
Jurij
Pasjonat-
Postów
27 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O Jurij

Informacje
-
Imię
Wojtek
-
Miasto
Wiązowna
Auto
-
Model
A4 B6
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2004
-
Silnik
1.9 TDI PD
-
Kod silnika
AVF
-
Napęd
quattro
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Dekoder VIN Audi, grupy VAG oraz innych marek - dane techniczne oraz wyposażenie
Jurij odpowiedział(a) na Dev temat w Na Każdy Temat
Można poprosić ? WAUZZZ8E74A290042 Dzięki -
Popieram przedmówcę, w moim odczuciu bosch szybko się zużywa, pyli, są "miękkie" podobnie jak trw. Może pomyśl nad zestawem jarzma 320 ? godne polecenia.
-
Warszawa, na Karpackiej. Pamiętam że na allego widziałem taniej i dostałem rabat ; )
-
Ja zmieniłem na Lemforder, przód, góra dół. 80 000 km przeleciałem na nich i mogę polecić.nie chciałem oszczędzać na zawiasie, chytry dwa razy traci.
-
wg mnie jak by dwumas się kończył to taki dżwięk był by podczas jazdy, nie na luzie.
-
Potwierdzam przerabiałem na prawym przegubie
-
Miałem identyczną sytuację, mechanik ustawił poduszkę pod skrzynią i przedni odbój. Jak ręką odjął.
-
Gdzie warto wykupić OC po podwyższeniu cen?
Jurij odpowiedział(a) na dliwski temat w Ubezpieczenia, odszkodowania, kolizje, wypadki
U mnie składka OC w a4b6 wyszła 690 zł / rok - AXA, polecam jeszcze gothaer, ok 800 zł, oni dobrze liczą jak nie było się sprawcą szkody w ciągu 5 lat. PZU nie polecam, spóźnisz się ze płatnością 3 dni i już podkablują Ciebie do UFG, kara 1800 zł przyznana inne TU są bardziej dyskretne... -
Przednie światła przeciwmgielne nie świecą, tylne działają.
Jurij odpowiedział(a) na pavl0o temat w Audi A4 B6
Witam, Mam podobny problem. Przeciwmgielne, lewy przód nie świeci. Prawy i tył świecą. Klakson działa. Bezpieczniki ok.Żarówka ok. a VAG mówi: wymień żarówkę. Domyślam się ze jest gdzieś lipa na stykach. Pytanie do Was, czy przewód do lewego halogenu wychodzi bezpośrednio z wtyczki z lewej lampy przód, czy jest wpięcie w wiązkę w innym miejscu ? nie wiem na jakim odcinku szukać a mam mocno ograniczone miejsce pracy. Dzięki. -
Czołem, Problem polega na tym iż w przedziale obrotów 1800 a 2000 silnik wydaje dźwięk jak helikopter ale tylko na biegu 1 i 2, na wyższych biegach jak i na biegu jałowym dźwięk jest bez zarzutu. Podczas dźwięków helikoptera po stronie pasażera odczuwalne są drgania w podłodze.. Auto zbiera się w każdej chwili z każdego biegu bez problemu. Przed pojawieniem się zjawiska, na fisie pojawił się komunikat o niskim poziomie oleju, szybko zrobiłem dolewkę. Dwumas wymieniony 10k km temu. Przebieg to 275kkm. Na co zwrócić uwagę robiąc logi ? Czego mogę się spodziewać u mechanika? Pozdrawiam J.
-
co powiedział mechanik? ja teraz mam tak samo. na 1 i 2 biegu w przedziale obrotów 1800 a 2000 słychać jak helikopter, na następnych biegach i obrotach ponad 2000 dźwięk idealny. wiem że auto musze oddac do fachowca, chce widzieć jaki to będzie koszt.
-
Dla zainteresowanych w przyszlosci: dystsnse 17mm w b6 avant z felga 7'5 i et45 kapciem 235/45/17 i pelnym obiazeniem rodzinnym NIE PRZEJDA. Oponki sie zniszcza rozprowajsc oslony w blotnikach. Zamienilem na 13mm i jest ok. Jutro pokarze fotki.
-
Problem raczej lezy w 320tkach. Zapomnialem dodac iz z zewnatrz auta, z tej samej strony slychac metaliczny dziek. Nie wazne czy na liczniku 20km/h czy 120. Podczas hamowania ustaje i zaczyna sie pukanie.
-
Jarzma sa wtedy do wymiany? Da sie je regenerowac?
-
Cześć, Mój czarownik na hamowni zauważył że na liczniku nie działa lampka ESP. Mechanicznie urządzenie jest sprawne gdyż nie mógł by z hamować auta, tylko się nie świeci na liczniku. Czy istnieje możliwość podmiany lampki w liczniku? czy trzeba podmienić cały licznik ? licznik to RB4 z pełnym fisem dla silnika AVF 11.2004. J.