Skocz do zawartości

Jarek99

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    21
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Jarek99

Osiągnięcia Jarek99

0

Reputacja

  1. jest tak samo paskudne i nie zgrabne jak poprzednik...sorka ale w porównaniu z X5 wygląda po prostu pokracznie
  2. Witam mam pytanie czy zestaw 18x8.5 et45 przód i 18x10 et 50 wejdzie mi do B5 ośki? wiadomo że potrzebne będą dystanse by nie tarło o sprężyny ale jak już to jakie? 10mm, 15mm? opony jakie planuje to 215/40 przód i 225/40 tył. Auto jest na gwincie ale nie jakoś bardzo skręcony bo z przodu opona tylko delikatnie chowa się pod błotnik. Da się to w ogóle upchnąć czy lepiej odpuścić?
  3. Dokładnie wejść wejdą i nie będzie tarło tylko będzie do d*py wyglądać
  4. jak przyjdą nasze zrobimy foto i na B5 i na B6 A jaki koszt takich?
  5. bo oryginalny kołnierz na piaście ma 13mm z przodu a 17mm z tyłu i gość od dystansów powiedział mi że musi być +2mm żeby wszedł więc wychodzi że na przód musi być min 15mm a tył 20mm
  6. przy takich wymiarach będą bez kołnierza więc lipa. W takim razie będę musiał dać 5mm bo wtedy felga ma się jeszcze na czym oprzeć.
  7. Witam ponieważ temat jest jeszcze aktualny to się podepnę. A mianowicie mam pytanie jakie max dystanse mogę do mnie założyć aby liczyć na w miarę bezstresową jazdę? koła 225/40/18 et 48 oczywiście auto dość mocno obniżone czyli z przodu opona jest minimalnie schowana pod błotnikiem natomiast z tyłu błotnik jest tak 1 cm nad oponą
  8. Jarek99

    Problem z gwintem TA.

    Dlatego mnie to martwi ale auto mam od 7 lat i jestem pewien że nigdy nie miało jakieś poważnej przygody poza jakimiś drobnymi stłuczkami a przynajmniej nigdy nie zauważyłem żadnych symptomów. Dlatego się zastanawiam czy to nie wina samego gwintu ?
  9. Jarek99

    Problem z gwintem TA.

    kur... ja 2.5cm a to juz lekka przesada! chyba będę musiał z tym żyć
  10. Jarek99

    Problem z gwintem TA.

    Zadam takie może głupie pytanie ale czy miałeś tak że musiałeś któryś z amorów mniej lub bardziej skręcić żeby auto stało równo? Ja musiałem lewy tył skręcić o jakieś 2.5cm niżej niż prawy tył żeby po opuszczeniu auta stało równo i trochę mnie ten fakt martwi. Czy może to oznaczać że z gwintem jest coś nie tak ? Gwint jest oczywiście nowy
  11. Ja dzisiaj doszedłem co mi tak dzwoniło na dziurach. Tak jak wcześniej myślałem to był hałas od zacisków ale nie trzeba było wymieniać jarzm jak sugerował mi mechanik tylko wystarczyło odpowiednio podoginać te druty od strony koła aby mocniej dociskały zaciski. 10 min roboty i problem znikł
  12. Podłącze się do tematu ponieważ mam podobnie jak jadę po dziurach z obu kół dochodzi metaliczny dzwięk ale jak tylko lekko przycisne hamulec to jest cisza. Mechanik powiedział że to wyrobione jarzma i faktycznie to jest od hamulców bo jak kopne w koło to wyrażnie dzwięk dochodzi z zacisków. Tylko mam obawy że jak kupię używane jarzma to broblem nie zniknie a nowe pewnie drogie
  13. może są wyząbkowane po prostu? też tak miałem ale z oponami goodyear i podobnie hałas zaczynał się przy ok 40-50km/h a przy 120 to myślałem że ogłuchnę. Naszczęście po przełożeniu ich na tył była cisza
  14. Jarek99

    Problem z gwintem TA.

    wczoraj sprawdzałem u mnie jak to wygląda po skręceniu gwinty na sam dół i również wtedy jest sprężyna lużno i myślę że nie powinno się tak opuszczać gwintu. W tych droższych jest tak że jest dodatkowa sprężyna która w takiej sytuacji dociska tą główną żeby nie opadła a w Ta, mts, czy fk tego nie ma
  15. Jarek99

    Problem z gwintem TA.

    Owszem jest troche takie wrażenie ponieważ ten zawias jest dość twardy przez co jest krótki skok amora ale żeby aż tak jak opisujesz to raczej nie. Ogólnie zastanawia mnie narzekanie co nie których że jest za mięki gdyż ja lubie twarde zawiechy i ta jest dla mnie nawet trochę za twarda. Nie wiem może trafiłeś na ciulową partię tak naprawdę wszelkie wątpliwości byłyby rozwiane gdybyś się przejechał z kimś kto ma taki sam zawias
×
×
  • Dodaj nową pozycję...