-
Postów
535 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
1O marda16

Informacje
-
Imię
Mariusz
-
Miasto
Wałbrzych
Auto
-
Model
A4 B8
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2011
-
Silnik
2.0 TDI
-
Kod silnika
CAGA
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Multitronic
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
2513 wyświetleń profilu
-
-
Powinno być ok.Ja kupiłem takie opony ale felgi 7J 17” z et33 ale jeszcze nie zakładałem .👌
-
Kładłem się pod auto poobijałem pięścią tłumik i końcówki wszystko się trzyma i bdb. wygląda a rezonans się też uspokoił być może coś tam było między nakładką a rurą , pojeżdżę i zobaczę co będzie dalej,w każdym razie dzięki za zainteresowanie.
-
Pewien nie jestem bo faktycznie może to być odgłos ze środka tłumika auto z 2011 czyli może się ze środkiem coś dziać, a ile te tłumiki wytrzymują to też nie wiem
-
Witam,od kilku miesięcy zaczęły mi rezonować końcówki wydechu na wolnych obrotach,dodam że mam oryginalne audi chromowe kupione nowe ok.6 lat temu. Oglądając je wyglądają na ok.chyba że coś w środku jest z ich uchwytami (sprężynami) ale też nie mam pomysłu jak je teraz ściągnąć i zobaczyć .
-
Czy wahacze (przednie banany) w A4 B8 są zamienne?
marda16 odpowiedział(a) na marda16 temat w Audi A4 B8
Podziękował 👍 -
Mój 8K0 407 696 H do kupienia 8K0 407 696 J ? Sprzedawca nie może mi potwierdzić zgodności.
-
Problem z kalibracją kąta skrętu i wyuczeniem położenia krańcowego Audi A4 B8 LIFT
marda16 odpowiedział(a) na 0000pawel temat w Audi A4 B8
ESP się uspokoił wszystko poprawnie działa czyli taka adaptacja zdała egzamin ? -
Problem z kalibracją kąta skrętu i wyuczeniem położenia krańcowego Audi A4 B8 LIFT
marda16 odpowiedział(a) na 0000pawel temat w Audi A4 B8
Czyli są szanse, jutro próbuje dzięki ? -
Problem z kalibracją kąta skrętu i wyuczeniem położenia krańcowego Audi A4 B8 LIFT
marda16 odpowiedział(a) na 0000pawel temat w Audi A4 B8
Hej, po wymianie kpl, wahaczy tylnych byłem dziś na ustawieniu geometrii i gdy wracałem do domu zapalał mi się esp momentami i coś tam szorowało itp. czy jak zrobię taką adaptację w czasie jazdy jak opisujesz wyżej to powróci ten czujnik skrętu do normy i nie będę musiał kabla podłączać ? ? -
Zobacz ,pooglądaj, porównaj ceny i których jest większy wybór i wybierz,większego znaczenia to tak nie ma,przynajmniej u mnie tak było ?
-
Tak masz rację, inaczej myślałem a inaczej napisałem ?
-
Powinno być ok.ale niech inni się też wypowiedzą.
-
235/45 ogólnie będzie niższy profil niż przy 225/45 ,mam też założone sprężyny Eibacha -35 Wykręciłem też górne mocowanie osłony nadkola przymocowane do rantu błotnika bo ocierało ?♂️oczywiście ten rozmiar zaniża coś tam prędkość
-
U mnie dla wygody są 225/45 ale jestem wyjątkiem na forum ? większość chyba ma 235/30 a niektórzy też 225/40/19