Skocz do zawartości

Jurij

Pasjonat
  • Postów

    27
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Jurij

Osiągnięcia Jurij

0

Reputacja

  1. Jurij

    Tarcze przód

    Popieram przedmówcę, w moim odczuciu bosch szybko się zużywa, pyli, są "miękkie" podobnie jak trw. Może pomyśl nad zestawem jarzma 320 ? godne polecenia.
  2. Warszawa, na Karpackiej. Pamiętam że na allego widziałem taniej i dostałem rabat ; )
  3. Ja zmieniłem na Lemforder, przód, góra dół. 80 000 km przeleciałem na nich i mogę polecić.nie chciałem oszczędzać na zawiasie, chytry dwa razy traci.
  4. wg mnie jak by dwumas się kończył to taki dżwięk był by podczas jazdy, nie na luzie.
  5. Potwierdzam przerabiałem na prawym przegubie
  6. Miałem identyczną sytuację, mechanik ustawił poduszkę pod skrzynią i przedni odbój. Jak ręką odjął.
  7. U mnie składka OC w a4b6 wyszła 690 zł / rok - AXA, polecam jeszcze gothaer, ok 800 zł, oni dobrze liczą jak nie było się sprawcą szkody w ciągu 5 lat. PZU nie polecam, spóźnisz się ze płatnością 3 dni i już podkablują Ciebie do UFG, kara 1800 zł przyznana inne TU są bardziej dyskretne...
  8. Witam, Mam podobny problem. Przeciwmgielne, lewy przód nie świeci. Prawy i tył świecą. Klakson działa. Bezpieczniki ok.Żarówka ok. a VAG mówi: wymień żarówkę. Domyślam się ze jest gdzieś lipa na stykach. Pytanie do Was, czy przewód do lewego halogenu wychodzi bezpośrednio z wtyczki z lewej lampy przód, czy jest wpięcie w wiązkę w innym miejscu ? nie wiem na jakim odcinku szukać a mam mocno ograniczone miejsce pracy. Dzięki.
  9. Czołem, Problem polega na tym iż w przedziale obrotów 1800 a 2000 silnik wydaje dźwięk jak helikopter ale tylko na biegu 1 i 2, na wyższych biegach jak i na biegu jałowym dźwięk jest bez zarzutu. Podczas dźwięków helikoptera po stronie pasażera odczuwalne są drgania w podłodze.. Auto zbiera się w każdej chwili z każdego biegu bez problemu. Przed pojawieniem się zjawiska, na fisie pojawił się komunikat o niskim poziomie oleju, szybko zrobiłem dolewkę. Dwumas wymieniony 10k km temu. Przebieg to 275kkm. Na co zwrócić uwagę robiąc logi ? Czego mogę się spodziewać u mechanika? Pozdrawiam J.
  10. co powiedział mechanik? ja teraz mam tak samo. na 1 i 2 biegu w przedziale obrotów 1800 a 2000 słychać jak helikopter, na następnych biegach i obrotach ponad 2000 dźwięk idealny. wiem że auto musze oddac do fachowca, chce widzieć jaki to będzie koszt.
  11. Jurij

    Znaczenie ET Felgi

    Dla zainteresowanych w przyszlosci: dystsnse 17mm w b6 avant z felga 7'5 i et45 kapciem 235/45/17 i pelnym obiazeniem rodzinnym NIE PRZEJDA. Oponki sie zniszcza rozprowajsc oslony w blotnikach. Zamienilem na 13mm i jest ok. Jutro pokarze fotki.
  12. Jurij

    pukniecie przy hamowaniu

    Problem raczej lezy w 320tkach. Zapomnialem dodac iz z zewnatrz auta, z tej samej strony slychac metaliczny dziek. Nie wazne czy na liczniku 20km/h czy 120. Podczas hamowania ustaje i zaczyna sie pukanie.
  13. Jurij

    pukniecie przy hamowaniu

    Jarzma sa wtedy do wymiany? Da sie je regenerowac?
  14. Cześć, Mój czarownik na hamowni zauważył że na liczniku nie działa lampka ESP. Mechanicznie urządzenie jest sprawne gdyż nie mógł by z hamować auta, tylko się nie świeci na liczniku. Czy istnieje możliwość podmiany lampki w liczniku? czy trzeba podmienić cały licznik ? licznik to RB4 z pełnym fisem dla silnika AVF 11.2004. J.
  15. Jurij

    Długie kodowanie i lcode

    Witajcie, Mam problem z kodowaniem, długim. Chciałem zmienić napięcie zasilania żarówek postojowych z 13,6V na 8 z groszami. Do tego ma mi posłużyć długie kodowanie na module 9 i lcode. Włączam VCDS a tu nie mam długiego kodu. Screen poniżej Screen z VCDS Gdzie lub jak mogę jeszcze znaleźć długi kod dla modułu centralnej elektryki ? Pacjent to Audi A4 B6r, 2004, AVF VCDS 10.6.3
×
×
  • Dodaj nową pozycję...