Skocz do zawartości

JanMarioHado

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    9
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O JanMarioHado

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia JanMarioHado

0

Reputacja

  1. Panowie - Dziekuje Serdecznie za wskazowki zatem do demontazu przystap - pozostalosci po zenonach umieszcze w dziale czesci
  2. Jakie swiatla w samochodzie - xenon/bixenon/zwykle H7? Jezeli masz ori xenon/bixenon to faktycznie dziwny problem. Pytanie studzianego zmierza w kierunku przetwornic - jezeli nic nie kombinowales ze swiatlami (zmiana na xenon) lub kupiles przetwornice cyfrowe to szukalbym problemu w instalacji radiowej nie w samym radiu - chocby nawet wiazka kabli w drzwiach - post wojtka123 - jest cos na rzeczy zmienialem concert II na alpine i zostal wpiety jakis dodatkowy modul przeciwzakloceniowy pomiedzy wyjsciem z radia na antene ...
  3. wiedzialem ze padnie takie pytanie wiecej mam z nimi problemow niz pociechy (3 przetwornice wymienione problem z przedstarterem w przetwornicy i zarniku temat na osobny elaborat dla zainetersowanych...) - co do swiatla moze i fakt lepiej swieca lecz juz nie moje,odblysniki wypadaloby zregenerowac - nie mam zamiaru tego robic a co do wygladu, wole juz "chinola" depo z ledem niz obecne "zenony"
  4. ok...wynikajacych z...? Samopoziom bedzie tak jak jest (silniczki zamontuje ze starych lamp) jedyne co mi przychodzi do glowy ingerencja w komputer i "wylaczenie" xenonow ale nie jestem elektromechanik
  5. Witam chcialbym zmienic lampy xenon na zwykle H7 - tzn kupic zwykle lampy chocby depo z allegro i pozbyc sie xenonow (nawet jestem w stanie oddac w dobre rece bez silniczkow z przetwornicami, zarnikami itp itd) - pytanie czy instalacja elektryczna bedzie wymagala przerobek - kostki byc moze (lub na pewno) ale czy takze modul komfortu musi byc przeprogramowany?
  6. witam mam dziwny problem z xenonami...na początku prawy mrugał aż w końcu zgasł więc pomyślałem że dokonał żywota i czas wymienić...zatem kupiłem dobry palnik, wymiana, wyjazd z garażu i nie świecą teraz dwa. Robiłem przekładki lewy na prawy, prawy na lewy itp itd - nic...prąd na przetwornice idzie, czy ktoś spotkał się z takim problem bo wątpię aby dwie przetwornice padły w tym samym momencie a4 B6 AWX
  7. co watek inna odpowiedz...u mnie jest tak samo, garowalem ostatnio do Czewy i 70 stopni max...proste pytanie do Was - wymienic termostat/czujnik temp cieczy czy tez nie? Wiem - bedzie odpowiedz zrob VAG...dziekuje za odpowiedz ale co w przypadku gdy tam bedzie wszystko ok?
  8. Jezdzilem swojego czasu ze swoja A4 B6 do Mirka. Wszystko gites rozrzad kompletny + pompa wody, olej, tarcze tyl, przegub wszystkie filtry plus nabicie klimy wyszlo ok. 1000 zlotych - jeden minus wpiz..u daleko i trzeba zapylac na 2 auta
  9. Jest taka firma Carnauba Auto Detailing w Krakowie ktora zajmuje sie profesjonalna regenracja lakieru i plastikow. Nie wiem czy gra warta swieczki Mysle ze zmywacz do paznokci plus farba matowa do modeli (tak malowalem moje concert ) powinno dac rade. Zamieszcze foty jak wyszlo
  10. Mam ten sam problem w moim - trzeba wymienić baterie w pilocie, pozniej zsynchronizowac kluczyk - robo sie to przez nacisniecie otwarcia samochodu z pilota a pozniej wlozenie go do zamka - calos nie powinna trwac dluzej niz sekunda. A co do rozbierania kluczyka jak masz oryginalna instrukcje z samochodu to jest tam dokladnie opisane co i jak - a jak nie wysle skan pozdr JanMario
  11. Witam - swieżo upieczony fan A4 Avant 1.9 TDi - super że tak rozbudowane forum istnieje!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...