
medyczny.ratownik
Pasjonat-
Postów
39 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
1O medyczny.ratownik

Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Hejka wszystkim :ON:Nie trzeba zasłaniać akumulatora , nic się nie stanie . Przecież jak samochody stoją w zimie pod chmurką i pada śnieg lub poza zima deszcz to akumulator jest mokry . Co jedynie to komputer , ale też jest dobrze osłonięty . Pozdrawiam wszystkich myjkowych .
-
Witam wszystkich użytkowników . mam do wał prośbę wie może ktoś jak ściągnąć tylna wycieraczkę w Audi A4 Avant B5 1997 rok.Próbowłem już różne metody , podlewanie WD 40 , Olejem i innymi specyfikami .Odręcilem śrubę na wycieraczce i nadal nie daje sie zdemontować a boje się podważać bo może szyba pęknąć.Z góry dziękuję za wszelkie porady i pozdrawiam Bartłomiej z Wrocławia .
-
[B6 AVF] Gdzie wymienić olej w multitronicu - Wrocław ?
medyczny.ratownik odpowiedział(a) na tomciopap temat w Dolnośląskie
Ja też kiedyś wymieniałem u siebie w automacie w warsztacie i Łobody i jak do tej pory jeżdzę i jestem zadowolony tylko trochę co do ceny (około 450 zł) skasowali ale miałem i filtr i olej wymieniany .Pewnie takie koszty są koszty . Ogólnie polecam i sprawnie szybko i miło . -
[ALL B8] Poszukuje bardzo dobrego tłumikarza we wrocku
medyczny.ratownik odpowiedział(a) na andrew5667 temat w Dolnośląskie
Ja mogę polecić dobry mechanik od tłumików jest ba ulicy : Tłumik Express. Montaż, naprawa układów wydechowych. Mechanika pojazdowa Adres : Nasienna 35 Wrocław 602 494 205 Robiłem osobiście tam tłumik z małym przepalonym otworem w środkowej części i szybko, tanio i miło . Osobiście polecam . -
Wrocław - mechanika + elektryka - naprawa, auto serwis
medyczny.ratownik odpowiedział(a) na ArkadiuS temat w Dolnośląskie
Ale nie naprawiają alternatorów . To trochę mało wyspecjalizowany . -
Witajcie :> ,nie wiem jak inni ale Ja miałem problem jak się okazało drobny z moja skrzynia biegów. Otóż pewnego dnia rano po pracy odpaliłem samochód włączyłem bieg na "D" w moim automacie a tu problem bo powoli ruszył i ospale tak jak by z wyższych biegów. Po przyjeździe do domu podpiąłem komp i okazało się że mam błąd z czujnikiem prędkości obrotowej w skrzyni biegów. 1 Fault Found: 00297 - Gearbox Speed Sensor (G38) 03-00 - No Signal Wcześniej tez opisywałem ten problem ale okazało się że miałem przecięty kabel który dochodzi do czujnika prędkości obrotowej pojazdu w skrzyni biegów. Poniżej link . http://www.a4-klub.pl/smf/b5_afn_prosze_bardzo_o_pomoc-t125186.0.html Zdziwiło mnie to że jest przecięty w takim trudno dostępnym miejscu . Ale już wiem że to co po raz drugi się stało to wina jakiegoś zwierzaka typu szczur, mysz czy tez łasica. Przegryziony kabel : Przegryziona końcówka tego kabla : Pogryziona izolacja : Widok śladów zębów na izolacji wtyczka gotowa do izolacji odczepiona od czujnika prędkości obrotowej pojazdu. widok od spodu i tyłu skrzyni biegów z odpiętą wtyczką i zaznaczonymi strzałkami po przewodzie: czujnik prędkości obrotowej po lewej stronie skrzyni biegów. Zlutowałem przegryziony 2 przewód i wykasowałem VAG`iem co zaowocowało prawidłowym działaniem skrzyni biegów. Po zrobieniu vag pokazał: Address 02 ------------------------------------------------------- Controller: 01N 927 733 BQ Component: AG4 Getriebe 01N 3342 Coding: 00000 Shop #: WSC 00000 No fault code found. Pozdrawiam i mam nadzieje że pomoże komuś moje doświadczenie z jakimiś ostrymi zębami zwierzęcia .
-
[B5 AFN] Proszę bardzo o pomoc
medyczny.ratownik odpowiedział(a) na medyczny.ratownik temat w Audi A4 B5
Witajcie. Dziękuje za rady i ogłaszam że udało mi się naprawić. Faktycznie miałem problem ze skrzynią biegów ,obroty zmieniały się na około 3,5 tyś a start był taki ospały powolny jak by startował z 2 biegu . Po podłączeniu VAG`a i zlokalizowaniu że problem jest w czujniku otworzyłem maskę i po prawej stronie pojazdu obok skrzyni biegów znajduję sie czujnik prędkości pojazdu i zobaczyłem że jest oderwany od niego kabel koloru biało-czarnego. Po podniesieniu samochodu i dostaniu się do czujnika (dość łatwy dostęp) zlutowałem i zabezpieczyłem kabel izolacją termokurczliwą . Odczepiony kabelek od czujnika zaizolowany czujnik prędkości pojazdu ( lrawa strona skrzyni biegów). Po naprawieniu kabelków i podłączeniu VAG`a błędy się wykasowały . Życzę wszystkim wielu pomyślnych napraw. Pozdrawiam -
[ALL B5] Czujnik prędkości w automatycznej skrzyni biegów
medyczny.ratownik odpowiedział(a) na smolenr temat w Audi A4 B5
zobacz czy może od niego nie odczepił się kabelek, bo jest koło rury wydechowej i mógł się trochę podtopić -
Witajcie, mam takie problem, otóż szukałem na forum ale jakoś nie mogę znaleźć pomocy na temat mojej sprawy .Z góry będe wdzieczny za pomoc. Otóż wracałem sobie z pracy ( auto stało 12 godzin) Mam audi A4 B5 1997 AFN Automat i zaczyna mi przeżucać biegi dopiero przy około 3,5 tyś. .Podłączyłem pod Vag i wyszło coś takiego : Address 02 ------------------------------------------------------- Controller: 01N 927 733 BQ Component: AG4 Getriebe 01N 3342 Coding: 00000 Shop #: WSC 00000 2 Faults Found: 00281 - Vehicle Speed Sensor (G68) 03-00 - No Signal 00652 - Gear Monitoring 27-10 - Implausible Signal - Intermittent Kod 652 po kasowaniu nie pojawia już się ale pojawia się cały czas 281 Odczytałem że kod : 281 - 281 Czujnik prędkości własnej pojazdu - G68, Sensor prędkości pojazdu - brak sygnału (G68) a kod 652 : 652 Układ kontroli biegu, Kontrola zakresu transmisji - niewłaściwy poziom biegu 652 Kontrola zakresu transmisji - bieg #1 - niewłaściwy poziom, Kontrola zakresu transmisji - bieg #2 - niewłaściwy poziom 652 Kontrola zakresu transmisji - bieg #3 - niewłaściwy poziom, Kontrola zakresu transmisji - bieg #4 - niewłaściwy poziom Bardzo proszę o poradę jakie koszty z tym związane i czy dało by się to zrobić we własnym zakresie "pod domem " . Bardzo czekam na odp. można też na GG 4892424 .Pozdrawiam
-
[ALL B5] Wymiana oleju w automatycznej skrzyni biegów
medyczny.ratownik odpowiedział(a) na robo28 temat w Audi A4 B5
:hi:Witajcie, co do serwisu ŁOBODA pod Wrocławiem to znam i sam wymieniali mi olej w skrzyni biegów tzn .(chyba bo nie wpuszczają żeby sprawdzić co robią ) Zapłaciłem około 500 zł. :gwizdanie: Podobno było wymienione filtr i olej skrzyni biegów. Sam bym bardzo chciał się dowiedzieć jak wymienić samemu olej w skrzyni biegów.Jak ktoś będzie miał informację na ten temat to BARDZO proszę niech da znać na GG lub E-mail . Jak mi wymienili to niby lepiej chodzi skrzynia ale znaczących zmian nie było . Posiadam A4 B5 Avant 1.9 TDi Automat AFN ze zwykłą 4 biegową skrzynią . Uważam że trzeba wymieniać olej bo przecież metalowe części się zużywają i znajdują się opiłki a drobne kanaliki zapychają się i może być skrzynia do wymiany lub inne elementy. POZDRAWIAM -
[B5 AFN] Jak założyć pasek wieloklinowy wspomagania i alternatora?
medyczny.ratownik odpowiedział(a) na medyczny.ratownik temat w 1.9TDI
Witajcie . Ja już jutro będę po wymianie. Niestety dałem do warsztatu. RS Service na Bajana we Wrocławiu podobno koszt ma wynieść 180 zł za robotę . Trochę drogo ale nie chciało mi się na zimnym robić. Kupiłem zamiennik napinacza z rolką + pasek Bosch`a i aż nie myślę że mi pójdzie :-/ Jutro postaram się zamieścić jakieś foto jaki to mam zamiennik . A co do wszechobecnego sprzęgła alternatora to ewidentnie nie mam bo sprawdzałem . Pozdrawiam i życzę wszystkim w nowym 2010 roku udanych napraw i modyfikacji ,żebyście w nowym roku nie mieli napraw czasochłonnych i kaso-chłonnych ,dużo zdrowia , uśmiechu na co dzień, i tańszego paliwa ON , LPG, .Pozdrowienia Bartłomiej Wrocław -
[B5 AFN] Jak założyć pasek wieloklinowy wspomagania i alternatora?
medyczny.ratownik odpowiedział(a) na medyczny.ratownik temat w 1.9TDI
Bardzo dziękuje za info , prawdziwi z Was kumple , jednak trochę znalazłem informacji że najprawdopodobniej może u mnie być do wymiany napinacz paska alternatora , wspomagania i wiatraka . Mam model AFN 1.9 TDi Automat z klimą z 1997 roku . Wiem że trochę kosztuje napinacz ale chyba jednak kupię w ASO Wrocław , no chyba że polecicie trochę tańszy napinacz ale sprawdzony i że nie walnie po iluś tyś. km. A ktoś wie może ile kosztuje w ASO napinacz ?? . Mam zamiar zabrać się w poniedziałek i postaram się to trochę jak uda mi się zrobić opisać i zamieścić jakieś foto . Przy okazji mam też foto wymiany tarcz i klocków hamulcowych z przodu oraz regeneracji turbiny w której czyściłem kierownice to postaram się pozamieszczać na forum . Pozdrawiam wszystkich i jeszcze raz dzięki za jakiekolwiek INFO .. W sprawach medycznych też udzielę informacje jak bedzie potrzeba . -
[B5 AFN] Jak założyć pasek wieloklinowy wspomagania i alternatora?
medyczny.ratownik opublikował(a) temat w 1.9TDI
Witajcie mam taki wielki proble, z góry przepraszam jak gdzieś jest już na forum moja odpowiedz na zadane pytanie . Czy ktoś jest w stanie mi wytłumaczyć jak założyć pasek wieloklinowy napędzający alternator pompę wspomagania a aud a4 b5 19 tdi z 1997 roku automat . Bardzo proszę o poradę scholowałem pomału pod dom około 8 km od miejsca awarii i teraz muszę sobie jakoś pod domem to poradzić . A próbowałem ściągnąć alternator i blokuje tylko jedna śruba która jest od dołu i wychodzi na wiatrak także nie da rady się jej wyciągnąć a przez to alternator . Do sytuacji doszło podczas normalnej jazdy nagle zapaliła się kontrolka ładowania silnika . Bardzo dziękuję za jakiekolwiek sugestie i porady .Jak by co to mój numer GG 4892424 -
[B5 AHU] Czyszczenie odpływów wód podszybia - fotostory
medyczny.ratownik odpowiedział(a) na trebor6 temat w Audi A4 B5
Witam, dobry i prosty artykuł. Polecam wszystkim przeczyścić jesienią spusty wody i pisaku . Miałem ostatni taki problem i były zatkane odpływy, a myślałem że jest ok . Jak odkręciłem akumulator i wyciągnąłem ( wcześniej jak ktoś ma alarm i może kluczykiem dołączonym wyłączyć to niech to zrobi bo będzie syrena wyć )jego na zewnątrz to ukazał mi się przerażenie , tyle wody że mogłem rybki hodować .Po przetkaniu otworów w wysuszeniu wszystkiego już jest OK . Dodam że zachęciło mnie to sprzątanie bo po myciu na prawej wycieraczce i pod nią było mokro .