Skocz do zawartości

Heat

Pasjonat
  • Postów

    33
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Heat

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Heat

0

Reputacja

  1. Heat

    Zalety i wady 2.0TFSI

    Panowie na co przede wszystkim zwrócić uwagę kupując 2.0 TFSI? Noszę się z zamiarem powrotu do B7 (miałem kiedyś BRD 170KM ) więc sam samochód jest mi bardzo dobrze znany ale już ten silnik jest dla mnie czarną magią.
  2. No ja mam niestety trochę mieszane odczucia po jeździe na Potenza'ch . Nie wiem czy miałem jakiś inny model niż ten , który tak wiele osób zachwala (miałem go seryjnie założony przez fabryke chyba R050 czy jakoś tak ) ale oponka się trochę dziwnie zachowywała na drodze . Miałem wrażenie , że guma jest jakby "zbyt twarda" przez co w ciasnych zakrętach podsterowność moim zdaniem pojawiała się zbyt szybko , może to wina rozmiaru no ale taki fabryka montuje w standardzie więc w sumie sam nie wiem... Właśnie muszę kupić coś na lato w rozmiarze 235/45 R17 i zastanawiam się czy po prostu gumy w tym rozmiarze tak mają i Potenza jest dalej "najlepszym" wyborem w tym rozmiarze czy może kupić coś innego . Myślałem nad Toyo T1-R , tyle że to guma kierunkowa więc i głośność będzie wieksza... Co innego polecacie w tym rozmiarze ? Jedyny warunek to guma musi mieć rant ochronny .
  3. W sumie powinienem wszystko wiedziec na dniach . Do tej pory wychodzilem z zalozenia , ze samochody sie serwisuje w autoryzowanych stacjach i to byl moj blad . Znalazlem dobry warsztat , ktory polecil mi osobnik , ktory zawsze wychodzil z takiego zalozenia jak ja wiec licze na to , ze ludzie tam beda znali sie na rzeczy a nie jak w NOMA2 beda mi wmawiali , ze dziwne odglosy to normalna rzecz lub tez reklamacje startej skóry na kierownicy beda odrzucali stwierdzeniem o "złym sposobie użytkowania" . Trudno , czlowiek uczy sie na bledach , juz wiem ze lepiej bylo wziac golasa 3.0TDI i poprzez allegro go sobie za gorsze upodobnic do mojego no ale coz madry Polak po szkodzie Jak bede mial jakies cenne informacje to na pewno je tutaj umieszcze
  4. No to witam w klubie "znikajacej mocy w BRD" U mnie co prawda nigdy sie DPF nie zapchal a nawet nigdy mi sie kontrolka DPF-a nie pojawila ale spadki mocy dotknely i mnie . Byly podejrzenia , ze spadki zwiazane sa z DPF-em i mialem wgrywany nowy soft , ktory mial wyeliminowac te problemy ale nic to nie pomoglo . Dopiero czyszczenie wtryskiwaczy myjka ultradzwiekowa (czy jakos tak) rozwiazalo problem. Moje objawy wygladaly tak, ze samochod zdecydowanie inaczej reagowal na gaz , tak jakby caly soft byl przeprogramowany na taki w ktorym turbo zalacza sie dopiero powyzej 2,5tys obr/min Palil przy tym jak porypany . Ten odglos o ktorym piszesz pojawial sie zawsze wtedy gdy zdejmowalem noge z gazu , byl szczegolnie slyszalny podczas zmiany biegow i moim zdaniem nie jest to zaden blow-off bo przeciez slyszalbym go rowniez wtedy gdy samochod jezdzi normalnie . Na serwisie staraja sie mi wmowic do dzisiaj , ze to normalny odglos ale w tym samym serwisie twierdzili , ze to na 100% nie problem z wtryskami a do dzisiaj prowadza akcje na szeroka skale czyszczenia wtryskow Ten dzwiek przypomina mi odglos czegos co sie zaciera i to mnie troche martwi a jeszcze bardziej olewka ludzi , ktorzy za przeproszeniem powinni latac kolo mojej d*py zeby mi to naprawic no ale to Polska wiec czemu sie dziwic... Obecnie samochod ma przejechane 65tys km , jest po gwarancji i na razie jezdzi . Juz raz mialem podobne objawy chociaz nie tak straszne ale podczas postoju wyczulem dziwny smrodek z silnika tak jakby zjarane klocki podczas ostrego hamowania i nie wiem czy dobrze kombinuje ale chyba byl to smrodek z DPF-a ktory widocznie w tym momencie sie oczyszczal ? Wiem , ze gdzies kiedys o tym czytalem , ze podczas procedury oczyszczania DPF-a uruchomionej przez sterownik samochod przechodzi w tryb , w ktorym zwieksza sie moc a obniza moment obrotowy albo na odwrot Juz nie pamietam ale na 100% cos takiego czytalem . Wiec moze to jest wszystko jakos powiazane... W kazdym badz razie czekam na moment w ktorym znowu dotkna mnie spadki i wtedy przejade sie na hamowanie zeby sprawdzic jaka samochod ma wtedy moc i bede dzialal dalej , na razie odpukac ale wszystko jest ok , co nie zmienia faktu , ze z niecierpliwoscia czekam na dzien w ktorym ktos w koncu powie "TO JEST ZEPSUTE TO TRZEBA WYMIENIC I BEDZIE OK" bo chcialbym ze spokojem zawirusowac autko a na razie sie troche boje o jego przyszlosc Aha : u mnie problem wzrastal kiedy lalem do baku Vervy Ultimate i inne cuda . Na normalnym ON jezdzil troche lepiej . Olej zawsze leje z dyrektywa 507 no i leje go jak to w 2.0TDI - co chwile
  5. Te fele na bialym sedanie sa za***iste Co to za model ?
  6. Tytuł filmu "Tray Drifting" z ang tray=taca Juz kiedys po necie krazyl filmik jak ludzie pod tylne kola wsadzali tacki z mc'donnalda Poszukaj sobie na youtube
  7. Jak widze posty w stylu zmien na 19" od razu nie poczujesz roznicy to zastanawiam sie czy osoba wypowiadajaca sie po prostu nie chce przyznac sie do tego , ze jezdzi sie ujowo w takim konfigu czy tez mieszka w jakims tajemniczym regionie Polski w ktorym znany dla wszystkich stan polskich drog nie wystepuje . Konczy sie zima , za chwile bede sie przesiadal z 16" na 17" i doskonale pamietam jakie sa tego skutki i ile czasu musze sie przyzwyczajac do tego , ze auto napieprza po d*pie na kazdej nierownosci a zmiana pasu na drodze z koleinami wymaga uchwytu kierownicy jak w go-karcie . A to tylko o jeden rozmiar wiecej . Wszystko fajnie , ze wyglad ladny itp, itd... ale sprawa wymaga zadania sobie jednego za***iście waznego pytania : Czy chce sie sprawnie i szybko przemieszczac z punktu A do B czy po prostu lansowac sie zolwim tempem na 19" felgach uwazajac przy okazji na kazda dziure w miescie . Kazdy ma swoj sposob odbierania komfortu ale nie wciskajcie ludziom kitu , ze na 19" felgach w Polsce jezdzi sie dobrze . Do tego wszystkiego dochodzi fakt , ze ludzie wybor felgi warunkuja tylko wygladem a na wage przewaznie nie zwracaja uwagi bo po co , przeciez na forum przeczytal , ze nie odczuje roznicy . A jakos dziwnym trafem zawsze wiekszy rozmiar felgi wiaze sie z wieksza mulowatoscia samochodu , ktora sam doskonale odczuwam przy zmianie a to tylko jeden rozmiar i waga felgi wieksza o max 2-3kg i to w sumie w nie tak slabym samochodzie . Wiec jesli juz komus proponujecie felgi to podawajcie tez jakie sa konsekwencje takiej wymiany a nie pieprzcie za przeproszeniem , ze bedzie tak samo . To tyle ode mnie , przepraszam za OT
  8. Mocna a przede wszystkim leciutka felga . Moim zdaniem idealna do ksztaltu B7 . Jedyny minus to cena ale na S4 chyba nie warto oszczedzac
  9. No trudno się dziwić takiej podniecie skoro lampy zapowiadały się kozacko Jeszcze @ Malik : oryginalne lampy B7 tak mają a gość prezentował jak będzie wyglądała jego wersja LED , czyli w momencie włączenia kierunku miga 4 i 5 a nr 3 bedzie zastąpione lampą przeciwmgielną
  10. No bo dokładnie tak jest w B7 Dlatego właśnie poruszyłem tą kwestię bo wynika z tego tyle , że jego wersja w miejscu nr "3" będzie posiadała lampę przeciwmgielną I m.in. dlatego to produkt nie dla nas Wypada jedynie czekać na jakiś produkt szwedzki albo zrobić kopię wnętrza lampy od fly300kts i przerobić to na wersję EU , potrzeba jedynie dokładnych wymiarów tej "płytki" maszynki do cięcia laserem dużo sosu i kogoś kto połapie elektronikę Czyli rezania więcej niż przy mod'zie hiszpańskim
  11. @ Malik Sugerowałem się tym opisem : Być może źle to zrozumiałem ale wychodzi na to , że w momencie włączenia kierunku miga LED Rozmawiamy o lampach użytkownika fly300kts z audizine bo jak na razie on jedyny wyszedł z inicjatywą robienia tych lamp na zamówienie . Szwed owszem pojawił się w wątku ale tylko pochwalił się swoim dziełem . Przepraszam za OT
  12. Pod warunkiem , że będzie sprzedawał gotowe lampy , bo jak na razie to chyba rozważa dwie opcje . Pierwsza mało atrakcyjna dla nas czyli wysyłka własnych lamp do niego a on wysyła nam zmodyfikowany produkt no i druga ciekawsza , że będzie wysyłał sam "kit" do modyfikacji . Z tym , że należy pamiętać , że koleś mieszka w Stanach i lampy robione są pod ich rynek czyli zamiast pomarańczowego kierunku będzie nam migać prawy lub lewy LED Przynajmniej tak zrozumiałem , więc wszystko fajnie , że ktoś się zabrał za rezanie ale to nie produkt dla Kowalskyego
  13. No przecież w pierwszym poście jest napisane , że relingi i ramki zamówił w kolorze czarnym . Lista przeróbek również obejmuje grill . Co do felg to mi osobiście nie podobają się czarne felgi ale na tym białym avancie to będzie rewelacja i innej opcji nie widze do pakietu "black & white" . Więc nie słuchaj panny , chyba że jest sponsorką to troszkę zmienia postać rzeczy...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...