
Heat
Pasjonat-
Postów
33 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O Heat

Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Panowie na co przede wszystkim zwrócić uwagę kupując 2.0 TFSI? Noszę się z zamiarem powrotu do B7 (miałem kiedyś BRD 170KM ) więc sam samochód jest mi bardzo dobrze znany ale już ten silnik jest dla mnie czarną magią.
-
No ja mam niestety trochę mieszane odczucia po jeździe na Potenza'ch . Nie wiem czy miałem jakiś inny model niż ten , który tak wiele osób zachwala (miałem go seryjnie założony przez fabryke chyba R050 czy jakoś tak ) ale oponka się trochę dziwnie zachowywała na drodze . Miałem wrażenie , że guma jest jakby "zbyt twarda" przez co w ciasnych zakrętach podsterowność moim zdaniem pojawiała się zbyt szybko , może to wina rozmiaru no ale taki fabryka montuje w standardzie więc w sumie sam nie wiem... Właśnie muszę kupić coś na lato w rozmiarze 235/45 R17 i zastanawiam się czy po prostu gumy w tym rozmiarze tak mają i Potenza jest dalej "najlepszym" wyborem w tym rozmiarze czy może kupić coś innego . Myślałem nad Toyo T1-R , tyle że to guma kierunkowa więc i głośność będzie wieksza... Co innego polecacie w tym rozmiarze ? Jedyny warunek to guma musi mieć rant ochronny .
-
W sumie powinienem wszystko wiedziec na dniach . Do tej pory wychodzilem z zalozenia , ze samochody sie serwisuje w autoryzowanych stacjach i to byl moj blad . Znalazlem dobry warsztat , ktory polecil mi osobnik , ktory zawsze wychodzil z takiego zalozenia jak ja wiec licze na to , ze ludzie tam beda znali sie na rzeczy a nie jak w NOMA2 beda mi wmawiali , ze dziwne odglosy to normalna rzecz lub tez reklamacje startej skóry na kierownicy beda odrzucali stwierdzeniem o "złym sposobie użytkowania" . Trudno , czlowiek uczy sie na bledach , juz wiem ze lepiej bylo wziac golasa 3.0TDI i poprzez allegro go sobie za gorsze upodobnic do mojego no ale coz madry Polak po szkodzie Jak bede mial jakies cenne informacje to na pewno je tutaj umieszcze
-
No to witam w klubie "znikajacej mocy w BRD" U mnie co prawda nigdy sie DPF nie zapchal a nawet nigdy mi sie kontrolka DPF-a nie pojawila ale spadki mocy dotknely i mnie . Byly podejrzenia , ze spadki zwiazane sa z DPF-em i mialem wgrywany nowy soft , ktory mial wyeliminowac te problemy ale nic to nie pomoglo . Dopiero czyszczenie wtryskiwaczy myjka ultradzwiekowa (czy jakos tak) rozwiazalo problem. Moje objawy wygladaly tak, ze samochod zdecydowanie inaczej reagowal na gaz , tak jakby caly soft byl przeprogramowany na taki w ktorym turbo zalacza sie dopiero powyzej 2,5tys obr/min Palil przy tym jak porypany . Ten odglos o ktorym piszesz pojawial sie zawsze wtedy gdy zdejmowalem noge z gazu , byl szczegolnie slyszalny podczas zmiany biegow i moim zdaniem nie jest to zaden blow-off bo przeciez slyszalbym go rowniez wtedy gdy samochod jezdzi normalnie . Na serwisie staraja sie mi wmowic do dzisiaj , ze to normalny odglos ale w tym samym serwisie twierdzili , ze to na 100% nie problem z wtryskami a do dzisiaj prowadza akcje na szeroka skale czyszczenia wtryskow Ten dzwiek przypomina mi odglos czegos co sie zaciera i to mnie troche martwi a jeszcze bardziej olewka ludzi , ktorzy za przeproszeniem powinni latac kolo mojej d*py zeby mi to naprawic no ale to Polska wiec czemu sie dziwic... Obecnie samochod ma przejechane 65tys km , jest po gwarancji i na razie jezdzi . Juz raz mialem podobne objawy chociaz nie tak straszne ale podczas postoju wyczulem dziwny smrodek z silnika tak jakby zjarane klocki podczas ostrego hamowania i nie wiem czy dobrze kombinuje ale chyba byl to smrodek z DPF-a ktory widocznie w tym momencie sie oczyszczal ? Wiem , ze gdzies kiedys o tym czytalem , ze podczas procedury oczyszczania DPF-a uruchomionej przez sterownik samochod przechodzi w tryb , w ktorym zwieksza sie moc a obniza moment obrotowy albo na odwrot Juz nie pamietam ale na 100% cos takiego czytalem . Wiec moze to jest wszystko jakos powiazane... W kazdym badz razie czekam na moment w ktorym znowu dotkna mnie spadki i wtedy przejade sie na hamowanie zeby sprawdzic jaka samochod ma wtedy moc i bede dzialal dalej , na razie odpukac ale wszystko jest ok , co nie zmienia faktu , ze z niecierpliwoscia czekam na dzien w ktorym ktos w koncu powie "TO JEST ZEPSUTE TO TRZEBA WYMIENIC I BEDZIE OK" bo chcialbym ze spokojem zawirusowac autko a na razie sie troche boje o jego przyszlosc Aha : u mnie problem wzrastal kiedy lalem do baku Vervy Ultimate i inne cuda . Na normalnym ON jezdzil troche lepiej . Olej zawsze leje z dyrektywa 507 no i leje go jak to w 2.0TDI - co chwile
-
Te fele na bialym sedanie sa za***iste Co to za model ?
-
[ALL B8] Audi A4 by Tobi Eibach Springs, Mirrors S4 cdn...
Heat odpowiedział(a) na Tobi_one temat w Audi A4/S4/RS4 B8
Tytuł filmu "Tray Drifting" z ang tray=taca Juz kiedys po necie krazyl filmik jak ludzie pod tylne kola wsadzali tacki z mc'donnalda Poszukaj sobie na youtube -
Rewelacja
-
[ALL B8] Jakie felgi 18" lub 19 " do najnowszej Audi A4 B8 ?
Heat odpowiedział(a) na Tobi_one temat w Koła, felgi i opony
Jak widze posty w stylu zmien na 19" od razu nie poczujesz roznicy to zastanawiam sie czy osoba wypowiadajaca sie po prostu nie chce przyznac sie do tego , ze jezdzi sie ujowo w takim konfigu czy tez mieszka w jakims tajemniczym regionie Polski w ktorym znany dla wszystkich stan polskich drog nie wystepuje . Konczy sie zima , za chwile bede sie przesiadal z 16" na 17" i doskonale pamietam jakie sa tego skutki i ile czasu musze sie przyzwyczajac do tego , ze auto napieprza po d*pie na kazdej nierownosci a zmiana pasu na drodze z koleinami wymaga uchwytu kierownicy jak w go-karcie . A to tylko o jeden rozmiar wiecej . Wszystko fajnie , ze wyglad ladny itp, itd... ale sprawa wymaga zadania sobie jednego za***iście waznego pytania : Czy chce sie sprawnie i szybko przemieszczac z punktu A do B czy po prostu lansowac sie zolwim tempem na 19" felgach uwazajac przy okazji na kazda dziure w miescie . Kazdy ma swoj sposob odbierania komfortu ale nie wciskajcie ludziom kitu , ze na 19" felgach w Polsce jezdzi sie dobrze . Do tego wszystkiego dochodzi fakt , ze ludzie wybor felgi warunkuja tylko wygladem a na wage przewaznie nie zwracaja uwagi bo po co , przeciez na forum przeczytal , ze nie odczuje roznicy . A jakos dziwnym trafem zawsze wiekszy rozmiar felgi wiaze sie z wieksza mulowatoscia samochodu , ktora sam doskonale odczuwam przy zmianie a to tylko jeden rozmiar i waga felgi wieksza o max 2-3kg i to w sumie w nie tak slabym samochodzie . Wiec jesli juz komus proponujecie felgi to podawajcie tez jakie sa konsekwencje takiej wymiany a nie pieprzcie za przeproszeniem , ze bedzie tak samo . To tyle ode mnie , przepraszam za OT -
Mocna a przede wszystkim leciutka felga . Moim zdaniem idealna do ksztaltu B7 . Jedyny minus to cena ale na S4 chyba nie warto oszczedzac
-
[ALL B7] Lampy LED do B7 Tył - Dostępne w styczniu !!!
Heat odpowiedział(a) na malik temat w Audi A4 B7
No trudno się dziwić takiej podniecie skoro lampy zapowiadały się kozacko Jeszcze @ Malik : oryginalne lampy B7 tak mają a gość prezentował jak będzie wyglądała jego wersja LED , czyli w momencie włączenia kierunku miga 4 i 5 a nr 3 bedzie zastąpione lampą przeciwmgielną -
[ALL B7] Lampy LED do B7 Tył - Dostępne w styczniu !!!
Heat odpowiedział(a) na malik temat w Audi A4 B7
No bo dokładnie tak jest w B7 Dlatego właśnie poruszyłem tą kwestię bo wynika z tego tyle , że jego wersja w miejscu nr "3" będzie posiadała lampę przeciwmgielną I m.in. dlatego to produkt nie dla nas Wypada jedynie czekać na jakiś produkt szwedzki albo zrobić kopię wnętrza lampy od fly300kts i przerobić to na wersję EU , potrzeba jedynie dokładnych wymiarów tej "płytki" maszynki do cięcia laserem dużo sosu i kogoś kto połapie elektronikę Czyli rezania więcej niż przy mod'zie hiszpańskim -
[ALL B7] Lampy LED do B7 Tył - Dostępne w styczniu !!!
Heat odpowiedział(a) na malik temat w Audi A4 B7
@ Malik Sugerowałem się tym opisem : Być może źle to zrozumiałem ale wychodzi na to , że w momencie włączenia kierunku miga LED Rozmawiamy o lampach użytkownika fly300kts z audizine bo jak na razie on jedyny wyszedł z inicjatywą robienia tych lamp na zamówienie . Szwed owszem pojawił się w wątku ale tylko pochwalił się swoim dziełem . Przepraszam za OT -
[ALL B7] Lampy LED do B7 Tył - Dostępne w styczniu !!!
Heat odpowiedział(a) na malik temat w Audi A4 B7
Pod warunkiem , że będzie sprzedawał gotowe lampy , bo jak na razie to chyba rozważa dwie opcje . Pierwsza mało atrakcyjna dla nas czyli wysyłka własnych lamp do niego a on wysyła nam zmodyfikowany produkt no i druga ciekawsza , że będzie wysyłał sam "kit" do modyfikacji . Z tym , że należy pamiętać , że koleś mieszka w Stanach i lampy robione są pod ich rynek czyli zamiast pomarańczowego kierunku będzie nam migać prawy lub lewy LED Przynajmniej tak zrozumiałem , więc wszystko fajnie , że ktoś się zabrał za rezanie ale to nie produkt dla Kowalskyego -
[ALL B7] Lampy LED do B7 Tył - Dostępne w styczniu !!!
Heat odpowiedział(a) na malik temat w Audi A4 B7
+1 -
No przecież w pierwszym poście jest napisane , że relingi i ramki zamówił w kolorze czarnym . Lista przeróbek również obejmuje grill . Co do felg to mi osobiście nie podobają się czarne felgi ale na tym białym avancie to będzie rewelacja i innej opcji nie widze do pakietu "black & white" . Więc nie słuchaj panny , chyba że jest sponsorką to troszkę zmienia postać rzeczy...