Skocz do zawartości

PINIOWROCLAW

Pasjonat
  • Postów

    64
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O PINIOWROCLAW

Osiągnięcia PINIOWROCLAW

0

Reputacja

  1. Moge powiedziec,ze samochod wrocil do zywych!Wymiana N75 pomogla i nie ma juz problemu z przeladowaniem.Auto wrocilo do zywych!Tak czy innaczej mysle,ze turbina tez miala na to wplyw bo byla straszenie brudna lopatki nie pracowaly w pelnym zakresie.Auto przestalo strasznie kopcic i jest bardziej dynamiczne. W tym miejscu chcialbym wszystkim podziekowac za rady. Dziekuje i pozdrawiam Piotrek:closed::closed::closed:
  2. 19463 - Camshaft Position Sensor (G40): No Signal P3007 - 000 - - - Intermittent Freeze Frame: RPM: 882 /min Torque: 28.0 Nm Speed: 0.0 km/h Load: 0.0 % Voltage: 14.44 V Bin. Bits: 11000100 Idle Stabilization: 0.0°KW (no units): 48.0 17055 - Cylinder 1 Glow Plug Circuit (Q10): Electrical Fault P0671 - 000 - - Freeze Frame: RPM: 819 /min Torque: 62.0 Nm Speed: 0.0 km/h Load: 0.0 % Voltage: 14.44 V Bin. Bits: 11000100 Temperature: 17.1°C Bin. Bits: 10110000 17056 - Cylinder 2 Glow Plug Circuit (Q11): Electrical Fault P0672 - 000 - - Freeze Frame: RPM: 819 /min Torque: 62.0 Nm Speed: 0.0 km/h Load: 0.0 % Voltage: 14.44 V Bin. Bits: 11000100 Temperature: 17.1°C Bin. Bits: 10110000 17057 - Cylinder 3 Glow Plug Circuit (Q12): Electrical Fault P0673 - 000 - - Freeze Frame: RPM: 819 /min Torque: 62.0 Nm Speed: 0.0 km/h Load: 0.0 % Voltage: 14.44 V Bin. Bits: 11000100 Temperature: 17.1°C Bin. Bits: 10110000 17058 - Cylinder 4 Glow Plug Circuit (Q13): Electrical Fault P0674 - 000 - - Freeze Frame: RPM: 819 /min Torque: 62.0 Nm Speed: 0.0 km/h Load: 0.0 % Voltage: 14.44 V Bin. Bits: 11000100 Temperature: 17.1°C Bin. Bits: 10110000
  3. Witam serdecznie wywala mi blad 4swiec zarowych i czujnik walka rozrzadu.Jak najlepiej zabrac sie za sprawdzanie i co moze byc przyczyna?Wiazka elektryczna?Jakis przekaznik?Moze 4 swiece spalone i czujnik padniety? Pozdrawiam
  4. Turbina wyczyszczona i nadal ten sam problem,jutro wymiana N75 na nowy. Witam Panowie ponownie,ewentualnie jakies podpowiedzi co moze jeszcze byc? Dziekuje i pozdrawiam!
  5. W takim razie wyciagam sprezarke i zobaczymy czy to pomoze. Pozdrawiam
  6. G10-11-12 http://vaglog.rtnet.pl/piniowroclaw_84002.html G7-8-9 http://vaglog.rtnet.pl/piniowroclaw_84003.html G1-2-3 http://vaglog.rtnet.pl/piniowroclaw_84004.html G13-14-15 http://vaglog.rtnet.pl/piniowroclaw_84005.html G4-5-6 http://vaglog.rtnet.pl/piniowroclaw_84006.html W koncu mi sie udalo dodac logi. Uprzejmie prosze o analize. Pozdrawiam Piotrek Prosze o pomoc w analizie logow. Dziekuje
  7. Witam Wszystkich serdecznie.Od dluzszego czasu mam problem z turbina powyzej 3tys obr wylancza sie .Po skanowaniu otrzymalem nastepujacy blad P0233-Overboost condition.Zalaczam rowniez logi prosze o analize i wyrozumialosc poniewaz robilem to pierwszy raz i nie jestem pewien czy dobrze. Pozdrawiam
  8. Tu nie chodzi o to czy kogos stac czy nie.Zastanow sie nad bezpieczenstwem,a pozniej ewentualnie nad kosztami.Zdrowia nie mozna kupic,a duza czesc opon uzywanych jest zabojcza!!!
  9. Witam,powiem szczerze,ze mam podobny problem z oponami.Rok temu kupilem 4 nowe Pireli Rosso 235/45/17 wszystko bylo cacy i bylem bardzo zadowolony.Opony naprawde super.Dwa miesiace temu bylem u "znajomego" gumolepy ktory mial na zbyciu dwie prawie nowe Pireli Rosso.Cena byla okazyjna wiec kupilem bo jezdzilem na takich i bylem bardzo zadowolony.Gdy je zalozylem do przodu powyzej 130/h straszny szum a wrecz buczenie.Moje wnioski sa takie. 1.Nie bez powodu ktos oddaje prawie nowe opony na szrot itd... 2.Niby ta sama firma dokladnie ten sam model opony ,a jednak inny efekt i rozczarowanie. 3.Nigdy wiecej juz nie kupie zadnych uzywanych opon. 4.Twoje bezpieczenstwo i wrazenia najwazniejsze!!!! P.S Powinni zakazac sprzedazy uzywanych opon!!!!
  10. Siemka w marcu bylem dwa tygodnie w Egipcie i jestem bardzo zadowolony,trafilem na zajefajny hotel z centrum nurkowym.W hotelu byla dyskoteka do tego opcja all inclusive(dostepna przez cala dobe,oczywiscie pisze o gorzalce i browarku).Co jest zadkoscia,zazwyczaj alkohole podawane sa do godziny 24 lub 2.W pokoju wanna z jacuzi+prysznic.Sejf byl na wyposazeniu pokoju oraz mini lodowka napelniana co dziennie.Wszystko bylo wliczone w cene.Naprawde jedne z najlepszych wakacji,a musze przyznac ze zwiedzilem troszeczke swiata. We wrzesniu jade znow na dwa tygodnie i padlo na Egipt.Polecam Ewentualnie wiecej info moge podac na priv. Pozdrawiam
  11. Moze to byc kompresor klimy.Wlacz klime i zobacz czy cos sie zmienilo.Oczywiscie to jest jedna mozliwosc z tysiaca.
  12. mmmm,wnioskuje,ze chcesz zalewac do auta te paliwo dlatego pytasz. Mysle,ze na pewno sklad jest troszeczke inny ,ale prawdy sie nigdy nie dowiesz.
  13. turdzi zaczne myslec jak padnie silnik,a nie bede sobie zawracal glowy na zapas.Kolego i nie pouczaj mnie bo nie jestes moderatorem.
  14. ja mam przejechane 240tys ,powiem Ci szcerze,ze na poczatku ja sie tutaj zalogowalem i poczytalem troszeczke tematow to zbladlem.Pomyslalem sobie co za gó...sobie kupilem.Teraz doszedlem do wniosku ,ze nie ma co popadac w skrajnosc.[br]Dopisany: 13 Kwiecień 2010, 21:42_________________________________________________jaro4444 to chyba prosciej jest zmienic auto albo silnik,a nie jakies kombinacje.Jaki jest orientacyjny koszt tego zabiegu.Chyba to jest najwazniejszy czynnik.Prosze o detale
  15. Panowie nie jest prostszym rozwiazaniem kupic inne auto,a po drugie moze najpierw jakies testy ,a pozniej zachwycajmy sie !!! Nikt nie jest w stanie przewidziec co moze sie wydarzyc,wiec ja do tego podchodze sceptycznie.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...