do końca: Spotkanie z młodszą na Ogólnopolskim Spocie A3 CLUBU: Obszyłem kolejne rzeczy w klimacie, który już był - czyli czarna skóra i białe przeszycie, po kierownicy i mieszku od gałki sline, wpadła klapka podłokietnika oraz ręczny: i na koniec zerwałem folię z kierunków bocznych na których miejsce wpadną ori dymione ze skody fabia oraz zerwałem folię z lamp na tyle: Dostałem się na POGORIA TREFFEN, więc do zoba jak ktoś będzie!